UPC chce letos ztrojnásobit počet uživatelů internetu na 10 000

Diskuze čtenářů k článku

Fuzo  |  19. 06. 2001 20:42

Libi se mi ze Zive filtruje slova, pred chvilickou jsem vynadal tomu co si pochvaloval pouze 10 proc packet lost a ono "...na strance se vyskytla chyba..." sikovne, takze jeste jednou a slusne :

1. uroven sluzeb UPC je uboha, ale kdyz to slape, tak to za to stoji ( 30% dni v mesici)

2.technicka podpora a vlastne vsechny tlf. UPC konci v automatu, coz znamena ze maji smlouvu s TELECOMEM a cast penez ktere proposlouchate jde do jejich kapsy.  Kdo vi jestli ty vypadky nejsou planovane ... Sikovne ale unavujici.

3. EML mistral-hotline@upc.cz  je v podstate taky nefunkcni, nekolikrat jsem jim psal a nic

4. koncim abych nebyl sprostej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hypetraxx  |  20. 06. 2001 09:16

mno ja teda nevim, net pred Dattela mam asi 2 mesice, platim 64 kbit/sec, jede mi to 128 kbit/sec a za ty 2 mesice mi to vypadlo asi tak 5x a nejvic na 3 hodiny ( to uz mi to zacalo vadit :)). Takze ja si rozhodne nestezuju a jsem maximalne spokojenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuzo  |  19. 06. 2001 20:35

Nadpis snad rekl vse

Jestli se ti to nelibi, tak si polib.

Spokojenost s 10 / proc. stratovosti paketu muze mit poue dement.

ps. podporu maji, 1000 tlf linek do automatu a jedineho cloveka co to zveda. Myslim si ze maji smlouvu s telekomem a vypadky delaji schvalne aby se hodne volalo na ty jejich skur.... automaty. Vyvratte mi to nekdo tim, ze jste se dovolal na hotline driv nez za 10 min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeZo  |  21. 06. 2001 21:23

10% packet loss? to je naprosta pohoda, muj UPC ma taky nekdy 80 % packet loss ... a na vybrany servery (treba domena CVUT) taky treba 95% ... ale uz fungujou docela casto, treba uz nevypadavaj kazdej den na odpoledne az do tri do rana (ne neni to pretizenejma voknama na my strane, muj unix stiha ...). Vetsinou, kdyz se rozhodnu poslat mejl, tak se mi to do 48mi hodin povede, v posledni dobe i do 24 hodin ... . Faszkalap UPS. Ale je to porad lepsi nez zkurv3n3j t3l3c0m ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UPC zakaznik  |  19. 06. 2001 19:44

Nevim jak vam, pratele dattelove, ale ja v posledni dobe nemam zadne velke problemy se siti, jede to minimalne
13-17kb, takze pro surfovani je to v poho...co se tyce packet loss je to trochu slabsi, ale neni to tak velky problem, posledni dobou
je packet loss max. 10%.

Nejspis je to lokalitou, ja jsem z Phy 5.

A co se zakaznickeho centra tyce...sice dlouhe cekani, ale skvely servis...byl jsem skutecne spokojen,
chtel jsem zavest SPORT1 a do 14 dnu jsem ho mel...naprosto bez problemu.

Nejsem zamestnanec UPC!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rovl  |  08. 08. 2001 23:00

Kterym softem zjistujete ztraty paketu? Jde mi ovsem o normalni dial-up.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  19. 06. 2001 18:16

Nevíte někdo, jak sou na tom kabeláři v Brně??? Jestli vůbec něco, za kolik, která z firem? Nemyslím marketingové blá, ale reálný stav a zkušenost někoho z reálného provozu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 06. 2001 20:07

V Brně jsem se snažil dopátrat možnosti Internetu přes kabel, ale bohužel jak se zdá tak jediná možnost v nejbližší budoucnosti je UPC. Podle informací z infolinky to vypadá, že zkušební provoz rozjedou někdy začátkem podzimu letošního roku. Ovšem nic není jisté, protože když tam zavoláte 2x dostanete 2 různé odpovědi, když 5x tak 5 různých odpovědí .............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manix  |  20. 06. 2001 10:37

V Brně ani ťuk. v dohledné době nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ignac  |  19. 06. 2001 18:08

V pripade prechodu na mistral doporucuji neprodavat klasicky modem. Pokud totiz internet opravdu potrebujete (napr. z duvodu pracovnich), muzete si obcas s mistralem uzit nepekne chvilky. Porad se ale vyplati jet 28/31 dni pres mistral a na ty zbyle 3 dny, kdy nekdo pusti na sit parazitni DHCP nebo vyhori bridge, se vratit k modemu. Porad to jeste vyjde levneji. Timto zdravim Cesky telecom.

Ignac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 06. 2001 13:37

Moje zkusenosti s Mistralem v podani firmy UPC jsou tragicke. Vubec nejsou schopni udrzet sit v provozu, neustale dochazi k vypadkum a to i nekolik dni. Dovolat se na zakaznicke centrum lze jen obtizne a pak se dozvite, ze o problemech nevedi. Na technickou podporu internetu se da dovolat jeste hure. Tam vam pak povi, ze o problemech vedi, ale vlastne nevi co s tim a nebo ze se to resi. Mate jedinou jistotu - platit a zase platit a muze se vam take stat, ze dostanete slozenku na nekolikanasobnou castku - proste se stal omyl, no a co? Bez omluvy, kazdy se prece muze splest.  Resit to ale musi vy. Odhaduji, ze pokud se opravdu pocet uzivatelu zvysi 3x , nebude Mistral fungovat vubec. Ostatne my pametnici jsme to uz nekolikrat zazili. To je druha jistota.
Pavel

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Papua  |  19. 06. 2001 18:35

Nevěřte Pavlovi! Je to agent UPC - všichni Mistralnici přece vědí, že žádná technická podpora Mistralu neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Novák  |  19. 06. 2001 13:33

no tak to teda bůh s náma ninějšíma mistrálníkama. už teď jsou výpadky a přetížení sítě na denním pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor