Umax 7500WXR: domácí kino v levném notebooku

Diskuze čtenářů k článku

V.Mlich  |  20. 11. 2007 12:23

Nerozomim tomu, proc to dnes ma vetsina modelu. Asi to nekdo i kupuje, ale sam bych si to nekoupil nikdy. Kdo to mate, opravdu vam ty odlesky nevadi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PH  |  20. 11. 2007 12:35

Mate naprostou pravdu, taky bych rad slysel nekoho, komu to vyhovuje. Lleskly display je strasna vec. Sam jsem k nemu prisel "jako slepy k houslim", nikdo mne na to na webu pri koupi neupozornil a reklamovat se to neda, protoze pry to naopak vsichni miluji a chteji a vyrobci uz snad matove ani nedelaji. Kdyby to slo, pridam si 3-4 tisice jen aby mne ho nekdo odborne vymenil za matovy. Venku uz se na nem neda psat vubec, ale i ve vlaku, v poslucharne nebo v cekarne u doktora je skoro nemozne se odleskum vyhnout. Jednu vyhodu to ale ma. Kdyz neni po ruce zrcadlo, krasne se pred tim da i v terenu oholit... PH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 11. 2007 14:37

No tak třeba mě. Já mám radší lesklé než matné. Mají živější barvy a podle mě i lepší ostrost obrazu. Když se soustředíte na obraz, tak vám odlesky nevadí a můžete případně zaostřit i za sebe. Druhá věc je, že spousta lidí poukazuje na to, že když začne svítit slunko, tak na něm není nic vidět. No podle mých zkušeností, když začne svítit slunko na LCD, tak je jedno jestli je matné nebo lesklé. Není na něm nic vidět.

Je to v podstatě o zvyku. Dělám jak na lesklých tak na matných a lesklé mi sedí víc.

A myslím si, že jste byl ve specifikaci upozorněn, že je to lesklé LCD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 11. 2007 12:39

Lesklý mi vadí, ale při koupi nb jsem nevěděl že existují leský a matný ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neuro  |  20. 11. 2007 12:43

mě se lesklý lcd líbí..a ten obrázek z toho mí příjde mnohem lepší....;)) a oddlesky...jsou věci který někomu nevadí...když se srovnám s kolegou co sedí vedle tak te svuj monitor leští skoro každý den...jen proboha aby tam nebylo smitko....ja svuj čistim tak jednou dvakrát za rok...;))

tim chci říct že si přecitlivělej na odlesky a to je holt tvoje kaše....;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PH  |  20. 11. 2007 13:09

Copak precitlively, to by slo jen o pocit. Jenomze on ten leskly monitor neni na dennim svetle venku proste CITELNY. A od toho snad notebook kupuju, abych s nim mohl pracovat venku. Je to absurdni, ale naprosta vetsina solo displeju urcenych k praci uvnitr, (kde uz bych si ho v nejhorsim nejak natocil), je naopak matovych...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 11. 2007 14:10

Ja mam v praci matnej a doma lesklej a ten lesklej je stoprocentne lepsi, ale venku sem ho nikdy nepouzil, na venek mam Nokii N770 taky s lesklym displeyem, ale s tou sem zatim zadnej problem nezaznamenal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blb  |  20. 11. 2007 14:16

sotva jsme se zbavily odlesku na crt uz nam zase marketingove cpou vyrobci leskle dyspleje....je to pro ne levnejsi vyrobit...ale pro praci na ntb fakt nic nez mat nechtejte, doma se to jeste nejak prezije, nastavite moncus aby za nim nic nebylo a budete si uzivat tech sytejsich barev lesklouna ale notas to je neco jinyho ten se prenasi a pokazdy stelovat pulhodky pozici abyste nevidel v obrazu kolegu sediciho dva metry za vami, pripadne venku je to fakt nepouzitelny!! a ty blby vyrobci uz tedka vsechno delaj jen leskly!! clovek si musi priplatit nehorazny prachy aby mel matnej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 11. 2007 14:46

To by me fakt zajmalo kolik muze delat rozdil mezi lesklou a matnou plastovou folii na cene LCD panelu :))). Naopak leskly displeye zajistujou vyssi jas. Ja mam notas s lesklym disleyem uz asi rok a matnej uz bych nechtel... Na lesklym nemam problem, na matnych venku neni videt vubec nic... mozna proto maj i vsechny mobily leskly displeye...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blb  |  21. 11. 2007 10:26

normalni dyspej je lesk, tim ze tam pridaj mat folii zhorsi se vlastnosti (jas,kontrast,barvy) a proto matne dyspleje musi byt vyrobeny lepsim procesem aby i po degradovani folii byly na tom stejne dobre jako leskly proto jsou matny drazsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 11. 2007 10:37

teoreticky urcite, ale vazne si myslis ze to plati i prakticky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 11. 2007 14:41

No moje IBM s matným venlku taky není málem vůbec čitelné, takže nezoufat a zkuste si venku postavit vedle sebe matné a lesklé LCD. Budete docela překvapený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ph  |  20. 11. 2007 15:07

Jo, presne to mam sanci kdykoliv porovnat. Sice ne s IBM, jenom s mym starym Dellem, bohuzel uz pomaly,. ale vysledek je jasny. Na Dellu s matovym LCD muzu psat ve vlaku/u doktora/venku dodnes. Leskly displej se proste leskne, to je vse. Samozrejme, ani matovy nesnese prime slunce. Ale uhel phledu, v nemz se lze odlesku jakz takz vyhnout, je proste u matoveho vetsi. U leskleho prakticky zadny. Mam je vedle sebe na stole, tak to mnuzu rict...

Ta zminka o matove folii pres leskly displej v jednom z pripevku byl asi bohuzel zert, jinak bych si ji moc rad koupil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 11. 2007 15:15

Hmmm.... asi věc názoru. Já se občas jdu projít s nějakým tím lesklým Sony nebo HP s lesklým i matným LCD, ale žádné potíže mi to nedělá. Možná to bude tím, že tady brejlím do LCD děvěthodin denně v práci a pak ještě něco málo doma. Zvykl jsem si, nevadí mi to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  21. 11. 2007 07:11

Dneska značná část uživatelů používá notebook jako náhradu stolního PC, mají ho doma na stole a v tašce odnesou do kanceláře nebo ho dokonce nenosí vůbec nikam - ušetří místo pro stolní PC, žádné kabely atd. Koneckonců dost se dneska prodávají 17" notebooky, které snad vůbec jako klasické notebooky používat nejdou - kromě velikosti a váhy mají i chabou výdrž na baterky. Takže klidně chápu lesklé displeje na noteboocích - za příznivých světelných podmínek je obraz skutečně jasnější a kontrastnější... Každému, co jeho jest...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  21. 11. 2007 15:34

Poculi sme slovo bozie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 11. 2007 11:40

Subwoofer uvnitř notebooku? Spíš bych si připojil nějakou "pět jedničku", kdybych ho chtěl mít jako domácí kino, nechápu na co je dobrý mít subwoofer v notebooku (baterka vydrží míň ,otřesy ...), stejnak bude mít jako všechny nb strašněj zvuk, zdá se mi to jako blbost, nekoupil bych si to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 11. 2007 14:04

Mel sem subwoofer v docking station pro HP Omnibook 500 s kterou i kdyz byla pripojena to byl porad slusne prenosnej malej notas a ten zvuk byl rekneme mnohem lepsi nez zvuk u beznych levnych notebooku. Zadny domaci kino, ale rozhodne pouzitelny na sledovani filmu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 11. 2007 11:22

Spojení slov UMAX a kvalitní je poněkud..... řekněme že neobvyklé. Hlavně když je to stejná stvěbnive jako třeba Premio.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor