Ulož.to nemá obavy z postihu, funguje jinak než Megaupload

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 95

Názory k článku

23. 01. 2012 13:03

Já uložto používám na posílání fotek. Spousta mailových účtů má omezení na velikost přílohy, takže sem hodím fotky zabalené do zipu, nastavím platnost na pár dnů, známým pošlu odkaz a je to vyřešené.
A z jaké věštecké koule mám asi tak přijít na to, že tuhle službu lidé používají i k nekalým ůčelům? To si mám předtím, než začnu nějakou službu pooužívat, udělat její soukromý AUDIT, jestli je používána k porušování zákonů?
Hlavně si uvědomte, že uložto i megaupload jsou pouze PROSTŘEDEK.
Takže, co až nějakou hlavu pomazanou napadne zrušit mailové servery, protože uživatelé používají mail k posílání fuj věcí, nebo až někdo zakáže foto-úložiště, protože tam jsou fotky z dovolené něčích dětí, a někdo řekne, že je to dětská pornografie a zakáže to. A nebo až někdo zakáže opasky do riflí, a řekne, že je to zbraň, že s nimi lze někoho zabít?
Uvědomte si, že je to celé o SVOBODĚ !!!
Internet dává ohromné možnosti na přesun a sdílení dat, o kterých se nám před 15 roky ani nesnilo. To že tyhle možnosti vždycky někdo zneužije neznamená, že se proti těmto lidem bude bojovat plošným zrušením/zákazem určitých serverů/služeb apod., ale musí se hledat konkrétní uživatelé porušující zákony a ty stíhat.
PS pro šťouraly: Žadnou z uvedených kriminálních věcí neschvaluji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 01. 2012 12:10

Říkám si, jak je možné, že něco takového funguje už roky. Každý ví, majitel nejlépe, že uložto a spol. je placení za warez. ph

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 01. 2012 09:58

Dle mého názoru většině stahovačů nejde ani tak o peníze jako o obrovskou nabídku obsahu a jeho okamžitou dostupnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 01. 2012 03:43

vsetci to tu beru len zo svojho pohladu, ze nahravacie studia a spolocnosti su chamtive a ved maju dost penazi, viac im netreba. by som chcel vidiet kto z vas by rad siel z pozicie dobre zarabajuceho na nizsie - nikto. kazdy chce viac. mnohi zase nechcu za nic platit...to je v poriadku, kludne mozte chodit do kniznice kde to mate za 20 korun na rok alebo co to dnes stoji a citat pripadne si poziciavat filmy ktore maju tam. alebo si najst pracu co viac zaraba a mat moznost si toho dovolit viac namiesto toho aby ste tu hladali Janosikovske sposoby ako tu daco stiahnut, odkial, co najrychlejsie a co najlacnejsie.niezeby som nikdy nic nestiahol ale chodim do kina a ked chcem daco vidiet tak zajdem do pozicovne - tak sme to volakedy robili aj s VHSkami, no nie? 30 korun ci kolko za film snad vela nie je.a neviem ale tusim Vam unika, ze vyroba takeho filmu tiez nie je zadarmo, staci sa pozriet na imdb. na slovensku sa film nataca raz za uhorsky rok, v cechach ste na tom aspon lepsie. podla mna je to velmi dobry deal ist na film, ktoreho vyroba stala desiatky ak nie stovky milionov dolarov za par eur alebo korun. wow. by som chcel vidiet vas keby investujete 70 mega do filmu a mate obavy aby sa vam aspon naklady vratili v rozumnej dobe.nebolo by zle si trosku vstupit do svedomia a zacat od seba alebo ako povedal Gandhi - Be the change you want to see in the world. nebudte male deti co sa hadzu o zem ze "ja chcem ja chcem" pozerat dnes to a ono. rodicia vas neucili, ze nemozte mat vsetko hned?a este ten slavny argument o kopirovani co nikomu nechyba. nie, nechyba ale ma to aj dalsie dovody - vytvara sa tym nedostupnost, ktory zdviha ceny a jeho ziadanost. Apple to vie a funguje im to dobre. Priklad: vyjde film a neda sa stiahnut ale je velmi dobry, vela ludi vo vasom okoli ho videlo a kazdy o nom hovori - kolko to vydrzite predtym ako sa nan zajdete pozriet? moc dlho asi nie. podobne ako ked nam rodicia zakazuju/zakazovali to ci ono - nie nadarmo sa hovori, ze zakazane ovocie chuti najlepsie.PS: rapidshare a podobne sluzby nepodporujem - nic z nich nejde autorom a ja rad podporim veci, ktore sa mi pacia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 01. 2012 01:00

Evidentne je vidiet ze sa da zarabat aj ked pytate v prepocte iba par centou za hudbu ci film. Co takto keby tie filmove studia a hudobne vydavatelsva nezdierali ludi a nepytali nekrestanske peniaze za dvd a cd ale ponukaly svoj obsah na nete za par supiek?ja osobne by som si stiahol radsej film v dvd kvalite ako divix ale niesom ochotny platit 15 az 30e za film ci hudbu. Chodim pravidelne do kina a nieje to lacny spas. Ale zase pocit platno a tv je rozdiel. Takze keby neboli vydavatelia hamtavy tak vsetky miliony alebo miliardy co zarabaju servery ako je uloz.to by mali oni a boli by aj ludia spokojny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 23:33

A co když si na ulož.to nahraju zálohu filmu pro vlastní potřebu? To můžu a není to nic nelegálního, ne? (CD si taky můžu legálně zkopírovat, akorát, že takhle data holt nebudu mít na zaprášeným médiu v poličce, ale v "cloudu".) A přece nemůžu za to, že to uložto bude nabízet ve vyhledávání. Nebo je tam nějaký zatržítko "nenabízet ve vyhledávání"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 20:53

Možno sa mnohí teraz len pousmejú ale ja som si teraz otestoval web uloz.to. Do políčka VYHLEDAT som zadal niekoľko výrazov - mien hudobných interpretov a skladieb. Web mi odpovedal ponukou mp3 a videí na stiahnutie. Žiadne zaheslované archívy, čisté multimediálne súbory.Tak nech sa na mňa majitelia webu nehnevajú, ak toto nie je podpora nelegálneho zdieľania, tak už potom neviem. Môžu tvrdiť, že nevedia o obsahu zaheslovaných archívov s názvami fwhguwhefjsdhf.zip a pod, ale z tohoto sa nevykrútia. V názve súboru je mp3 a pod., názov interpreta, skladby, dokonca vo výsledku hľadania aj ikona jeho typu a u videí aj obrázok.A aj u nás je predsa nelegálne zdieľať takýto obsah. Aj keď sťahovať ho je zatiaľ legálne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 18:18

Jediný důvod proč jsou tyto upload servery tak dobrý business je warez. Tyhle servery vydělávají obrovské peníze na warezu a moc dobře to vědí. Kdyby tam nelegální obsah nebyl, nebyli by tam ani platící uživatelé. Nevím, ale vydělávat na warezu se mi prostě nelíbí. Vlastně by se dalo říci, že tyto servery žijí z práce někoho jiného...Vím že to pár lidí používá i k uložení legálních dat, ale to je marginální počet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 16:22

V pátek večer jsem poslal provozovatelům uložto email s odkazy na položky, které obsahují (poškozují) můj vlastní software, a zatím jsou ty linky pořád aktivní. Tak nevím, jak je to s tím jejich proklamovaným okamžitým mazáním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 15:58

Chápu rozdílný pohled na věc... ale nechápu jak může justice USA zatknout občana Holandska na Novém Zélandu... ??? Kde to jsme? To abych se bál, že mě jednoho dne FBI odpráskne jako prašivého psa za nějaký upload torrentu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 15:10

Mezi nevinným výrobcem zbraně, která zabila nebo HDD/DVD médií na které si někdo uloží kradenou kopii a uloz.to je podstatný rozdíl v tom, že v případě uloz.to dokážou jeho majitelé tomu kontinuálnímu distribuování "kopií" aktivně bránit například schvalováním veškerého přidaného obsahu (pokud to nestíhají sami tak hold by si museli platit i nějakého toho zaměstnance), ale oni to nedělají protože z toho žijí a proto tomu jen přihlížejí ...do té doby než je někdo zcela legitimně zavře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 13:38

Už se těším, až tahle warezacká doupata budou zrušena všechny a věřím, že to už nebude dlouho trvat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 12:26

Rapid Share už byl dostatečně varován - změnil podmínky a účinně maže VĚTŠINU hlášených souborů - bohužel díky změnám ztratil podstatnou většinu přispěvatelů obsahu i platících zákazníků. Megaupload se od fungování Rapidu lišil převážně tím , že neomezoval zákazníky qotami na stahování a zachoval bonusové odměny pro aktivní uploadery ( což by samo o sobě nemělo mít jakýkoliv vliv na posuzování míry účasti v šíření autorských děl - jednalo se o podporu zákazníků zajištujících prosperitu služby dodáváním vlastního obsahu ) Ulož.to možná funguje v souladu s Českým právním řádem , ovšem je všem jasné , že pohodlnost s jakou nabízí dohledání např videí znamená , že autorsky chráněná díla jsou schopni identifikovat bez potíží a ... na rozdíl od Rapidshare nepostupují preventivně a čekají na žádost oprávněných osob na odstranění obsahu . Takže minimálně z mého pohledu se postupy na Uložto až na odměny uploaderům moc neliší od fungování Megauploadu . Pokud za potopením Megauploadu stojí pouze majetkové úniky jeho majitele , pak nechápu , proč byla služba bez milosti a s okamžitou platností odstavena - a firma jako je Olympus přes prokázané napojení na organizovaný zločin a daňové úniky dále bez omezování své produkty prodává .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 11:51

"a navíc odměňovali uživatele, kteří nelegální obsah na službu nahrávali"
vážně?http://www.uloz.to/partnersky-program/... "Partnerský program UploaderNahráváš vlastní soubory na Ulož.to? Chceš získat kredit zadarmo?
Zaregistruj se
Aktivuj si partnerský program zaškrtnutím příslušné kolonky v sekci nastavení
Nahrávej soubory
Za každé stažení tvého souboru VIP uživatelem dostaneš 5 % velikosti souboru v podobě kreditu na VIP stahování.
Vícenásobné stažení nahraného souboru ze stejné IP adresy se započítává pouze jednou za 24 hodin"Btw už mě unavuje, jak všichni používate naprosto zcestný přirovnání k prodejci zbraní, ale kdo se má furt namáhat to vysvětlovat, když výsledek žádný není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 10:37

Ten soudní znalec je jakože co zač? Takovýhle dementní výplod nemůže mít z vlastní hlavy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 10:32

Mělo by se zavést: pokud jde o sdílení a kopírování hudby či videa a člověk tím nic nevydělává ani na reklamě a ani neupravuje dílo bez souhlasu autora, tak tohle rozhodně není porušování autorského zákona z mého pohledu. Tedy, pokud by nějaký server měl vydělávat na reklamě a nabízel hudbu, tak by měl platit procentní část ze zisku autorům, neměla by se odvíjet přesná definovaná částka za skladbu, tedy jen procento z celkového zisku, každý by platil jinak. Je jasný, že málokdo by sdílel videa či hudbu aniž by mu to pokrylo provoz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 09:59

JA BYCH ZAVŘEL I VÝROBCE CD A HDD, TO JE TO SAME...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 09:47

Nám nic takového nehrozí si myslel do tohoto týdne i Megaupload.Bohužel, když se Amíkům něco nelíbí, tak to pořeší, i kdyby to byl třeba bin Ládin. Tyhle službu nemůžou fungovat nikde v Evropě ani na Novém Zélandu. Podud to chce někdo dlouhodobě provozovat, tak snad jedině Čína.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 09:30

"Soubory na Ulož.to jsou podle Karabiny při zjištění porušování autorských práv okamžitě mazány"ou yes a proto neni nad to ukladat rary se zajimavymi jmeny a nejlepe heslované. PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 09:14

...v případě tohoto typu služeb se může jednat o pomoc při páchání trestného činu porušování autorských práv.Takže výrobci DVD-R disků napomáhají trestnému činu když na ně někdo vypaluje stažené filmy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 07:46

Berte to tak. Za co vsechno uz platime tzv.OSE-zla vypalne. CD na me soukrome fotky, HDD,flash-ky aj. Tady vsim prispivame Jandovy a spol. na jejich blahobyt,tak kurna proc ne za internet. Bude nastaveno FUP pro zakaznika cca.500 MB co bu de nad tak do 4GB pujde Jandovy a spol. a co bude vyse dame statu aby si ministri mohli platit udrene asistentky 160 000,- per moon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 04:59

To je jak kdybych si koupil zbrań a někoho zabil. Kdo je odpovědný? Ten kdo mě tu zbrań prodal? Nehledě k tomu, že na tyto servery si dost uživatelů ukládají svoje data který v žádném případě neporušují žádný autorský práva a úřady tento server zablokují, kdo mě nahradí strátu dat?. A jinak já když si tam uložím cokoliv hodím to do třeba raru zahesluji a název souboru bude totožný s třeba názvem nějakého filmu, mi to vymažete? To to není nic jiného než porušování soukromí a občanských práv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2012 02:27

Myslím si, že brzy bude trestné i jen používání internetu, vždyť i samotný internet napomáhá šíření autorského obsahu bez autorských práv, tak zakažte rovnou celý internet a je to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 00:58

To určitě, jak si ami dupnou mají útrum a houby jim pomůže co a jak mažou, stejně i to, že jsou v ČR. A EU v tomto případě nepomůže ani omylem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor