Ukrajinští hackeři prodávají warez pro traktory a farmáři z Nebrasky jásají

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 31

Názory k článku

aby to nakonec nedopadlo tak že se jim na displeji traktoru zobrazí informace o zaplacení výkupného nebo traktor nenastartují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2017 15:45

Co takhle automobilní ransomware? Auto vás zamkne ve voze a na ovládacím panelu se objeví nápis: do 20 minut převeďte 100 000 na náš účet jinak s vámi najedeme do řeky.
Růžová budoucnost automobilismu. Že já vůl tehdy prodal toho trabanta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 03. 2017 18:48

jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva..
jak vlastne muze farmar vedet, ze jeho traktor, plne na dalku ovladany vyrobcem, se nezastavil uprostred sklizne proto ze se porouchal, ale proto ze mu vyrobce naplanoval poruchu jelikoz je potreba rejzovat vic na servise? Pak se neni cemu divit, ze pokud je to majetek farmare, chce jim disponovat.Jina vec je ovsem, pokud si ten traktor kupuji jako sluzbu, pak asi skutecne nema pravo se do traktoru hrabat. Nicmene to znamena ze si nekupuje zelenou priseru, ale dostupnost moznosti zelenou priserou sklizet pole a farmare nezajima jestli je traktor porouchany a kolik stoji dily - ma mit jasne definovano SLA a jestli se jim poroucha uprostred sklizne a technik dojede buhvi kdy, tak to samozrejme je chyba vyrobce a ten by mel farmari platit skody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2017 15:29

To bude sranda, keď raz ruskí/ukrajinskí/rumunskí hackeri hacknú traktory amerických farmárov...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 03. 2017 14:22

Internetové diskuze za pár let"Bricknul jsem si traktor, co mám dělat"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 03. 2017 13:55

Dnes magoři najíždí do lidí v autech, časem budou sedět někde ve sklepě u počítače a najíždět do lidí autonomními vozy s cracklým softwarem. Výrobci si toho jsou podle všeho vědomi (je prakticky nemožné přidat do běžného auta custom autonomní řízení pouze softwarovými úpravami), ale těžko říct, do jaké míry budou automobilky něčemu takovému schopny zabránit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 03. 2017 13:50

John Deere se snaží jít za svou vizí (http://www.deere.com/en_US/media/player/player... ... ale prosazovat ji hrubou silou může mít negativní dopad, kdy zákazníci začnou kupovat konkurenční výrobky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2017 13:21

Zemědělci ovšem mají na výběr. Mohou si koupit CASE. Mnohem levnější, ale nekvalitní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 03. 2017 12:55

A divi sa tomu niekto?
Ked softver na radio a navigaciu v S-kovom Mercedese je 3x komplikovanejsi ako softver avioniky a podpornych systemov v Boeing 787 Dreamliner a skoro tak zloity ako softver Airbus A380 bez zabavnej casti. resp 13x zlozitejsi ako SW F22 Raptor.
Posted 1 Feb 2009 | 5:00 GMT Alfred Katzenbach, the director of information technology management at Daimler, has reportedly said that the radio and navigation system in the current S-class Mercedes-Benz requires over 20 million lines of code alone and that the car contains nearly as many ECUs as the new Airbus A380 (excluding the plane’s in-flight entertainment system). Software in cars is only going to grow in both amount and complexity. Late last year, the business research firm Frost & Sullivan estimated that cars will require 200 million to 300 million lines of software code in the near future.Even low-end cars now have 30 to 50 ECUs embedded in the bodyThe avionics system in the F-22 Raptor, the current U.S. Air Force frontline jet fighter, consists of about 1.7 million lines of software code. The F-35 Joint Strike Fighter, scheduled to become operational in 2010, will require about 5.7 million lines of code to operate its onboard systems. And Boeing’s new 787 Dreamliner, scheduled to be delivered to customers in 2010, requires about 6.5 million lines of software code to operate its avionics and onboard support systems.
http://spectrum.ieee.org/transportation/systems/th... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 03. 2017 12:22

Jo ... už vidím hromadný DDoS útok traktorů na místní radnici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2017 12:21

To je docela svinstvo. Tento trend sa už ale dlhší čas objavuje v automobilkách. Ako autoelektrikára ma udivuje, čoho všetkého sú výrobcovia schopní.. Dnes si už ani pneumatiku nevymeníte samy, pokiaľ máte trocha vyššiu výbavu so snímačom tlaku..A o baterke ani nehovorím. Výmena batérie na Audi q7 kvôli potrebným zásahom do elektroniky trvá pol hodinu a doma ju rozhodne nespravíte. LED žiarovky detto, mení sa väčšinou celý svetlomet samozrejme.. Rádio a podobné maličkosti sú samozrejme súčasťou infotaimentu, takže ako celok je to síce p ôsobivé, ale znova užívateľ nemá voľbu si tam vložiť niečo vlastné, ak by chcel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor