Typický Američan? Bez Youtube neudělá ani krok

Online video je na vzestupu na celém světě. Především z právních důvodů je však špičkou americká veřejnost. Američané během letošního února shledli na deset miliard internetových videí. To je o celých 66 procent více, než v loňském roce, během kterého začalo nabízet televizní i filmový obsah hned několik amerických portálů. Minulý týden pak byla zveřejněna také první stabilní verze multimediálního přehrávače Adobe Media Player, který nabízí pořady z televizních sítí MTV, CBS, Universal Music Group a dalších. Podívat se tak můžete třeba na oblíbený seriál Kriminálka New York v původním anglickém znění.

Špičkou mezi poskytovateli internetového videa je Google. Návštěvníci Youtube a Google Video si zde během února promítli na 3,6 miliard krátkých filmů, což představuje na americkém trhu 35,5% podíl. Na druhém místě se v únoru umístila Fox Interactive Media (586 milionů shlédnutých videí), na dalších pozicích pak Yahoo! (293 milionů) a Microsoft (také 293 milionů shlédnutých videí).

Podobně vypadá žebříček také z hlediska počtu unikátních návštěvníků a promítnutých minut na jednoho návštěvníka, kde jsou rozdíly mezi Googlem a konkurencí přímo zničující.  Zatímco na Googlu během února průměrný návštěvník shlédl skoro dvě hodiny videa, na Yahoo! a Microsoftu to byla více než pětkrát kratší doba.

Kompletní statistiky najdete v tiskové zprávě společnosti comScore.

Zdroj: comScore

 

Témata článku: Video, Google, YouTube, Google Video, Krok, Průměrný návštěvník, Američan, Fox, Krátké video

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu