Typický Američan? Bez Youtube neudělá ani krok

Online video je na vzestupu na celém světě. Především z právních důvodů je však špičkou americká veřejnost. Američané během letošního února shledli na deset miliard internetových videí. To je o celých 66 procent více, než v loňském roce, během kterého začalo nabízet televizní i filmový obsah hned několik amerických portálů. Minulý týden pak byla zveřejněna také první stabilní verze multimediálního přehrávače Adobe Media Player, který nabízí pořady z televizních sítí MTV, CBS, Universal Music Group a dalších. Podívat se tak můžete třeba na oblíbený seriál Kriminálka New York v původním anglickém znění.

Špičkou mezi poskytovateli internetového videa je Google. Návštěvníci Youtube a Google Video si zde během února promítli na 3,6 miliard krátkých filmů, což představuje na americkém trhu 35,5% podíl. Na druhém místě se v únoru umístila Fox Interactive Media (586 milionů shlédnutých videí), na dalších pozicích pak Yahoo! (293 milionů) a Microsoft (také 293 milionů shlédnutých videí).

Podobně vypadá žebříček také z hlediska počtu unikátních návštěvníků a promítnutých minut na jednoho návštěvníka, kde jsou rozdíly mezi Googlem a konkurencí přímo zničující.  Zatímco na Googlu během února průměrný návštěvník shlédl skoro dvě hodiny videa, na Yahoo! a Microsoftu to byla více než pětkrát kratší doba.

Kompletní statistiky najdete v tiskové zprávě společnosti comScore.

Zdroj: comScore

 

Diskuze (3) Další článek: The Pirate Bay: Budeme po IFPI požadovat tučné odškodné

Témata článku: Video, Google, YouTube, Krátké video, Krok, Američan, Fox, Průměrný návštěvník, Google Video

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů