Tým vědců dokáže odhadovat polohu telefonu měřením spotřeby baterie

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 17

Názory k článku

04. 03. 2015 08:42

Zajímavý koncept, ale v praxi je to použitelné jen na konkrétní trase a to ideálně při stejné rychlosti pohybu... A stejném operátorovi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2015 15:56

Proč tak složitě? Když si telefon umí vybrat BTSku s nejlepším signálem, tak by aplikace mohla mít možnost získat seznam BTS v doslechu i se silou signálu, a možná i vzdáleností podle časového posuvu odezvy. Pak jen znát souřadnice BTSek a umět spočítat prusečík kružnic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2015 15:20

Je to samozrejme naprosta kravina. Sila signalu a tudiz spotreba telefonu kolisa neustale i v pripade ze se telefon nepohybuje a to v zavislosti na povetrnostnich podminkach, jestli kolem neprojelo auto, prosel houf lidi, jestli mam mobil v ruce, v kapse kosile nebo v kapse u kalhot.
I tak porad jde jen o silu signalu. Neda se z toho poznat z ktery bunky ten signal jde. A i kdy pridal data o aktualni bunce porad pujde o okruh s presnosti nekolik set metru (spis jednotky kilometru) nasobne horsi nez triangulace pomoci mobilni site (ke ktery mimochodem operator nepotrebuje zadnou aplikaci v mobilu a poskytuje ji napriklad policii, ci zachranne sluzbe) , ktera je porad radove min presna nez GPS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2015 14:48

Děsivé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 03. 2015 14:46

na aktivni hledani polohy je to moc slozite, ale umim si to predstavit jako dukaz ze tam a tam v tu a tu dobu nekdo byl a tudy sel....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

No nevim ale při pohledu na ty grafy....Dokážu si představit, že by se třeba dal udělat profil D1 z Prahy do Brna apod. ale k nějaké reálné lokalizaci třeba ve městě je to naprosto nepoužitelný.
Nikdo se nebude městem pohybovat stejně, stačí zajít do malé uličky atd. a ty odchylky budou na tom grafu tak velký, že se z toho neodvodí nic.
Opravdu se to dá podle mě použít jen na naprosto specifické a hrstku případů, viz třeba trasa D1 apod. Místa, která naprosto shodně absoluvjí desítky lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor