Od letošního června byla pozice produktového ředitele v Twitteru neobsazena, ekonomické i personální čistky se dotkly i nejvyšších míst. Mezera ve vedení se nyní zaplní po nákupu startupu Yes, který má pouhých 7 zaměstnanců a důvod akvizice je tedy zřejmý – získat do společnosti Keitha Colemana. Ten v minulosti působil na vedoucí pozici v Googlu a samotný Yes potom založil.
Společnost Yes za dobu existence vyprodukovala dvě aplikace – jednu pro plánování událostí, druhou pro sdílení obsahu na Facebooku a Snapchatu. Po připojení k Twitteru bude podpora i funkčnost obou ukončena.
Zajímavostí je, že nový produktový ředitel Twitteru samotnou sociální síť používá velmi zřídka. Aktuálně má na svém kontě 147 tweetů, z nichž většina pochází z posledních dvou měsíců a z velké části se jedná o retweety. O změně ve vedení Twitteru informoval web The Verge, kde se objevila také předpověď toho, jak dlouho vydrží Keith Coleman v nové funkci: