Twitter prozradil, že 65 % jeho uživatelů jsou hráči her a polovina z nich hraje na konzolích

Twitter prozradil, že 65 % jeho uživatelů jsou hráči her a polovina z nich hraje na konzolích

Twitter se v poslední době potácí s těžkým úkolem – zvětšit zájem nových uživatelů, kteří by začali využívat jeho sociální síť. Snaží se také zlepšit finanční situaci, což kromě jiného znamená lepší spolupráci s populárními značkami, mediálními zástupci a podobně.

Na blogu Twitteru se kvůli blížící konferenci E3 objevil velmi podrobný příspěvek o tom, jak je na tom tato sociální síť z pohledu počítačových i konzolových hráčů. A podle zveřejněných statistik si vede nečekaně dobře.

Přibližně 65 % uživatelů Twitteru jsou hráči her, přičemž pokud jde o konkrétní rozdělení z tohoto koláče, více než polovina z nich (55 %) hraje velmi pravidelně.

E3_4.jpg
Ať už jde o nový trailer nebo novou hru, na Twitteru to na pár dní ožije

Další odhalené statistiky ukazují, že hráči více reagují na trailery a dodatečné informace od vydavatelů i vývojářů her. Pro marketingové specialisty jsou to zajímavé informace i z toho pohledu, že zmíněná skupina hráčů utrácí více než sto dolarů za hry za čtvrtletí.

V příspěvku Twitter také zmiňuje efektivitu propojení kampaní ve spojení s televizí. Dle statistik dva ze tří hráčů při sledování televize používají Twitter a 75 % pak hledá daný produkt, službu nebo značku právě na Twitteru.

E3_2.jpgE3_3.jpg

Twitter je pro různé druhy akcí a událostí jednoduchý hlavně díky zapojení hashtagů, kdy je možné v reálném čase vidět příspěvky všech uživatelů z celého světa. Pro zmíněnou herní událost to bude pochopitelně hashtag #E32016 který už nyní sdružuje obsah různých účtů a příspěvků. Minulý rok bylo dosaženo denního rekordu 740 tisíc zpráv o konferenci E3, přičemž průměr byl 230 tisíc herních tweetů denně. Za celý rok 2015 se na Twitteru objevilo 84 milionů tweetů s herní tématikou.

Určitě si přečtěte

Články odjinud