Twitter postupně rozšiřuje obsah twítů, začínají se podobat RSS

Krátké zprávy o 140 znacích jsou stěžejní myšlenkou Twitteru, ovšem tato jednoduchost způsobuje, že z Twitteru uživatelé klikají na odkazy vedoucí ven ze sociální sítě, aby si prohlédli obrázek, video, nebo článek. Už dříve proto Twitter zavedl zobrazování obrázků a videí vybraných služeb rovnou při kliknutí na twít, později dokonce nabídl vlastní úložiště obrázků, a nyní pokračuje – v rozšířených twítech bude k náhledu obsah partnerských webů.

Twitter.jpg
Ukázka rozšířeného twítu s odkazem na článek – zobrazí se úvodní fotografie, nadpis a první odstavec článku. (foto:Twitter blog)

Při vložení odkazu na obsah některého z partnerských webů, mezi které patří například deníky The New York Times, The San Francisco Chronicle nebo třeba německý Der Spiegel Online, zobrazí se po kliknutí na twít náhled článku s nadpisem, úvodním odstavcem či fotografií. Podobně to bude fungovat například s videi nebo fotogaleriemi partnerských webů. Uživatel tak získá lepší představu o odkazovaném obsahu.

Twitter se tak ještě více orientuje na podporu zpravodajských funkcí a pro mnohé přebral funkci RSS, kterému se nyní ještě více funkčně přibližuje. Kromě náhledu obsahu Twitter před pár dny předvedl také další připravovanou novinku možnosti úpravy stránky „hashtagového“ hesla. Tato funkce připomíná Twitterovou podobu firemních či zájmových stránek na Facebooku či Google+.

Nascar.jpg
Hashtag Nascar je první s upraveným vzhledem. Má hlavičku s pásem fotografií a vlastní pozadí.
Diskuze (6) Další článek: Apple výkonné desktopy nezavrhne, chystá novou generaci Mac Pro

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,