Twitch v roce 2015 masivně rostl, diváci u něj trávili víc času než na Youtube

Twitch v roce 2015 masivně rostl, diváci u něj trávili víc času než na Youtube

Streamování her bylo jedním z nevětších témat roku 2015, což se projevilo na masivním růstu nejznámější platformy – Twitchi. Ten vydal statistiky za uplynulý rok, které jsou obdivuhodné, v nejedné kategorii totiž překoná i Youtube. Nejvíc asi zaujme číslo, které udává, kolik času lidi za rok 2015 strávili u sledování streamů – přehráli celkem přes 241,4 miliard minut videa, tj. nějakých 459 366 let.

Pokud má Twitch nad Youtube v něčem zcela navrch, pak je to délka sledování – diváci u něj vydrží mnohem déle. Za měsíc tak podle ComScore průměrný divák vidí 421 minut videa, na Youtube je to 291 minut. Twitch dále potvrdil rostoucí trend sledování videí na mobilních zařízeních. Z těch přišlo za rok 2015 celkem 35 % diváků. Na počítači je sledovalo 56 % uživatelů a na konzolích 7 %.

Klepněte pro větší obrázek
Streamy jsou sledovány především na počítači, více než třetina diváků ale přichází z mobilních aplikací

Twitch dále zaznamenal rekord v počtu uživatelů, kteří za jeden měsíc vysílali svůj stream – 2 113 999. Z toho bylo celkem 13 476 tzv. partnerů, tedy těch, které mohou diváci podpořit měsíčním předplatným.

Twitchi asi konkurence jen tak nevyroste. Alternativou je třeba Hitbox.tv, ale počty diváků jsou minimální. To stejné platí o Youtube  Gaming, které se snažil rozjet Google, jenže neúspěšně:

Diskuze (3) Další článek: Účty na Netflixu jsou komoditou pro černý trh. Koupit se dají za šest korun

Témata článku: YouTube, Web, Sociální sítě, Hudba, filmy, seriály, Twitch, Měsíční předplatné, ComScore, Růst, Stream TV, Gaming, Čas, Masivní růst, Twitch.tv

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší