Firmy se v těžkých dobách snaží najít skuliny... Hm, firmy určitě těžké déby nezžívají. Spíš lidi, na kterých firmy spoří a škrtí je na minimu a při stejných cenách, jako v Evropě, tady většina nemá ani půl průměrného evropského příjmu. I Nemci už se nám smějí, jak je tady draho. Ale to jsem se dostal kapku jinam.Hlavní je, že prostě každá firma se spíš snaží najít nový a nový způsob a místo, které ještě neni zamořené reklamou, aby vydělala na věci, kterou doteď dávala všem zadarmo. Ale jo, však to je legitimní, nechat si zplatit za věc, kterou jsem vytvořil, jen tak reklama lidi spíš odradí. Dnes už i Apple a Microsft dávají nejem do aplikací, svých marketů, ale i do operačního systému reklamu, tak to je hrozně prima. Asi se naučím Linux, než reklama dojde i tam a nebo si budu muset najít jinou zábavu, než komply, no.Ono by se dalo mít ještě jednu verzi bez reklamy za drobný poplatek, třeba za dolar. Ale samozřejmě tento příjem je po stažení konečný. Leda platit za každou novu verzi, ale i tak. Z reklamy, která se zobrazuje denně, je příjem plynulý.Stejně toto je přechodová fáze. Nakonec budou i aplikace v cloudu a budou buď s reklamou nebo za paušál. Jako všechno dneska. Budeme mít jen tenké klienty, které půjdou koupit na benzínce a všude, budou stát pár dolarů, budou v nouzi i na jedno použití, jako dnes zapalovače a všechno,d ata, aplikace, všechno bude v cloudu na pronájem za paušál.