TOP10 českých médiálních domů podle prodaného reklamního prostoru

V květnu se do internetové obrazové reklamy investovalo 376,4 milionů korun. Mezi největší zadavatele podle výzkumu AdMonitoring (Mediaresearch) patřila Telefónica O2, která nakoupila reklamu za 12,5 milionů korun. Druhé místo patří společnosti Tchibo (11,4 milionů korun) a více než 10 milionů korun za internetovou reklamu utratil také provozovatel internetové nákupní galerie Mall.cz – Internet Mall.

Zajímavý je také pohled na to, kde se vlastně reklama zobrazovala, tedy pohled na ty skupiny českých internetových médií, které prodaly nejvíce svého reklamního prostoru, respektive za největší měsíční balík peněz.

reklama kveten nejvetsi prodejci.png

Asi nebude překvapením, že nejlákavějším zůstává nejnavštěvovanější Seznam. Druhé místo patří skupině Centrum Holdings a třetí Mafře. Na silnou trojku navazuje naše Mladá fronta (E15.cz, Živě.cz, Mobilmania.cz aj.), Ringier (Blesk.cz aj.), Economia (iHned.cz), CET 21 (TN.cz a další weby Novy), Internet Info (Lupa.cz, Root.cz aj.), AliaWeb (Kurzy.cz, Zajezdy.cz aj.) a nejsilnější desítku uzavírá skupina Finance media (Finance.cz).

Diskuze (10) Další článek: Intel MIC: superpočítačový čip, který pomůže procesorům

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,