TOP10 českých médiálních domů podle prodaného reklamního prostoru

TOP10 českých médiálních domů podle prodaného reklamního prostoru

V květnu se do internetové obrazové reklamy investovalo 376,4 milionů korun. Mezi největší zadavatele podle výzkumu AdMonitoring (Mediaresearch) patřila Telefónica O2, která nakoupila reklamu za 12,5 milionů korun. Druhé místo patří společnosti Tchibo (11,4 milionů korun) a více než 10 milionů korun za internetovou reklamu utratil také provozovatel internetové nákupní galerie Mall.cz – Internet Mall.

Zajímavý je také pohled na to, kde se vlastně reklama zobrazovala, tedy pohled na ty skupiny českých internetových médií, které prodaly nejvíce svého reklamního prostoru, respektive za největší měsíční balík peněz.

Klepněte pro větší obrázek

Asi nebude překvapením, že nejlákavějším zůstává nejnavštěvovanější Seznam. Druhé místo patří skupině Centrum Holdings a třetí Mafře. Na silnou trojku navazuje naše Mladá fronta (E15.cz, Živě.cz, Mobilmania.cz aj.), Ringier (Blesk.cz aj.), Economia (iHned.cz), CET 21 (TN.cz a další weby Novy), Internet Info (Lupa.cz, Root.cz aj.), AliaWeb (Kurzy.cz, Zajezdy.cz aj.) a nejsilnější desítku uzavírá skupina Finance media (Finance.cz).

Témata článku: Byznys, Web, Statistiky, Reklama, Mall

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Poltergeist 22. 6. 2011 19:37:57
    A kde je CPRess a jeho web Živě ? tj web, kde 1 pixel reklamního prostoru...
  • Martin Bárta 22. 6. 2011 11:22:28
    Poslední dobou, když vidím grafy Seznamu, hřeje mě u srdce... Už to snad...
Určitě si přečtěte

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

** Dnes se podíváme na maličkou Wi-Fi destičku Wemos D1 mini ** A připojíme k ní barometrický a teplotní shield ** Poběží na ní web a nabídne i JSON API

18.  6.  2017 | Jakub Čížek | 27

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

** Na jaké parametry se zaměřit a kde vás výrobci chtějí nachytat ** Monitory se stále více specifikují pro konkrétní určení ** Náročný hráč nebo profesionální grafik mají různé požadavky

20.  6.  2017 | Tomáš Holčík | 31

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

** Ani hry se sebelepší grafikou vás nevtáhnou tolik, jako ve virtuální realitě ** Pro sledování filmů není VR ani zdaleka ideální ** I první generace je skvělá, stále však působí jako prototyp

20.  6.  2017 | Stanislav Janů | 19


Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky