Tlačítko „Like“ bude výraznější, Facebook ukázal jeho novou podobu

Bezesporu nejrozšířenější nástroj pro vyjádření, že se vám na webu něco líbí, projde drobnou změnou designu. Facebook modernizuje tlačítko „Like“, neboli „To se mi líbí“. Tímto tlačítkem uživatelé Facebooku mohou vyjadřovat sympatie s ostatními příspěvky v sociální síti, nicméně od roku 2010 Facebook uvolnil externí tlačítka určená pro umístění do libovolných webových stránek. Uživatel Facebooku tak může jedním kliknutím sdílet, že se mu daná stránka líbí, aniž by byl přímo na sociální síti. A právě podoba těchto externích prvků se nyní změní.

Klepněte pro větší obrázek
Nová podoba tlačítek Like a Share
Klepněte pro větší obrázek
A pro srovnání stávající podoba (+ česká verze)

Kromě tlačítka „Like“ se mění i tlačítko pro sdílení „Share“. Rozměry tlačítek zůstávají zachovány, jejich obsah ale bude výraznější. Tenké modré písmo na světle modrém podkladu nahradí tučné bílé písmo vystupující z tmavě modrého pozadí. Také typický palec v bublině u tlačítka je výraznější, místo obrysu má plnou, tmavě šedou barvu. Majitelé stránek se nemusí o aktualizaci nijak starat, jedná se o vložené objekty a pochopitelně se tak aktualizují automaticky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Takto se budou vyjímat nová tlačítka na webu • nové je rovněž okno pro sdílení

Facebook se při této příležitosti na blogu pochlubil, že tlačítka „Like“ a „Share“ jsou na více než 7,5 milionech webových stránek a každý den jsou zobrazeny 22 miliard krát.

Témata článku: Facebook, Web, Sociální sítě, Modré světlo, Share, Form, Tlačítko, Bílé místo, Like

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu