Tisková zpráva GTS k úpravám nabídky paušálního internetu

Diskuze čtenářů k článku

jan novak  |  28. 04. 2004 13:00

jak nam jde ten vyvoj dopredu:

30. leta : ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer

komanci: vydobytky sociaalizmu ubranimr

dnes: vic nez jen slova

a vsechno je to stejna pakaz

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ex-insider  |  28. 04. 2004 11:38

"Alternativní operátoři se také marně snaží dohodnout s Českým Telecomem o paušálním zpoplatnění propojení mezi operátory."

Tato dohoda je dnes totiž zcela nemožná, především kvůli rozhodnutí ČTU 02/2002, které prosadili Alternativní operátoři. Dokud ČTU nezruší v tomto rozhodnutí dikci zakazující paušální zpoplatnění propojení mezi operátory, nemůže dojít k vytvoření skutečného paušálního zpoplatnění vytáčeného připojení k internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výhodné připojení  |  28. 04. 2004 11:00

Nabízím výhodné připojení pro všechny menší firmy a domácnosti. Výhodou je neomezené vysokorychlostní připojení k internetu za paušál. Neplatíte tedy za žádná přenesená data ani další zbytečné poplatky! O co jde...?

Mám pevnou linku...

Když mi zaplatíte měsíčně 500,- Kč bez DPH, tak vám stáhnu emaily a najdu informace na netu, které potřebujete. Ale pozor, o víkendech pracuji jen dvě hoďky a přes týden, tak maximálně hoďku. Data, která budete chtít vám kliďánko vytisknu, ale hned vám to připočítám k paušálu, stejně tak cédéčka na které budete chtít svá data vypálit. A jestli mě někdo bude přetěžovat, tak ho odpojím...

Aby to někdo nebral vážně, je to ftípek, bohužel však jen velmi nepatrně se lišící od stávající nabídky Českého Telecomu a dalších tzv. alternativních operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  28. 04. 2004 08:55

 - Tvrdte si co chcete, ale pokud je nejake pripojeni omezene nemuzou to nazyvat pausalem. A ze to nekdo nadmerne zatezuje? To si melo slavny GTS rozmyslet pred tim nez do toho pausalu sli. Kdyby si to pred tim spocitali, tak by se ted nemuseli vubec divit a s pausalem nemuseli ani zacinat. To jim mohlo byt jasne ze se najde nekolik (hodne lidi), kteri to budou pretezovat. Me osobne tedy ty jejich casy staci, ale jejich jednani neni fer. Ale pokud bude Cesky Telekom, CTU a vlada za jedno a budou si lizat prdele, aby ze zakazniku vytriskali co nejvic penez, tak se to tu nezmeni a za nekolik let bude nase mala zemicka s nejhorsima podminkama v oblasti telekomunikaci opet na prvnim miste v Evrope. Jako vzdy co je k nicemu v tom sme prvni (viz chlastani ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  28. 04. 2004 08:49

Předně bych chtěl autora poopravit. GTS není největším konkurentem Českého Telecomu (ČTc) !!! Naopak tato společnost je personálně velmi úzce propojena s ČTc...!!!

Řekl bych, že poslední odstavec je spíše perlou z pera PR společnosti GTS, což je více než smutné, protože se zpráva tváří jako autorská.

To, že při stávajících podmínkách je cena a služba samotná naprosto neudržitelná tu zaznívalo už na začátku. Sám jsem tu propočítával a bohužel i zbytečně přesvědčoval "nadšence", kteří v ní spatřovali vyvolené připojení za paušál, aby do této chromé služby nešli, ale nedali si říct a bránili ČTc a GTS hlava nehlava... Výsledek se dostavil teď a mě by teoreticky mohlo hřát jakou, že jsem to měl tenkrát pravdu, ovšem není tomu tak. Naopak mě neskutečně rozčiluje jak si jakákoliv společnost (teď pomiňme ČTc) může dovolit prezentovat "připojení za paušál" tímto způsobem za tak nehorázných podmínek a lhát zákazníkovi přičemž se situací, která bude následovat byli obeznámení!!! Nevýhody byly známé už na začátku, právě proto tento typ připojení spousta dalších společností odmítla s tím, že nehodlá podvádět své zákazníky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ex-insider  |  28. 04. 2004 11:50

Ale to můžete s naprosto klidným svědomím říct o všech pevných alternativních telefonních operátorech (buď tam pracují odborníci přišlí z ČTc, nebo neodborné síly z vnějšku), dokonce i o většině mobilních operátorů (kam přišli poloodborníci z ČTc, teoretici z vysokých škol nebo neodborné síly z vnějšku).


Abych se jich zastal, ještě tam mohou pracovat cizinci, ale to nejspíš není potřeba, když je na trhu několik tisíc lidí, kteří byli odejiti z ČTc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KaKamil  |  28. 04. 2004 06:52


To je jenom vaše zbožné přání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigsam  |  27. 04. 2004 20:45

Mam doma pohodu,

protoze podobny curaky jako CTc,GTS nechavam daleko za svymi dvermi ... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iMATRIX  |  27. 04. 2004 19:15

To si snad dělaj prdel paka.Doufám že zkrachujou!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnyz  |  27. 04. 2004 23:24

jo, pokud beres v uvahu technologii ISDN, ktera vycucava z kabelu max.

tzn. onech 7-8 kb/s

jako nynejsi site jsou delane postaru a hlavne pro volani, ktere zabere 1-10 minut, ne pro extremni stahovace v radkach 8 hodin v kuse.

Taky me to stve, ale GTS ma pravdu, oni proste jsou v plusu kdyz zakaznik provola min jak 20 hodin a v minusu kdyz provola vic, takze budte radi ze nenasadili omezeni 60 hodin mesicne, to by byla fakt rana pod pas, ale i takhle je to jeste porad nejlepsi nabizeni dialup pausal, jen tem velkym stahovacum zkomplikuje trosku zivot

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  28. 04. 2004 09:59

To by me zajimalo, kolik tech "velkych stahovacu" na modemu je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steeve  |  28. 04. 2004 10:45

To je právě to. Vlastně je to každý uživatel modemu, protože když si pustíte obyčejný outlook, tak vám na modemu zas*rou pásmo i tři emaily s přílohou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnyz  |  29. 04. 2004 22:12

hehe, ano ted mi chodi prumerne 10 majlu denne ... z toho je 8 zavirovano a 9-ty je spam. Netsky virus ma 40 kb, takze je to hned 400 kb.

ad velci stahovaci ... vetsino kdo se to pozna na tom kdo do dvou tydnu od ohlaseni pausalu gts (tzn v unoru) zaslal objednavku na pausal gts ... potom si jeste jednoduse dodal: a proc bych na netu nemoh by 5 hodin denne? stejnak platim pausal, zapnu stahovani na pozadi a budu si delat vlastni praci (v nejlepsim parit hru [piratskou samozrejme] ). To jak gts reklo ze meli prvni tyden 500 novych zakazniku, byli prave ti nejdychtivejsi stahovaci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iMATRIX  |  27. 04. 2004 19:15

To si snad dělaj prdel paka.Doufám že zkrachujou!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  28. 04. 2004 11:40

Prosím, moc prosím, MYSLETE!

"Přetěžováním" v tomto případě samozřejmě neznamená objem dat, ale prosté obsazení 1 modemu stále, jen s minimálním přerušením.
GTS nikdy neměli moc dial-upových zákazníků (proto taky rozjeli tuhle reklamní akci - není to špatný výdělek za celkem malé investice), takže jejich modem_pooly nejsou dimenzované na větší provoz a kupodivu nestíhají. Tj. pokud je mnoho neustále (v off_peak čase) připojených, nezbývá mnoho volných modemů pro "příležitostně se připojující", takže je kupodivu neustále obsazeno. On ten dial-up prostě není taková brnkačka, jak si v GTS mysleli. Zvlášť s takovou reklamní akcí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  27. 04. 2004 16:41

Ti v GTS asi nevi, kolik je 1+1. Nebo ted ze sebe jenom delaji blbce. Pro zajimavost. V USA nabizi Netscape nonstop Dial-Up pripojeni za 9.95 US$. Cert vem starou dobrou Evropu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  28. 04. 2004 09:59

a nabizi to za tu cenu taky zakaznikum Telekomu? ty matematiku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  27. 04. 2004 14:51

To uz neni internet za pausal, ale 120 predplacenych hodin mesicne, cili obdobna sluzba jakou Telekomunisti nabizi uz nekolik let 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyšek  |  27. 04. 2004 16:14

Tak, tak,

paušál s !!jakýmkoliv!! omezením již není paušál ale něco jiného(cokoliv:- )

 

Chtějí-li omezit "nadměrné užívání" a zatěžovaní GTS a "uvolnit kapacitu" pro ostatní, tomu by odpovídalo limitování objemu přenesených dat. (nebo neuzavírat smlouvu s tolika uživately). Trvale připojený surfující uživatel zatíží linku podstatně méně, oproti 4 hodiny mohutně stahujícímu userovi.

Soukromě se domnívám, že GTS mělo "velké oči" a teď neví jak z toho ven. :- ((
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka s.  |  27. 04. 2004 17:27

On bude problém v tom, že GTS neplatí Telecomu za data, ale za jednotlivé impulsy. Není tedy rozdílu mezi připojeným a stahujícím uživatelem. Velkou výhodou tohoto "paušálu" bylo, že uživatel neplatil jednotlivé impulsy Telecomu, ale zaplatil pouze pevnou cenu GTS. Nemyslím, že by problémem byla nedostupnost služby pro ostatní, ale prostá prodělečnost služby. Co uživatel "probrowsí" nad svoji cenu, zaplatí za něj GTS.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steeve  |  28. 04. 2004 10:48

Což bylo jasné už na začátku, protože s tím samotný Telecom nedělal žádné tajnosti. Tupost s kterou se však zpráva o výhodném připojení k internetu šířila neměla mezí, takže dobře jim tak a myslím jak uživatele co na to přes všechny nevýhody skočili, tak i GTS, která na tom nemohla nikdy nic pořádně vydělat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan novak  |  27. 04. 2004 14:47

„Vzhledem k tomu, že někteří uživatelé službu neúměrně zatěžují, - zaplatili si pausal , tak jak je mozne neco neumerne pretezovat? dovedete si predstavit ze by vam v hospode nenalili protoze nezmerne pretezujete cisniky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maros  |  27. 04. 2004 14:09

Společnost GTS působí na českém trhu od roku 1991 a poskytuje komplexní nabídku hlasových, datových, internetových, operátorských a integrovaných služeb. S ročním obratem 2,4 miliardy korun (2002) je GTS největším konkurentem Českého Telecomu.  - hahaha, vtipne. Rusnak s Berdarem jsou jak tepli bratri, kdo videl to setkani se studentama na CVUT vi svoje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  27. 04. 2004 14:07

"připojení prostě nadměrně užívají"... to si delaj srandu ne ? odkdy je vic jak 4 hodiny nadmerny vyuzivani ????? vzdyt kdyz jsem mel dialup tak nebyl problem 3 hodiny za den, a to nebyl zadny pausal..... proste jediny duvod je ze se to nevyplaci, coz je bohuzel pochopitelne, protoze vidlakov zustane vidlakovem jeste dlouha leta :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  27. 04. 2004 18:25

Taky se mi zda nefer hazet to na uzivatele. Platej pausal, tak ho vyuzivaj, za to by je nemel nikdo trestat. To ze je pripojeni nekvalitni neni jejich vina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman  |  27. 04. 2004 13:44

Když už tedy uvedli "Uživatelé, kteří s novými podmínkami nesouhlasí, mohou bez udání důvodů od smlouvy odstoupit bez jakékoli penalizace, a to do 30. dubna včetně. Těmto uživatelům bude automaticky vrácen aktivační poplatek.", tak bych je vzal za slovo a jako jeden muž odstoupil od smlouvy. Když napřed slibují internet bez omezení s pak razantně změní podmínky smlouvy, tak si zaslouží aby jim nezůstal žádný zákazník. Ale jak znám čechy, ty jenom kecají, ale nejednají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wincek  |  27. 04. 2004 13:55

sto vystih snama proto sem chtěl víc času než týden.I když ve světle tvé poslední věty možná až moc dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carevič  |  27. 04. 2004 13:38

Vzhledem k tomu, že do 30. dubna 2004 má probíhat tzv. zkušební provoz "paušálu" od Telecomu, nechal bych se překvapit, jak se po této lhůtě náš dominantní operátor k celé problematice postaví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krtek  |  27. 04. 2004 13:29

Tak takový "PAUŠÁL" ať si v GTS nabouchaji za kozy.... to si z nás dělaj srandu????



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  27. 04. 2004 13:19

K té 3-měsíční lhůtě předem při změně podmínek se ovšem vůbec nevyjádřili. A tato věc tedy rozhodně není jen pouhá změna ceníku. Asi už "srovnávají" úroveň komunikace se zákazníky s úrovní jednání ČTc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 04. 2004 13:13

No myslím si, že ta možnost odstoupení od smlouvy bez udání důvodu vč. navrácení aktivačního poplatku je docela solidní přistup k zákazníkovi. Myslím, že např. provider TISCALI se svým jednostranně zavedeným FUP se má od GTS ještě co učit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wincek  |  27. 04. 2004 12:50

no sice to chápu a nemám pohodu doma (ale mám tam je pohoda největší =) ) od GTS tag to moc newim ale myslim že by mohlo bejt více času oznámili to 23.4 a ukoncit mohu jen do 30 včetně.Si myslim že to je dost málo času i na* Německého ovčáka alergického na vlnu*Je to kurvárna ale na druhou stranu ta největší je telekom s čtu a mlynářovým ústavem a bouhžel gts je malím pánem.škoda aspň negdo jim moch natrhnout prdel.(valesky jim sice natrh ale se eště uvidí jak to doopravdy bylo)

Internet u nás leda za těžký prachy.(záleží na lokalitě ale všeobecně to tag je)

* - David Lister při svádění psirénou.Red Dwarf ,díl Psirény 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  27. 04. 2004 18:51

Jinými slovy:
GTS se provozování omezeného paušálu za podmínek poskytovaných Českým Telecomem nevyplatí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 04. 2004 21:12

Ty vole, co jseš to za svini poblázněnou?To jsem neviděl. No nic, aspoň mam důvod reagovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor