TIP: Nastartujte svůj e-shop na Vánoce!

(inzerce) Připravte svůj internetový obchod na pořádnou předvánoční sezónu 2011. Víme, jak na to! Postup krok za krokem.

Blíží se pomalým, ale nezadržitelným tempem vánoční sezóna roku 2011, která patrně bude ještě silnější, než v roce minulém. Úspěšní prodejci, kteří na ni budou připraveni, sklidí ovoce. Neúspěšní se promění jen v temný stín a odsunou se do ústraní. Že nechcete být ti druzí? Pak si alespoň přečtěte tento článek, který Vám prozradí opravdový potenciál blogů, jak ho můžete efektivně využít ve svůj prospěch. Jestli rady z něj využijete, anebo je necháte pro svou konkurenci, je jen a jen na Vás.

„Jak Alenka tajemství blogů objevila“

V České republice je několik desítek tisíc blogů. Každý den jich několik set vzniká. Každý blog má své věrné čtenáře. Každý blog je vhodný pro určitou cílovou skupinu, věnuje se totiž určitým tématům. Pokud byste tedy měli možnost upoutat takové úzce zaměřené čtenáře za nepatrný obnos, udělali byste to? Samozřejmě, řeknete si, kolik by jich asi bylo a zdali by reagovali na takovou upoutávku směrující na váš internetový obchod. Když však víme, že opravdu reagují a mají chuť nakupovat, zní to pro Vás už zajímavě?

Na chvíli si představte, jak výhodné by pro Váš internetový obchod, který se dejme tomu specializuje na prodej šperků, mohlo být získání návštěvníků prostřednictvím článku či kladné recenze z přesně zaměřeného blogu věnující se šperkům. Čtenáři tohoto tematického blogu se o Vás dozvědí v pozitivním smyslu. Co víc můžete chtít, než ty, kteří jsou přímo určení pro Vaše zboží

„Jak Alenka síly blogů využila“

Když jste se nyní rozhodli získat stovky nových zákazníků prostřednictvím článků a recenzí na Váš internetový obchod na mnoha tematických blozích, zbývá už jen takové články a recenze sehnat.

Díky české službě Posts Genius je to velmi snadné i levné. Ukážeme Vám, jak na to:

1. Založte si zdarma nový uživatelský účet, stačí kliknout na „Vytvořit účet inzerenta“.

2. Přidejte si tzv. reklamní kampaň, tedy vlastně kompletní zadání článku/recenze.

Zadani.png

3. Nyní si můžete vybrat blogy, které vyhovují Vašemu zadání reklamní kampaně.

Blogy.jpg

4. Až je máte vybrány všechny, klikněte na tlačítko „Koupit“ a postupujte dle pokynů.

5. Blogeři po zaplacení potvrdí, že jdou do toho a začínají články/recenze psát.

6. Jakmile je každý článek/recenze napsána, bloger odevzdá URL adresu kde článek je.

7. Vy jako inzerent máte možnost článek připomínkovat, či rovnou schválit.

„Jak Alenka konkurenci rozdrtila“

Jelikož je článek/recenze publikován(a), začínají k Vám chodit cenní návštěvníci. Pokud je Vaše nabídka zaujme, rádi nakoupí právě Vaše zboží. Tím však výhody této reklamy na blozích nekončí.

Získáváte bonus v tom, že i jiní blogeři si mohou všimnout Vašeho obchodu a napsat o něm, tentokrát již bezplatně. Často to totiž dělávají. Stejně tak čekejte, že se zlepší Vaše pozice ve vyhledávačích, díky trvalým zpětným odkazům z mnohých tematicky zaměřených blogů. Články tohoto typu jsou totiž mimořádně cennou informací pro zlepšení Vašeho skóre ve vyhledávačích. V neposlední řadě získáte i lepší povědomí o značce (brandu),díky pozitivním článkům a lepšímu tónu, jak se o Vás na internetu píše.

To jsou vše jen samé výhody, které na Vás u této formy reklamy, díky Posts Genius, čekají. K zamyšlení: Kolik asi nových zákazníků získáte, když o Vašem internetovém obchodu vyjde pozitivní článek na 100 tematických blozích se souhrnným počtem čtenářů větším jak 50 000 lidí?

Věříme, že pro Vás byl tento článek přínosný a dozvěděli jste se o novém, mimořádně efektivním, způsobu, jak nastartovat raketovým tempem růst Vašeho internetového obchodu nejen v českém prostředí. Pokud se Vám článek či myšlenka líbily, sdílejte ho se svými přáteli prostřednictvím Twitteru či Facebooku, odkazy naleznete vlevo nahoře vedle článku.

Názorné video, jak to vlastně celé funguje

 

Další článek: Pojďte k nám pracovat, hledá se schopný Web Developer

Témata článku: , , , , , , , ,