Testujte SP1 pro Windows Vista!

Diskuze čtenářů k článku

Nasraný  |  13. 12. 2007 23:26

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=cs&FamilyID=be34577a-e925-48fb-9d6d-50fe9461f808

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networker  |  13. 12. 2007 23:17

Tak co rikate na to avizovane "podstatne zlepseni vykonu"? Prijde mi teda, ze s tim teda moc nepohli... pruzkumnik je pravda krapet sviznejsi, ale vypinani systemu je porad dost krize...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 12. 2007 14:03

Vista ma uz dlhsiu dobu se*e, tak som chcel vyskusat SP1 RC .. ale na CZ verzii mi ju Windows Update este nedava (samozrejme som urobil postup podla webu MS). Ide niekomu na CZ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mildajz  |  13. 12. 2007 23:18

Me to update v pohode nainstaloval. 64bit CZ. Ale instaluje to pred tim jeste ty dve zaplaty, jak je v navodu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  12. 12. 2007 23:02

Ale co, autor se nemusel ani podepisovat... BTW jestlize teda SP1 vyrazi odpurcum "argumenty", copak asi bude vyrazet SP2? Klin klinem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  13. 12. 2007 14:41

To, co autor myslel tim, co napsal bude spise fakt, ze hodne uzivatelu, hlavne firemnich, proste vyzaduje SP1 a to je pro ne duvod nechtit OS, ktery ho nema, i kdyby SP1 nic poradne neresil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman  |  12. 12. 2007 17:42

bylo sice neveřejné, ale okamžitě po zvěřejnění to šlo stahovat ze spousty serverů. Vista má naději na živit, až po SP2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomasmate  |  12. 12. 2007 18:04

Kde vypnem tu blbost dole napravo v rohu co tam pise ,,Windows Vista TM...''

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasraný  |  12. 12. 2007 18:29

Tak se to doinstalovalo a hned to napsalo že to zase ( bez udaní důvodu) odinstalovavá a vratilo to zpět do puvodní verze. Takže na hovno celý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

A divíte se? Vždyt to není finální verze - je to verze pro testování. Pokud u vás nefunguje, tak je tam jistě něco, co odesílá info do MS co a proč nejede, aby to mohli klucí redmondští vychytat. Finální verze bude někdy v průběhu první poloviny příštího roku - dá se očekávat, že možná v únoru, nebo březnu, takže do té doby je ještě dost co ladit a opravovat. Nemáte si to instalovat, když chcete, aby PC zůstal funkční - toto je verze pro neprodukční prostředí k testování.

Navíc stejně nečekejte nějaké změny, jako v XP po instalaci SP2. Změny se odehrají hlavně "pod povrchem", kde proběhne upgrade jádra systému na jádro z Win Server 2008 (ani ten ještě není hotový), přibude co pár driverů, nainstaluje se spousta již dostupných a ještě více z dosud nedostupných aktualizací a přibude nástrojů na detekci nelicencovaného užívání. Toť vše .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 12. 2007 20:54

...kde proběhne upgrade jádra systému na jádro z Win Server 2008 (ani ten ještě není hotový)...

LOL, takze z Vista beta1 bude Vista beta2. Jeste 2 roky a nekolik SP a mame Windows Vista final

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matajon  |  12. 12. 2007 21:57

Nevyjadřujte se prosím k něčemu, čemu nerozumíte. Jádro NT 6.0 bylo základem pro Vistu a při vývoji Windows 2008 Server bylo toto jádro dále upravováno a vylepšováno. Vista SP1 jenom promítne provedené změny při vývoji zpět do Visty.

Jinak Windows 2008 Server je ve fázi RC1 a RTM bude hotová PŘED uvedením Vista SP1, takže i kdyby byla Vaše teorie pravdivá, tak nakonec ve Vistě bude jádro z verze RTM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Vidím, že jste stačil odpovědět dříve než já. Já si to tu "rozkliknul" už před chvílí a k odpovědi jsem se dostal až nyní. Těší mě ale, že se tu vyskytují i jiní lidé, kteří mají alespoň "páru" o tom, o čem mluví a nevyjadřují se bez znalosti informací, jak se zde bohužel často stává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Windows Vista a Server 2008 jsou založeny na stejném kódu. Zjednodušeně se dá říci, že Windows Server 2008 je Vista vyvíjená ještě o více než rok déle (v současnosti je Server ve fázi RC1). Vistě se vytýkalo, že měla být raději ve vývoji ještě déle, aby byla lépe optimalizovaná. Dá se tedy předpokládat, že více než rok práce na stejném kódovém základu další optimalizace skutečně přinesl. Tyto budou nyní zpětně promítnuty i do Windows Vista spolu s prvním Service Packem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rr  |  12. 12. 2007 21:00

ja se nedivim, mne nefunguje poradne ani Vista bez SP 1, ovladace na dve veci a to nemam stary HW, pocitac mam c cervna letosniho roku. za dalsi problemy se spravou barev atd. Je to hnus, zlaty XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

S Vistou jsem měl donedávna také spoustu problémů, ale za téměř všechny byl zodpovědný ovladač od zvukové karty M-Audio (v beta fázy). Jelikož M-Audio nebylo ani po roce os uvedení Visty schopno uvést finální a fungující ovladač, nehodlal jsem již čekat a zakoupil jsem zvukovou kartu Creative SoundBlaster Audigy, která fungující ovladač má. Nyní již s Vistou nemám problém, nebo se alespoň zatím žádný neprojevil. Ano - můžeme řešit komatibilitu aplikací, ale problémy s kompatibilitou tu jsou a budou z každou novou verzí systému a drivery - to je to samé a záleží hlavně na společnostech, jak se postaví k podpoře uživatelů svých výrobků v novém systému. Ale přesto i já doporučuji uživatelům počkat s upgradem alespoň do vydání onoho chystaného SP1, což bude myslím v době, kdy již bude mít většina programů kompatibilní verze, stejně tak, jako budou k dispozici nové drivery (byť s tím, že něco prostě pod Vistou nepůjde - vina výrobce - se asi budeme muset smířit...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.X  |  12. 12. 2007 15:55

bohuzel RC1 je nejaka divna, predchozi beta verze me fungovaly bez problemu..

s touto RC1 mi na mem amd a64x2 zmizi ovladaci panely, vypne se aero a dalsi veci, zkousel jsem i cistou instalaci vista ale nic nepomohlo...

zajimave je za na mem intel C2D notebooku funguje RC1 bez problemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 12. 2007 16:14

To by se mělo nahlásit na antimonopolní úřad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasraný  |  12. 12. 2007 16:35

Nastal problem instalace se zastavila ve 3 fazi na 71% a dál nic nědělá a jde jen restard a pak se znova zastaví na 71% . To je konec !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasraný  |  12. 12. 2007 16:53

pokračuje jen když se restart a nouzový režim tak jede dál zatím !!! ?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasraný  |  12. 12. 2007 16:54

A to mám offic Vista ultimate . Jestli to dojede a bude průser nějaký tak volám na MS cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rajo  |  12. 12. 2007 21:05

nevoláš, RC není pochopitelně podporovaný. instaluješ jej na vlastní triko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  17. 12. 2007 00:16

Mně, to jede, dobře, na mém, procesoru, AMD Sempron 2200+, v SOCKETu, se, teď, dokonce, Operační systém Microsoft WINDOWS Vista Ultimate, asi nějaká verze CZ, přestal, kousat, tak, že pomohl, akorát, tvrdý RESET, i když, už se mi, zase, taky, asi 2x, takhle, kousnul, i se SP1 RC1, asi nějaká verze CZ, no jo, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lobo  |  12. 12. 2007 15:31

"Testujte SP1 pro Windows Vista!" - testujte si to vy!, ked to bude otestovane a taky SP3 releasnuty, tak si to mozno do firmy nasadime , ked nebude uz nic ine k zispozicii...

nerozumiem preco by som si mal kupit nieco, potom to pol roka testovat ci to funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nax  |  12. 12. 2007 14:28

Doba kdy odpurci.... boze, tenhle slovnik mi pripomina leta davno minula :)

No to je jedno. Me nezajima SP, ale spis WinVista jako cela platforma, podpora vyrobcu HW/SW tretich stran, dlouhodobe stability, skalovatelnosti, bezpecnosti a kompatibility.

P.S.: nevi nekdo, jak dokopat Vistu64bit aby WMCE a MediaPlayer64 dokazal menit audiostopu u divx a xvid?

P.S.2.: Audigy2 - jde uz 5.1?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haha  |  12. 12. 2007 14:39

Funguje je to super i na OEM vista 32 bios crack

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 12. 2007 14:44

Funguje Microsoft totiž do téhle verze ještě neimplementoval tu funkci, která to znemožní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loli  |  12. 12. 2007 15:09

Logicke, precejen, proc davat crackerum sanci to cracknout jeste pred vidanim ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  12. 12. 2007 15:12

....pise se ..."...vydanim..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  12. 12. 2007 15:22

A co pak bude delat Vista na skutecnych Dellech (popr. jinych noteboocich velkych vyrobcu), kde bude tato funkcionalita deaktivovana?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 12. 2007 15:26

Myslím, že ošéfovat to tak, aby to dál legitimním uživatelům fungovalo není problém. Přeci jen detekovat v systému emulátor a odstavit jej není až taková potíž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  12. 12. 2007 15:31

Nojo, ale pak se crackne ta detekce a jsme tam, kde ted...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_user  |  12. 12. 2007 14:17

Je mozne SP1 zahrnut do instalacneho DVD tak ako tomu bolo u XP?? (nLite, vLite)...Ma to uz niekto realne odskusane??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dfvdfv  |  12. 12. 2007 14:26

bude to mozne ale toto je len RC isto bych si take dvd nerobil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomasmate  |  12. 12. 2007 14:10

Ako je to s crackom emulacie biosu? Skusal ho tam uz niekto nainstalovat ci fakt nefunguje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rajo  |  12. 12. 2007 21:03

funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eda  |  13. 12. 2007 20:58

Co kecas ... nejede!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rajo  |  15. 12. 2007 10:30

Mě jo... a to i přes instalační cestu modifikovaná XP - upgrade na Vistu - upgrade na SP1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor