Stal jsem se před časem majitelem PDAčka DELL, po zaplacení zálohové faktury mi poslali po třech týdnech jiný model než jsem si objednal. Po reklamaci a po dalších několika týdnech přišlo konečně to co mělo. Další týden nato přišel výhružný dopis, že jsme dosud nezaplatili fakturu. Velmi snadno jsme dokázali opak, konec konců jinak by nám pochopitelně ani nic neposlali, takže se DELL dokonce tenkrát omluvil.
Po půl roce přestala fungovat synchronizace díky opotřebovanému (!) konektoru. Přístroj bez problémů vyměnili. Dával jsem si od té doby extrémní pozor při zasouvání i vysouvání z kolébky, ale přesto se po dalším půlroce stalo totéž. A teď najednou DELL začal tvrdit že jde o mechanické poškození a na to se záruka nevztahuje a že tyto přístroje neopravují, takže ho mohu už jedině vyhodit, protože bez funkční synchronizace je pochopitelně k ničemu. A to nemluvím třeba o stylusu, který po pouhém roce používání už nedrží v přístroji.
Dohledal jsem velmi rychle na webu že přesně ten samý problém má i spousta dalších majitelů a DELL při vědomí toho, že tn konektor je opravdu technicky řešen tak špatně, že k poškození dojde i při velmi pečlivém zasouvání, to řešil vždy promptní výměnou, leč české zastoupení se se mnou velmi arogantním způsobem odmítá jakkoli bavit. Prostě ho nevymění, neopraví ani za peníze, prostě nic.
Takže teď jsem byl situaci, kdy jsem si prostě musel chtě nechtě koupit jiné PDA které jsem nutně potřeboval, zcela samozřejmě to nebyl DELL, a protože jsem navíc neměl chuť se s nimi kvůli pár tisícům soudit, tak chci alespoň takhle varovat ostatní čtenáře, ať se výrobkům téhle firmy snad raději vyhnou.
Zlatý můj předchozí iPAQ tenkrát ještě od Compaqu, i po několika letech každodenního používání s ním nebyl nikdy žádný problém a slouží dětem dodnes.