Tesco bude prodávat počítače Dell

Diskuze čtenářů k článku

Michal  |  27. 12. 2007 19:13

Dell je tady v CZ neuvěřitelně drahý.Když si nakonfigurujete stejný DELL Vostro 1700 na dell.de a na dell,cz je ceska cena navýšená proti německé o 56000Kč proti 1462€.Schvalně si to zkuste. Taky jsem tomu nevěřil. A taky tady nejsou dostupné některé prvky jako karta která umožňuje používat 3g přímo na NTB. Přitom slot na kartu je u každého Vostra pod baterií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šiška  |  22. 12. 2007 21:46

A je to tady - DELLu klesá tržní podíl a snaží se zachránit prdel. Pozdě si uvědomil, že nepřímý model prodeje v Evropě má prostě tradici. jasně, že se výrobci snaží zlepšit své výsledky prodejem přes hypermarkety, ale základem je prodej přes distributory a e-shopy. DELL doplácí na to, že třeba placení kartama a pod je u nás v plenkách. V USA je doma a tam je relativně v poho, ale jinde mu to nejde. Budoucnost má ACER, ASUS a další, kteří si stále drží výrobu. DELL je na DELete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  23. 12. 2007 00:46

Ty jsi dnes spal v knihovně, viď?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  22. 12. 2007 18:52

TESCO je obchod na žrádlo, tudíž bych si tam PC, TV ani jinou elektroniku nikdy nekoupil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emeka  |  22. 12. 2007 19:07

tohle je ten nejlepsi nazor ze vsechproste kazdej tu pise chytre clanky a romany ale kolega Tom to vystihl ze všech nejlip...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blbeček  |  22. 12. 2007 20:39

jenom ať si co nejvíc lidí koupí Della a pak se na ně bude nejvíc taky nadávat,jaké to jsou šity

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  23. 12. 2007 08:45

Přesně tak!!! Já jsem dřív taky pracoval pro jeden řetězec a v nich je na houby, že když prodávají elektroniku, tak s ní zachází stejně jako se žrádlem... Takže v kamionu jede např. paleta minerálky, paleta domácích kin a další paleta minerálky - při nakládce se s tím mlátí jak o život, když náhodou třeba některá z minerálek praskne, tak prostě tu elektroniku celou promáčí... Ale co? Komu to vadí? Nechá se prostě uschnout krabice a hurá do prodeje!! No a že se to pak měsíc po záruce úplně podělá nebo tomu pak záruku ani neuznají (kvůli zjištěné korozi, takže to zákazník musel mít přece ve vlhku )), to už nikoho neštve :)

Proto NIKDY NEKAKUPUJTE elektroniku v obchodech se žrádlem!!! Jděte raději do elektra, kde se k tomu personál chová aspoň jako k elektru a nenechává to stát na mrazu, neslívá to vodou, nekope do toho atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rw  |  25. 12. 2007 19:11

Omyl, TESCO neni dobrý ani na to žrádlo. To ja maximálně tak na úklidový prostředky a uhlí na gril.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PETER  |  22. 12. 2007 16:47

Vazeny, ten predaj cez dalsich predajcov je len pre velky pokles predaja. Takto sa snazi DELL znizit stratu na trhu PC. Velky vizionar Michal Dell, ktory pred casom tvrdil, aby APPLE skoncil podnikanie a vratil peniaze akcionarov,tak teraz vymyslel teplu vodu./APPLE ma teraz 3 x vacsiu trhovu hodnotu ako DELL/ Jeho PC su lowend medzi PC a aby jeho predaj este viac neklesal tak zacal znovu ponukat k svojmu PC Win XP namiesto Visty, po vzore inych vyrobcov PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zed  |  22. 12. 2007 17:48

Všichni nabízejí kromě Vist i XP. A po pravdě ještě jsem na Vistách neobjevil nic co by mě přesvědčilo o jejich nákupu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 12. 2007 18:50

LOL. A teď mi řekni, kolik procent u Apple dělá prodej ipodů a dalších hejlblíátek a kolik prodej počítačů. Když se podíváš na prodeje počítačů podle výrobců, tak je Dell tuším druhý hned za HP.

Já to vidím tak, že máš místo mozku duhové jabko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  22. 12. 2007 20:19

posledni ctvrtina roku - 2,2 mio pocitacu 10 mio iPodu - takze bych rekl, ze stale silne prevazuje vypocetni technika. 35% narust vs LY v pocitacich - to si myslim je vice nez slusne. Tolik k tomu duhovemu jabku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Kuneš  |  22. 12. 2007 16:18

Stal jsem se před časem majitelem PDAčka DELL, po zaplacení zálohové faktury mi poslali po třech týdnech jiný model než jsem si objednal. Po reklamaci a po dalších několika týdnech přišlo konečně to co mělo. Další týden nato přišel výhružný dopis, že jsme dosud nezaplatili fakturu. Velmi snadno jsme dokázali opak, konec konců jinak by nám pochopitelně ani nic neposlali, takže se DELL dokonce tenkrát omluvil.

Po půl roce přestala fungovat synchronizace díky opotřebovanému (!) konektoru. Přístroj bez problémů vyměnili. Dával jsem si od té doby extrémní pozor při zasouvání i vysouvání z kolébky, ale přesto se po dalším půlroce stalo totéž. A teď najednou DELL začal tvrdit že jde o mechanické poškození a na to se záruka nevztahuje a že tyto přístroje neopravují, takže ho mohu už jedině vyhodit, protože bez funkční synchronizace je pochopitelně k ničemu. A to nemluvím třeba o stylusu, který po pouhém roce používání už nedrží v přístroji.

Dohledal jsem velmi rychle na webu že přesně ten samý problém má i spousta dalších majitelů a DELL při vědomí toho, že tn konektor je opravdu technicky řešen tak špatně, že k poškození dojde i při velmi pečlivém zasouvání, to řešil vždy promptní výměnou, leč české zastoupení se se mnou velmi arogantním způsobem odmítá jakkoli bavit. Prostě ho nevymění, neopraví ani za peníze, prostě nic.

Takže teď jsem byl situaci, kdy jsem si prostě musel chtě nechtě koupit jiné PDA které jsem nutně potřeboval, zcela samozřejmě to nebyl DELL, a protože jsem navíc neměl chuť se s nimi kvůli pár tisícům soudit, tak chci alespoň takhle varovat ostatní čtenáře, ať se výrobkům téhle firmy snad raději vyhnou.

Zlatý můj předchozí iPAQ tenkrát ještě od Compaqu, i po několika letech každodenního používání s ním nebyl nikdy žádný problém a slouží dětem dodnes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kanour  |  22. 12. 2007 16:31

Nejlepsi je vzdy volat do US a stezovat si na lokalni service. Delal jsem to takhle mockrat (u jinych znacek) a vzdy poslali okamzite novy pristroj. Nekdy musis napsat dopis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 12. 2007 22:42

Stejný problém s PDA jsem také řešil u Yakuma. Lokální prodejce mě to nevyreklamoval, ale dodavatel pro ČR mi ho zdarma nechal opravit.

Široké konektory u PDA jsou obecně náchylné na poškození.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  23. 12. 2007 00:34

Ano, presne stejny problem s Dellem, to ohledne koupeni PDA a dodani jsem mel i ja. Mam pocit, ze dokonce chybela baleni i kolebka. Jednalo se o Dell Axim X5. Ceslke zastoupeni Dellu mi tehdy prislo jako neuveritelna banda amateru. Od te doby se vyrobkum spolecnosti Dell zasadne vyhybam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Ulvr  |  22. 12. 2007 11:36

Myslím, že od DELLu ideální tah, ale pro běžné spotřebitele to bude sebevražda. ;o(

Když se jim pak na počítači něvo vysype, tak jelikož je DELL tak specifický, tak jim nezbude nic jiného, než koupit DRAHÉ originální díly od DELLu a nechat si udělat DRAHÝ servis od DELLu.

Ale zas na druhou stranu to je jen dobře pro nás menší prodejce v kamenných obchodech, jelikož až tohle zákazník zjistí na vlastní kůži, tak si další DELL už rozhodně nekoupí ... ;o)

Jinak přeji všem hezké Vánoce ... MATES ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno:  |  22. 12. 2007 12:07

Nevím, jestli jsi měl někdy něco od DELLu, ale jejich servis funguje bezchybně. A není problém si dokoupit delší záruku.

Něco jiného je rozšiřování jejich PC

Myslím, že tento tah od DELLu je vcelku logický. Proč si nechat unikat významnou část trhu? Vždyť dnes je prodej PC pro většinu lidí spotřebák - hlavně co se týče nákupů notebooků, které dneska frčí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 12. 2007 19:06

Ano, servis funguje dobře, dokud je zařízení v záruce, a nehradíš si opravu sám. Pak je to katastrofa. Nakonec, kdyby Dell měl mizerný servis, byl by zcela nepoužitelný. Dělám ve firmě, která nakupuje HW prakticky výhradně od Dellu. Kvalita notebooků katastrofální, a to přesto, že se jedná o vyšší modely v nabídce (povětšinou D8xx). Mnoho jich přišlo vadných už z výroby (často nefunkční displej), neustálé problémy s DVD mechanikami, které odchází jako na běžícím páse, nezřídka umírající disky. Za značkovou cenu neznačková kvalita. Koupit si něco podobného domů může jenom blázen. A kdyby "koncáč" viděl, s jakými slevami nakupují velké korporace, a jak byl tudíž okraden, musel by mlátit hlavou do zdi. 40% dolů zcela běžně, a přesto Dell neprodělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  22. 12. 2007 20:51

i ty brepto ...

leda byste byli u dellu natolik popularni, ze vam posilaji kusy, ktere by jinam mirily na smetiste

nebo ze by si velke firmy libovaly v problemech s IT a proto jich tolik nakupovalo Delly?

(ja jen, ze mira vad u Dellu je podle mych zkusenosti zcela prijatelna, obcas neco po delsi dobe, velmi vyjimecne prijde hned neco vadneho)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 12. 2007 21:33

Nevím, jestli je u Dellu nepopulární korporace, která nakupuje celosvětově od Dellu po tisícíh kusů. A pokud si myslíš, že o volbě dodavatele (nejen) počítačového vybavení rozhoduje kvalita, pak jsi asi hodně naivní.

Bohužel, moje zkušenosti s Dellem takové = špatné. Konkrétně u těch D8xx odchází mechaniky tak, že některé mají mechaniku (krom jiných závad) měněnou v rámci záruky už podruhé. Značkové brašny, za které si Dell nechává sprostě zaplatit, se rozpadají jako ten nejhorší šunt.

Jenže co zvolit v současné době? Dříve IBM, které bývalo sázkou na jistotu, už je Le(ni)novo, a podle toho to vypadá (a upadá). Toshiba má v ČR tragický servis, HP jsou šunky, i když od odchodu mojí "milované" Carly Fioriny se zlepšili. Vážně nevím, kde hledat spolehlivost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  22. 12. 2007 23:05

Zkus VAIO. Next Business Day servis uz neni problem ani v Cechach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 12. 2007 23:20

Kéž by to bylo tak snadné... O dodavateli HW rozhoduje korporace "doma". A tam asi někdo od Dellu někoho "přesvědčil".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 12. 2007 20:18

Co jsem delal ve firme kde bylo vse 100% dell a jednalo o stovky PC vcetne testovacich stanic u kterych byla nejvysi pozadavky na kvalitu a stabilitu. Se spolehlivosti byly minimalni problemy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 12. 2007 10:33

"Dělal jsem.." a "...stovky PC...".

Jenže to už je tak trochu dávná minulost. Už nějaký ten pátek se místo počítačů a notebooků vyrábí spotření materiál !za rok vyhodit". Nehledě na to, že on píše o noteboocích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibi  |  22. 12. 2007 22:44

Dělám v mezinárodní firmě a také kupujeme Delly.V poslední době měli velké problémy v náhradními díly (výroba náhradních dílů se přesunula do Číny). Na laptopy se čekalo i několik měsíců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 12. 2007 23:06

Tak to je také skvělé... Už se "těším", až se zase bude něco objednávat. Kvalita se ovšem zjevně do Číny přesunula už s předstihem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 12. 2007 22:58

No, jak to sleduju ja, tak jsou delly celkem drzaky. Na rozdil od HP laptopu, se kteryma mame presne ty problemy, ktery popisujes. Navic nejaky chytrak usetril, a na HP nemam NBD ((((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KenX  |  22. 12. 2007 12:17

Myslím si že dnes už půjde převážně o notebooky a jako sebevraždu bych to rozhodně neviděl. U Dellu servis funguje dobře, hlavně ten záruční. Potřeboval jsem vyměnit baterku a pak jsem měl problém s porty, v obou případech PŘIJEL servisák z Dellu, jednou mi přivezl novou baterku, podruhé přímo u mě měnil základní desku. V práci máme těch dellů 500, tak už nějaké ty zkušenosti jak to s nimi chodí mám. To že jsou dobré i na doma je vidět na tom že velká část lidí je pak odkoupí a nechá si je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camo  |  22. 12. 2007 12:57

Dell je dorá značka.Osobně mám pc od dellu konkretne optiplex GX280 a nemužu si stěžovat.Na Vánoce dostanu XPS 1330 hurá:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  22. 12. 2007 13:59

ja mam zase inspiron 6400 a absolutni spokojenost, bylo to trochu drazsi, ale zas vim ze se mi tam s velkou pravdepodobnosti nic vyrazne konstrukcne nevysere a kdyz jo tak to spravi a dyl nez je na to ta zaruka ten nb stejne mit nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  22. 12. 2007 16:11

Tak v Tescu si budou notebooky kupovat hlavně asi obyčejní lidé. A ti obvykle nekupují nový notebook po konci záruční lhůty. A pro ty je POzáruční servis DELLu opravdu na sebevraždu.

Ono odpoupit si za nízkou cenu fungující notebook - tak do toho bych šel taky, prostě koupím za levno, HW je velmi slušný. A jestli se tam něco pokazí, tak to holt dávám pryč. Ale jako nový ntb bych si ho pro soukromé použití fakt nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  22. 12. 2007 17:18

Aááá. Jsem příspěvek ještě přeformulovával a tohle mi uniklo:

A ti obvykle nekupují nový notebook po konci záruční lhůty.

Má tam být - A ti obvykle nekupují nový notebook po konci záruční lhůty toho předchozího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Winzig  |  23. 12. 2007 09:16

Kdyz se vam DELL posere po konci zarucni lhuty tak si zaruku koupite a jede se dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizon  |  22. 12. 2007 15:46

Promin, ale placas nesmysly - v ceskym podminkach mozna, ale co si cesi koupi a nekoupi je dellu hluboce ukradene, a na zapade naprosto nemaji problem s tim koupit znackove komponenty, zaplati o par dolaru nebo euro navic, a mit vystarano se zarukou a servisem... a po trech letech po zaruce ? Zahodi to a koupi nove PC, nejake uvahy o upgradu a rozsirovani tam vubec nikoho nezajimaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrra  |  22. 12. 2007 16:18

To asi ano, nehlede na to, ze se podle meho nazoru nakop znackove sestavy vyplati, sam mam doma DELL OptiPlex a nemuzu si to vynachvalit... sem stim spokojeny a i rozsirit se necha, takze to neni takovej problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 12. 2007 16:35

Oni to po třech letech nezahodí, ale prodají třeba do ČR.

Ještě k tomu co napsal kolega dodám, že s rozšiřováním na tom DELL není o nic hůř, než jakýkoli jiný výrobce notebooků, tzn. stačí si koupit standardní a standardizované komponenty (paměti, disky, mechaniky).

No a rozdíl v kvalitě se pozná i když je třeba něco opravit - u DELLu je pohoda i např. výměna pantů, to bych u plastového Aceru a spol. dělat nechtěl. Plus ještě rozdíl v kvalitě, přístupu, podmínkách a cenách servisu. Pak se kvalitní stroj vyplatí.

Pak tu máme obrovský rozdíl v kvalitě zpracování. Samozřejmě to pozná jen člověk, který opravdu s bookem pracuje a používá ho k tomu účelu - tzn. opravdu mobilní počítač, často provoz na baterku, za jakéhokoli počasí, častá přeprava, atd. U stroje na stole, který se nikdy nezavírá, je v nečinnosti přikryt hadrem a chodí se kolem nějk po špičkách se těžko projeví rozdíly v konstrukci šasi (až tedy na mizerné chlazení a hlučnost levných plasťáků typu Acer, Clevo a spol.).

No, přicházím do styku taky s větším množstvím booků a přiznávám, jsem zaujatý - silně ve prospěch řad DELL Latitude a IBM T.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ff  |  23. 12. 2007 03:52

Prakticke zkusenosti z komercni firmy (mala PC - desitky ks):

- jeste v dobe zaruky postupna vymena vsech HDD (total KO)

- vymena vetsiny klavesnic (umrely mezerniky)

- postupna vymena zdroju, sem-tam nejaky MB

I po skonceni zaruky dal umiraji zdroje s tim, ze rozmerove je jejich zdroj zcela nekompatibilni, DELL ti samotny zdroj neproda a s "dopravou a montazi" ti za vymenu zdoje napocitaji cca 4000Kc. Nevim jak u vas, ale v beznych rodinach v CR se PC "rodinne dedi" - kdyz nestaci me, dostanou ho deti na zakladni hrani atd. Takze se ocekava mechanicka/elektronicka zivotnost min. 5-7 let. Dell tohle nema sanci za splnit. Na druhou stranu musim uznat, ze jsou (byvaly) vetsinou slusne tiche...

ff

PS: mam pocit, ze mizi i z vetsich firem - jako bych pred vanocemi v Komercni bance zahledl HP-cka misto DELLu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  23. 12. 2007 08:50

Nebo když nestačí dětem na hraní, tak ho dostanou rodiče na web+mail+office Ale pointa je identická. U nás se prostě počítače v domácnostech (a i mnoha firmách) provozují dlouho po skončení záruky a to je potom DELL nehorázně drahý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 12. 2007 15:53

Zdroje u DELLu umíraly v rambusových PIII - GX2xx, které se skutečně nepovedly (mimochodem všechny mrtvé zdroje, které jsem měl v ruce, byly z Číny - mám pocit, že výrobcem byl LiteOn). Zajímavé, že v jiných sestavách (BX, 810 PII/PIII) nám nechcípl ani jeden.

Mluvil jsem zejména o noteboocích, ale na PC od DELLu si nemůžu v nejmenším stěžovat - a nemáme jich tu zrovna málo, i repasů jsem rozšiřoval mraky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 12. 2007 17:07

Jj, Komerčka ale mění dodavatele často. Za ty roky, co tam chodím, jsem u své poradkyně (ta tam zaplaťpámbů zůstala) na stole viděl IBM, Compaq, Dell, Fujitsu-Siemens a teď HP. On se asi nový dodavatel snaží a dá super podmínky a při další obměně je přetrumfován dalším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JFRLBC  |  27. 12. 2007 08:23

docela dobrje postřeh i chronologie :DDD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luboš  |  23. 12. 2007 16:48

aho, já mám počítač dell několik roků bez jakkékoliv poruchy!!! nechápu co jsou tam za jiné (specifické komponenty?) já tam nic specifického neviděl.Co se týče spolehlivosti a špičkového provedení(i v nižší třídě) TAK DELL NEMA KONKURENCI.,já osobně mám ještě jedno PC poskládané od takzvaného /garážového výrobce/ což je menší prodejce PC a dodnes za to nesu následky(poruchovost onoho pc).Jistě, jsou i menší prodejci kteří skládají perfektní a kvalitní stroje ale já bych se příště přiklonil ke koupi pc renovované značky a prodejce jakým společnost DELL je.(dle mého prodejce a firmu dělá i to jak se ke klientovy začne chovat v případě reklamace- a to se na mne nezlobte já mám špatnou dokonce velmi špatnou zkušenost práve s tzvn.menším výrobcem PC)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 12. 2007 17:09

za tu renoVovanou značku by ti asi nepoděkovali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  24. 12. 2007 10:33

V Tescu, Electroworldu se prodávají předražené počítače. - a prodávají se s úspěchem. Když z prodeje mít co největší vývar, jedině přes obchodní řetězce.. Jde přeci jen o zisk..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  24. 12. 2007 20:51

ja bych rek, ze dell si pekne prodejem ve vyse dvou zminenych retezcich nasere do bot, alespon u nas, to budou cumet jak to chodi.

prodaji houby, nula nula nic,za okynko v "letaku" je retaily stahnou z kuze (ono malo lidi chape, ze retezec nezije v elektronice z prodeje zbozi, ktere nakopupi za super ceny, ale prirazi si svych 25% a pak je to neprodejne, ale z prodeje mist v letaku) a manazeri retailu u dellu budou ztracet cas cekanim na nejake zlepseni :)

ael jen at si do toho slapnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VL  |  22. 12. 2007 11:20

A bude se tam Dell prodávat jako Dell nebo bude označen jako "Tesco"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gidy  |  22. 12. 2007 11:25

hej. bude to bielo-cerveno-modry book s velkym napisom TESCO.

dostanes k nemu aj tasku tesco a operacny system windows vista tesco ultimate. niektore modely budu mat grafiku nvidia 8800 GTX v sli mode a 1TB hardisc s nahratymi letakmi akcie tesco.

blbost niektorych ludi je bezhranicna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sorrowdy  |  22. 12. 2007 11:29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T4rget  |  22. 12. 2007 11:58

"blbost niektorych ludi je bezhranicna"

souhlas, já třeba nechápu, jak jsi mohl nepochopit jeho ironii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tmz  |  22. 12. 2007 12:35

LOL tak teď jste mě, pánové, dostali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  22. 12. 2007 10:43

Nedávno jsem četl zprávu, že DELL bude u nás k mání tuším i v Electroworldu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname tom  |  22. 12. 2007 11:05

Na jednu stranu proč ne :) ... sice sem se trošku zděsil když sem to viděl, ale pokud zachovaj i konfigurátor a nerozhodnou se ho zrušit, tak to bude asi úplně nejlepší co můžou dělat. Běžným uživatelům nabídnout kvalitní nižší a střední třídu a ti náročnější si prostě nakonfigurujou to co potřebujou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  22. 12. 2007 20:10

Oni narocnejsi kupuji Dell ? 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tigmac  |  23. 12. 2007 10:18

Ano, představte si, žeco se týče spolehlivosti, tak ti náročnější určitě kupují raději Dell, než běžné skládané PC Bežný pařan samozřejmě dostane za stejné peníze 2x výkonnější sestavu, o spolehlivost a servis mu nejde, beztak to hned přetaktuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  23. 12. 2007 17:31

Tak to ano, ja spis mel na mysli, ze Dell je bezhy spotrebni shit a radeji bych asi volil jine znacky. Garazove stavebnice vubec nema smysl ani zminovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 12. 2007 20:15

Asi o tom nic nevis, DELL je jak v NTB tak desktopech spicka jak v servisu tak kvalite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  23. 12. 2007 20:51

To si pleteš s IBM, tedy dnes už s Lenovem. Konstrukčně opravdu nejsou Delly žádný zázrak, ve firmě máme dlouhodobě Delly a Thinkpady a to druhé vydrží rozhodně víc. BTW, HP nabízí AFAIK v podstatě stejný servis, Next Business Day on-site. Možná o něco lepší to je při CompleteCare, ale ceny jsou zase úměrně vyšší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 12. 2007 09:34

Nepletu, vim o cem mluvim, delal jsem ve fabrice technika kde se vyrabeli serverovy zakladni desky, jak pro IBM , tak i pro dell. Pro IBM se tez vyrabely elektroniky do HDD a ty se testovali vcetne serverovych MB na ICT v kterych byly PC od DELL :)

Byl jsem hodne prekvapenej , minimalni poruchovosti DELL , na to kolik tam bylo PC od DELL a ze bezely 24h/7d byla poruchovost vyjmecne mala.

PS: tim nechci rict ze IBM je spatny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 12. 2007 10:23

Pozor. Počítače nejsou notebooky.

A NBD servis neznamená, že zařízení bude druhý den opravdu opraveno. Přečtěte si servisní podmínky. A to platí jak pro Dell, tak i pro HP a další, kdo nabízí NBD. Na opravy do určitého času existují trošku jiné smlouvy, ale to už je docela dost velký příplatek.

Provoz 24/7 v kanceláři není žádný záběr. To zvládne většina PC postavených v garáži a nemusí mít na sobě nápis Dell.

Mám možnost porovnávat poruchovost a konstrukční výdrž čtyři roky starých notebooků: DELL, IBM, HP a Toshiba a řeknu vám, že neexistuje žádný vítěz, ale Dell a Toshiba jsou na tom docela špatně oproti třeba IBM. Ale i tak jsou to všechno šmejdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  24. 12. 2007 10:26

Pokud jsi dělal třeba v Ráječku v celestice, tak se není čemu divit, chybí ti přehled. Dnešní výpočetní technika je spotřební zboží, na kvalitu se hledí v rámci ceny. Pokud budu chtít kvalitní počítač, můžu si vybrat z několika značek (Dell bych volil u notebooku, u stolniho pc nejspíš ne. Praxe je ale taková, že bych dal přednost HP nebo Sony). ThinkPady od Lenova nepatří mezi nejkvalitnější stroje, ale to je ve světě všeobecně známo. Thinkpady (prodejní cena okolo 60 000,- Kč) mají problémy s kryty - lámou se samovolně packy co drží baterii a když se budem bavit o Dellu, tak je známo že výrobní kvalita klesla skokem dolů, obchodníci berou radši zboží které neobsahuje štítek "made in Czech" (mizerná kvalita výrobků - viz rajecko). V kostce thinkpad již není co býval, HP má levné a precizní stroje, Sony je špičkou ledovce.. A PC pro hráče her? - jedině skládačka. Značkový PC na hry stavěný není a nebude!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  24. 12. 2007 10:29

Je to stejné jako vymačkat maximální výkon z ATI grafiky hozené v mainboardu od Intelu - píčovina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 12. 2007 10:54

No tak to bacha panáčku. To bys zase narazil.

TP od Lenova paří ve srovnání s konkurencí pořád ještě mezi kvalitní stroje.

TP (prodejní cena kolem 60k - že vyste se už dlouho nebyl podívat do ceníku co?) od Lenova problémy s kryty nemají. To si pletete s TP od IBM. Ty měly problémy s kryty. Lenovo používá jiné plasty. Háčky baterijí se nelámou samovolně, ale po tom, co s tím majitel flákne zadní stranou o zem. Pak se háček ulomí. To jo, ale samovolně to akorát tak prd.

"Značkový PC na hry stavěný není a nebude!"

Woodoo PC, Alienware..... ne ty opravdu nejsou značkové a na hry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xspy  |  25. 12. 2007 20:00

Notebooky od Lenova ? Děkuji, ale nechci. Tloušt´ka krytu nad PCMCIA slotem a její ladný pohyb při práci mne v případě R61 celkem ujistili o kvalitě po odchodu IBM . A cena ? Pouze parazitují na slušném jméně IBM Thinkpadů , jakákoli vyšší řada než profláknuté E se pohybuje okolo 50-60 tisíc . Takže kdo je tu mimoň ...

PS: A že se u nás Alienware a WoodooPC sežene , co ? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  29. 12. 2007 01:26

No já nevím, ale _T61_ jsem viděl od nějakých 37 tisíc _včetně_ DPH...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor