No, předpokládám, že to tak je. Onehdá (jak je to dlouho? to říci, sorry, nedokážu) jsem se dozvěděl, že křižovatka na Karláku je místo s nejvíce průjezdy tramvají v Praze. To se od té doby nezměnilo, řekl bych, celkem určitě. No a zbytek je jen pragocentristický úsudek, nechce se mi věřit, že by v nějakém městě potřebovali na jednom místě více tramvají "najednou" než v Praze.
On je ten Karlák takový dopravní neuralgický bod. Jsou tu pod sebou v jediné "ulici" všechna tři metra, a pokud člověk jede tím správným přestupovým směrem, vyplatí se mu dokonce z metra vystoupit, přesednout na tramvaj a ujet jednu (C-A), dvě (B-C) či tři (A-B) zastávky tramvají, vyjde to časově rychleji než dojet až na přestupní zastávku. Protože tramvaj tímhle směrem jede skutečně prakticky každou chvíli. No a to je jen jedna větev oné křižovatky (ta směřující na Pavlák a Mírák). Zbylé dvě nejsou tak žhavé, ale i ty jsou dost zajímavé a frekventované - směrem do centra a na druhou stranu naopak směrem ven z centra (přičemž obě tyto trasy se vzápětí rozbíhají do dvou dalších, takže ve skutečnosti se tam nekříží jen 3 strany, ale fakticky 5)...
Ta vytíženost je samozřejmě důležitá pro dopraváky kromě "logistických" důvodů i z důvodů technických: protože koleje i trolej se opotřebovávají a v zatáčce samozřejmě o to více. Takže jako nejnamáhanější bod v Praze se musí samozřejmě také častěji opravovat, čistit či kompletně obměňovat.