Supervýkonný 640GB flash disk do PCI Express

Diskuze čtenářů k článku

Gang$taUA  |  11. 10. 2007 20:29

Skvělej napad možna jenom pro ty kteří si mužou dovolit pc za 300 000,- tak luxusní disk není problem spíš bych to uvítal aspoň těch 160GB do notebooku kde spotřeba je na hraně výkonu a výdrže a navíc 8x rychlejší, no ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mic  |  11. 10. 2007 23:52

my me vazne zajimalo v kterem notebooku bys to chtel vyuzit. Ten "HDD" by se v notasu vylozene nudil.A delat novy vyjoj kdyz SSD HDD jsou tak krasne kompatibilni? myslim ze to nehrozi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  11. 10. 2007 19:33

uz si davno myslim proc 2007 jeste pouzivaji disky s pohyblivymi castmi a ne tyhle a pouzivali by se misto klasickych hdd cim by se snizila hlucnost pc ale byla by potreba kupovat kvuli tomu desku s vice pcie sloty a mela by se snizit cena aspon na 30kc za gb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 10. 2007 19:03

Kolik by stalo Giga RAM + UPS? Kdyby ta karta mela v sobe ramku a nejakou slusnou bateru,

jako to maji treba SCSI radice, tak by to mohlo byt jeste levnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  12. 10. 2007 00:17

Děláš si srandu? Nějak sis nevšiml řádu, tady je řeč o 640 giga, nikoli mega. Čili kdybys to chtěl spíchnout z RAMovejch modulů, musel bys jich mít 160 po čtyřech gigách. A čtyřgigový moduly rozhodně nejsou levný. Navíc by spotřeba něčeho takového byla kolem kilowatty, což by jistě to PCIE neutáhlo a ona Tebou navrhovaná UPSka by musela mít teda jooo obrovitý baterky, pokud by měly vydržet nějakou rozumnou dobu (přinejmenším takovou, aby se těch 640 giga dalo nacpat na hadr, čili rozhodně několik hodin)... No to jen tak pro představu, když vezmu vážně Tvůj návrh... O ceně ani nemluvě, bylo by to samozřejmě ještě o hodně dražší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuna  |  14. 10. 2007 22:22

Tak sniž podstatně časování a přístup na tu pomalou rychlost, kterou reklamují a stačí ti 16 let starý, 0,1W SD čka... Zhruba něco podobnýho, už vynalézají každý rok nejméně 2x a vždy je to horká novinka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  15. 10. 2007 01:46

Neni to rovnou RAM, protoze by to byla megapikacovina, to je jednoduchy. Jak sam vis (predpokladam, ze proto jsi tam dopsal tu UPSku) RAM je volatile pamet, tedy zavisla na napajeni. UPSka je hezka myslenka, ale nahodou by odesla nebo bys zakopnul o kabel a prisel jsi o vsechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hooky  |  11. 10. 2007 15:22

a je to zadarmo????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  11. 10. 2007 15:11

Zajímalo by mě, jaká je spotřeba ve srovnání s obyčejným hadrem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  11. 10. 2007 15:13

Asi nízká, když to utáhne PCIex sběrnice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 02. 2009 13:49

tenhle argument je rekl bych celkem nesmyslny, PCIex se pouziva treba pro grafiku a ta spotreba je tam rozhodne vetsi nez pro normalni disk (radove 10W, grafika nevim, ale 50-100W u tech nenazranych kousku to asi bude), myslim, ze zatizitelnost je vetsi nez u AGP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nejste přihlášen, u přís  |  11. 10. 2007 15:27

Me spise zajimala zivotnost. Zkuste na normalni USB flashku (nebo na nejakou pametovou kartu do fotaku) tak tyden 100x za vterinu neco zapisovat, a muzete se s ni rozloucit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 10. 2007 18:31

Jsou tam použité paměti NAND to je už jiná technologie a vydrží mnohonásobně víc než normální flash paměti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2007 22:19

Tvrdí snad někdo že tam jsou "obyčejné SSD" tak jako na nějaké flashce z Lidlu?

FYI, dneska už se docela běžně prodávají SSD s garantovaným počtem přepisů vyšším, než by odpovídalo MTBF u "obyčejného" HDD, akorát nejsou v ceníkové kategorii "USB klíč za kilo"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
akapl  |  11. 10. 2007 14:14

Není mi moc jasné, když je to spíše pro serverové použití, proč jsou podporované systémy Windows XP a Windows Vista? Čekal bych spíš podporu pro Windows 2003 Server a připravovaný Windows 2008 Server.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodnik  |  11. 10. 2007 14:29

Pokud je to pro web server, tak by asi spíš byla žádoucí podpora třeba pro RH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2007 14:55

rh to podporuje - ak su zdrojaky tak na kazdom linuxe - ak predkompilovany modul do jadra, tak na rovnakej verzii glibc to pojde tiez aj na ostatnych

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda benda  |  11. 10. 2007 13:49

Nevíte náhodou kde se daj koupit? Měl bych zájem o dvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2007 13:57

Nevim nevim, nekde ve Vidni je butik, kde prodavaji telefony Vertu... Zkus to tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 10. 2007 14:35

v kazdem vetsim IT obchode by ti to mohli objednat, ale pocitej s tim, ze bys ten milionek musel dat predem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zburo  |  11. 10. 2007 21:21

práve 2ks predávam. ozvi sa (pozn.nevhodny darcek)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2007 22:20

Předpokládám platbu předem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  13. 10. 2007 13:05

na angolsky ucet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  13. 10. 2007 13:05

na angolsky ucet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ready33  |  11. 10. 2007 13:33

Ať jich udělají hodně moc... klesne cena a koupím si to i já

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  11. 10. 2007 14:09

Přesně tak, raduji se z toho, i když to pro mě zatím není, protože to v konečném důsledku umožní, že si budu brzy moct dovolit za rozumnou cenu pořídit třeba 64 GB flash disk...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2007 18:49

Chlapi, nie je lepšie sústrediť sa na SSD disky ako na takéto experimenty???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2007 07:09

Presne tak experimenty pominu SSD ostane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor