Studie: jak by mohl vypadat stylový kamenný obchod Microsoftu

Studie: jak by mohl vypadat stylový kamenný obchod Microsoftu

Některé kamenné obchody Applu jsou zářnou ukázkou moderní architektury a samy se staly cílem turistů – alespoň těch, kteří v ruce svírají iPhone, v uších mají nasazená sluchátka iPodu a v příruční tašce se jim pohupuje iPad. Studie marketingové společnosti JWT a designéra Johna Doyla však dává tušit, že podobným způsobem by mohl své „hračky“ prodávat i největší konkurent – Microsoft.

A jak mnozí analytici dodávají, Microsoft má skutečně docela často problém prodat své produkty pomocí současných marketingových technik a leckomu může připadat snad až příliš zkostnatělý a zahleděný pouze na svůj B2B byznys. Právě tímto směrem směřoval při svém návrhu John Doyle a na takovou možnou podobu microsoftího kamenného obchůdku se můžete podívat na obrázku níže. Ačkoliv se jedná pouze o studii a nikoliv o definitivní architektonický návrh již vybrané budovy, Microsoft by se možná skutečně mohl inspirovat.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Moderní budova ze skla, která v sobě kloubí nejen klasický obchod ale také rozsáhlé prezentační prostory

Klepněte pro větší obrázek
Podle studie by se z podobného obchodu mohla stát turistická atrakce
Diskuze (19) | Opera si pohrává s hardwarovou akcelerací

Témata článku: Microsoft, Styl, Klasický obchod, Cílové nasazení, Atrakce, Studie, Obchod, Kamenný obchod, Sluchátka iphone, Turistická atrakce

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší