Steve Jobs získá ocenění za zásluhy ve světě technologií

Diskuze čtenářů k článku

avatar
07. 09. 2010 13:32

Presne jsem nestudoval, jestli toto oceneni ziskavaji jen lide nebo i cele spolecnosti, ale pokud i cele spolecnosti pak ma smysl ocenit firmu Apple za technologicky prinos a to treba tak, ze se to preda jejimu CEO.

Pokud se ocenuji pouze lide tak i to mi kapanek dava ve spojitosti s Jobsem smysl, protoze jak chcete za inovace odmenit 1 cloveka z Apple, kdyz oni vsechno delaji tymove.

Podle me toto oceneni prohlasi Jobs ihned po prevzeti, ze nalezi spise celemu Applu nez jemu. To by davalo smysl a ocekavam to.

Kazdopadne mi toto oceneni dava vetsi smysl, nez cestne doktoraty prestiznich universit lidem, kteri ani neumeji poradne cist a psat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 00:47

vymyslel technologii jak byt na jevisti vzdycky sam aby byl stredem pozornosti:

nosí jedny gatě 10let

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 23:22

ZA CO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 23:26

ZA NIC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 22:53

Kez by se stal americkym prezidentem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 22:54

alebo papezom!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 10:57

člověče koukám že tady pod každej příspěvek musíš plivnout nějakej kyselej výkřik. kde se v tobě bere tolik žluči? děláš vůbec něco jinýho? jestli by ses neměl jít provětrat na vzduch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 09. 2010 11:35

kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 22:19

Apple je ma nejoblibenejsi znacka, jeji produkty maji mnoho nezpochybnitelnych kvalit, ale cena pro Jobse mi prijde trochu prehnana. Pokud si prectete clanky na zdejsim blogu Switch2Mac, nemuzete mit rozdilny nazor. Nikdo Jobsovi neupira vkus a obrovsky obchodnicky talent, ale ja osobne nevim o jedine veci, za kterou by si oceneni zaslouzil.

SJ je mi velmi nesympaticky, ale ocenuji, jak dokonale dokaze "sve" vyrobky prezentovat a zaradit do portfolia. Prikladem muze byt MBP: malo portu(2x USB), chybejici zakladni schopnosti(nevypaluje DVDRAM), chybejici vymenne soucasti(baterie, ultrabay) a stejne splnuje presne to, k cemu je urceny(domaci multimedia). Podobne je na tom drtiva vetsina produktu s jablkem.

Takze palec nahoru, ale ne pro Stevea, ale pro nakousle jablko. Nezamenovat, prosim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 22:37

MBP je urceny na domace multimedia?

???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 22:46

A na co jinyho(internet doma, skola, prenaseni)? Ted nevim, vazne se ptam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 22:51

to ako keby si povedal, ze macpro je na pisanie emailov.

to uz skor macbook.

na domace multimedia by to bola naozaj velmi draha hracka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 22:55

U nas kazdopadne je drahy, na majoritnich trzich ani ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 23:01

uvedom si, ze alikvotne je v usa lacnejsia kazda znacka.

btw, za 2000 dolarov si dokazem predstavit aj nieco lepsie.

to zameranie nie je dane cenou, ale vykonom. na domace pouzitie je ti mbp na dve veci.

vyhodene peniaze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 23:57

Dam tu ten isty link, co som dal hore. http://goo.gl/mVsw... Taktiez odporucam pozriet si Welcome to the macintosh, resp precitat si Inside Steves brain, mozno potom pochopis jeho zasluhy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 09. 2010 00:02

sa musim aj ja spytat:

za technologiu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 00:13

Pochopitelne, za co ine?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 09. 2010 01:21

ja som si ten clanok precital.

este raz sa musim spytat: za technologiu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 22:04

jobs za technologiu?

tak to je vtip roka.

to ju rovno moze dostat michael dell.

nasli by sa desiatky inych ludi. ani netreba chodit daleko. wozniak si ju zasluzi cca milion krat viac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 21:59

jj, tiez si myslim ze Jobs by skor mal dostat cenu za celozivotny marketing, demagogiu a narcisizmus, plus doplnkove ocenenie za aroganciu, ignoraciu a neskutocnu jesitnost (kto pozna historiu vie o com hovorim :)

ale za technologiu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 17:03

"„Lifetime Achievement in Technology“ – doživotní zásluhy ve světě technologií. "

odporucil by som vymenit google translator za nieco ine.

napriklad za ziveho cloveka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 17:56

ano, jste uz 12485467. clovek ktery si toho vsiml! gratulujeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 19:02

dakujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 14:57

super, přeju mu to :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 15:39

super, NEpřeju mu to :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 19:57

no jo, tak přestaň zavidět že sám dokážeš kulový a snaž se, třeba taky jednou dostaneš ocenění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 14:17

Jobs a zásluhy ve světě technologií?

Možná ve světě marketingu, ale tohle ocenění si podle mě nezaslouží. Výrobky Apple jsou sice kvalitní, ale velmi uzavřené (viz přístup k Appstore - schvalování, viz. přístup k Flashi, viz. podpora formátů v přehrávačích). Navíc ani nepoužívají své nové technologie, jen spojují poutavým a novým způsobem ty staré - čili nejde o umění tehnologií, ale umění technologie prodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 15:57

"Navíc ani nepoužívají své nové technologie"

- Multitouch touchpad, jeden kus hliníku, Appstore, firewire, to jsou všechno staré věci, které už tady dávno byly. Oh wait, proč ostatní výrobci teď s velkou pompou implementují multitouch do notebooků, unibody těla, proč výrobci OS pro telefony najednou zakládají obchody s aplikacemi? Ale jasně, určitě se jedná o staré věci

A ano, umění prodat a rozšířit technologie je základ. K čemu je, že zajímavá věc bude někde v RnD laboratořích, když je firma nebude umět prodat? K ničemu. Ovšem Apple vyvíjí samozřejmě i nové věci, které dále rozšíří, viz můj příklad výše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 16:20

Multitouch - rok 1993 - idea tohoto způsobu ovládání. Microsoft Surface. A co Synaptics v této oblasti?

1 kus hliníku - věc designu

AppStore - Obchod - co je na tom nového? Jde jen spíš o to KDE a JAK se nakupuje, což je marketing.

FireWire - ,,Jen" IEEE 1394 bus na kterém Apple spolupracoval s TExas Instruments, Sony, IBM a dalšími. Ikdyž je fakt, že na tomhe má velký podíl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 16:27

Synaptics v této oblasti to začal implementovat až po Apple. Srovnávat Surface s multitouch touchpadem (!) snad nechcete.

Appstore - obchod přímo z mobilu. Až poté přišli ostatní s tímto modelem.

Totiž je zásadní rozdíl v tom co vy a já vidíte jako inovaci. Pro vás je vynálezce ten, kdo vynalezl motor, nikdo další (tedy že ho někdo vylepšil, že někdo vymyslel TSI, že to někdo upravil tak a onak, aby to bylo použitelné pro běžného člověka). Podívejte se na to takhle. Kdybychom to vzali do důsledků, tak vynálezcem nové technologie v současnosti není nikdo, neboť jediným, kdo něco vymyslel je Charles Babbage (bez ohledu na to, že jeho výmysly by se v současné době asi neuchytily).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 16:35

Já opravdu nevidím na Multitouch Touchpadu nic nového, Apple jen ideu známou jinak použil. A AppStore je nový model, ale marketingový.

A ano, já říkám že Apple umí věci použít tak, aby se prodaly a byly praktické, ale nevidím v tom technologickou zásluhu, to je fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 16:42

Tak schvalne, u koho vidis technologicke zasluhy za poslednu dobu? Chcem len vediet ako to vidis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 18:30

U IBM a jemu podobnych(treba HP a Hynix-memristory)

Pochop, ze Apple je spolecnost, ktera se zameruje STRIKTNE na male domaci uzivatele a uplne mu chybi business reseni. Takze s inovacemi jako multitouch atd. prides spise do styku nez se skutecnymi prulomovymi objevy.

Na druhou stranu inovace v oblasti UI a zavadeni "pomerne" netradicnich technologii dnes predvadi hlavne Apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 18:48

Ja sa pochopitelne nechcem vadit, ze by ine spolocnosti neboli inovativne, idiot niesom. Len som bol zvedavy co napise ten "expert", takze nenapovedaj

A navyse aj presadzovanie netradicnych technologii a inovacie v UI a UX su inovacie. Navyse so svojim iPhonom jasne dokazali, ze prave inovacie v UX/UI su jedny z najpodstatnejsich v "consumer market".

A taktiez netreba zabudat, ze svojho casu bolo aj GUI "netradicna technologia", podla niektorych az nepodarok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 18:59

Pardooon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 21:19

> uplne mu chybi business reseni.

Wow! Tak teď jsem si musel přečíst svůj kontrakt zda mě Apple business řešení živí nebo tedy ne. Musel jsem si ověřit zda ta studia kde zajišťujeme support jsou skutečný business nebo se za něj jen vydávají a ve skutečnosti jsou to jen převlečení domácí uživatelé. Také na tu biotech co. co má budget velikosti menšího státu a skoro výhradně používá Apple technologie. A vůbec všechny ty stovky zákazníků co nám tvrdí že jsou business. Asi to bude nějaká mýlka.

http://www.apple.com/business/solutions/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 21:30

A maji komplexni reseni porovnatelne treba s mySAP, MS Dynamics AX, proste ERP systemy? Maji systemy podpory B2B/B2C, pripadne BI? Databazove systemy?

Nezajima me "iPhone in Business: Learn how to integrate iPhone into your business", chci videt ta business reseni.

Pokud je Apple ma, omlouvam se predem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 22:04

presne, ved uz len taka vec, ze mackbooku pro chyba zakladna bussiness vec - fingerprint reader

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 00:25

Řekněme, že Váš rozhled je poněkud omezený. Mnohem více se pro autentifikaci používají čipové karty, jejichž podporu má samozřejmě Mac OS X v základu zabudovánu. (Ve skutečnosti jsem se nesetkal s firmou, která by používala jako autentifikační řešení primárně otisky prstů, naopak čipové karty se používají zcela běžně) A její největší implementace CAC (místní gov. - dostudujte si) se široce používá. Možná vás to překvapí, ale na Macu jede třeba i president

Základ pro Vaše studium třeba zde: http://images.apple.com/server/macosx/docs/Smart_... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 00:10

Samozřejmě. (Ale business nejsou jen ERP systémy ale třeba též Asset Cataloging, apod. což ve firmách které právě nasazují primárně Apple řešení má pro jejich business větší význam. Jistě chápete, že jiný typ businessu je obchodní firma a jiný TV studio.

Jen ještě perlička: při poslední kontrole u zubaře jsem si všimnul, že i klinika jede na Macích, což mě docela překvapilo, "nenápadně" jsem vyzvěděl, že používají toto: http://www.macpractice.com/mp/dds/)...

A když už zmiňujete SAP. Víte o tom, že samotný Apple má jednu z největšich implementací SAP na světě? Celý iTunes Store právě běží nad SAP. Když si uvědomíte jaké objemy transakcí tento obchod obhospodařuje tak to mj. mnoho vypovídá i o SAP a jeho implementaci v Applu. Apple se SAP velice úzce na této speciální implementaci pro jejich potřeby dlouhodobě spolupracuje. Ale více už vzhledem k NDA prozradit nemohu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 09. 2010 08:31

Dekuji za info, ten system pro zubarske kliniky vypada docela zajimave.

O tech iTunes jsem takhle nikdy nepremyslel, asi bych nekdy mel nahlednout i do zazemi techto systemu.

Ptal jsem se proto, ze treba MS umi nabidnout kompletni reseni v tomto ohledu, tak zdali to dokaze i Apple. Takze tedy dokaze, ale spize zprostredkovane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 22:46

Zasloužil by si ji Microsoft, Google, Adobe, IBM, Sharp a spousta jiných. Možná i Apple, klidně i Wozniak - ale Steve Jobs? Ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 23:47

Viditelne ani zdaleka netusis o pricineni Jobsa a tak ti dam jeden clanok, napisany jeho starym kolegom Andy Hertzfeldom ktory sa okrem ineho zasluzil o dodnes nenahradeny "startup chime" na Macoch: http://goo.gl/mVsw...

Otazky? Dufam, ze nie.

Ale tiez by ma zaujimalo za co by si to dal Microsoftu Ked na to idem tvojou logikou (ktoru si prezentoval vyssie), tak vsetky pokroky Microsoftu odpadavaju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 09. 2010 00:01

MS vymyslel cele jedno odvetvie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 06:40

JJ, antiviry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 00:10

Microsoft? Platofmy, ASP.NET, Servery - a vlastní technologie, možná s inspirací, ale vlastní.

A není jasné - kde jsou ty technologie? A opravdu celoživotní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 00:28

"Lifetime achievements in technology" nemusi nutne znamenat, ze on vymyslel tranzistor, alebo ziarovku. On sa zasluzil za prakticky vsetko co vyslo od Applu od jeho zalozenia (vid clanok Hertzfelda, ten o tom bude vediet viac ako ja ci ty, ked s tym clovekom pracoval dlhe roky) a ty sam si nominoval Apple, aj ked iba okrajovo.

A ked tu spominas tieto zasluhy Microsoftu, tak uz fakt nechapem, ako nedokazes uznat nic, co urobil Apple (obzvlast ked beries aj inspirovane veci ako zasluhy). Bud si totalne vydrety z historie tejto spolocnosti, alebo sa iba snazit zviezt na vlne anti-Applu ktora je viditelne velmi popularna.

Ale kaslem na to, visionawards nominovali Jobsa a pochybujem, ze to urobili len tak pre srandu kralikom. Ak mas nejake staznosti, mozes im napisat nadherny dopis v ktorom popises ako si to Microsoft zasluzi viac. Vela stastia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 08:12

24. leden 1984 - uveden Apple Macintosh 128k a Mac System software, zde Apple jako první použil diskety 3,5" (později ho následovali všichni ostatní)

březen 1985 - larserová tiskárna Apple LaserWriter (oproti konkurenci cenově bezkonkurenční)

---- Apple bez Jobse ----

22. listopad 1985 - výkonný ředitel Apple John Scully podepisuje s Billem Gatesem dohodu o použití některých technologií Macu v nových Windows

leden 1986 až 1999 - každý počítač Mac dostal standardně SCSI sběrnici

1986 - založena firma NeXT (nebyla úspěšná, ale pro "nový Apple" se stane nepostradatelná)

1987 - slot NuBus s technilogií Plug & play (v PC světě ji známe někdy s Windows 95 - 98)

1988 - Apple Scanner - 300 dpi, 16 stupňů šedi (Microsoft v té době uvádí Windows 2.0.3)

Apple Writer II

12. říjen 1988 - NeXT uvádí první PC (CPU Motorola 25MHz, 8MB RAM, 250MB magnetooptická mechanika, DSP realtime zvuk, faxmodem, 17 palcový monitor - cena 6500 USD)

únor 1989 - Apple zažalován pro porušení značky. Macintosh tehdy měl velmi slušné zvukové možnosti a mohl být vybaven mechanikou CD-ROM čímž mohl být pobažován za hudevní zařízení. K urovnání došlo až 9. října 1991 a Apple to stálo 26,5 mil USD.

rok 1990, Microsoft uvádí Windows 3.0, firma NeXT uvádí NeXTstation color s 16" monitorem umožňujícím zobrazit 4096 barev. Prodává se i NeXT cube s 32 bitovou grafickou kartou umožňující zobrazení 16,7 milionu barev. Vešchny tyto počítače jsou vybaveny OS NeXTstep (za 10 let se stane základem budoucího OSX)

říjen 1991 - Apple uvádí přenosné laptopy PowerBook

22. leden 1992 - uvedení OS NeXTstep 486 (možnost běhu na PC klonech, Windows 3.1 uveden v březnu téhož roku)

10. únor 1993 - NeXT se stává pouze SW firmou (HW osazenstvo dostalo výpověď)

červen 1993 - MAC Quadra AV s S-Video výstupem (možnost stříhu videa z videorekordéru / kamery a opětovný export na videokazetu), ve světě Windows pořád vládnou Windows 3.1

1994 - Power PC období

červen 1995 - NuBus nahrazena PCI

Uveden Windows 95, Microsoft obratem zažalován firmou Apple za okopírování jejich systému.

Dosaženo mimosoudní dohody, Applu byla uhrazena neupřesněná částka (odhaduje se 800 mil USD)

--- Apple opět s Jobsem ---

1996 - Apple odkupuje společnost NeXT

1997 - Steve Jobs se stává CEO firmy Apple

6. srpen 1997 - Jobs oznamuje dohodu s firmou Microsoft, která se zavázala zaplatit částku za zneužitá technologií Apple (jinými slovy za "vykradení jejich systému"), investoval 150 milionu USD do akcií Apple a zavázal se nejméně 5 let vyvíjet Office a Internet Explorer pro Mac.

listopad 1997 - vzniká systém prodeje App store

květen 1998 - představeny počítače iMac (all-in-one PC) a PowerBook G3. Z iMacu zmizela disketová mechanika, sériové porty atd. PC bylo vybaveno pouze ethernet zásuvkou, modemem, USB porty, výstupem / vstupem zvuku.

leden 1999 - FireWire, sběrnice SCSI nahrazena Ultra-ATA, procesor G4, vydána prakticky poslední verze MAC OS 9

2000 - PowerMac G4, PowerMAC G4 cube (rozšiřitelný až na 1 GB RAM), LCD displaye, klávesnice s multimediálními klávesami, beztlačítková myš (klikalo se celou myší) (ve světě Windows máme horkou novinku Windows 2000, Windows ME ....)

2001 - PowerBook G4 s pláštěm z Titanu, TFT displayem 15", tloušťka stroje 1", nový systém OSX, iBook (tloušťka 3 cm)

2002 - iMac G4 LCD (lampička) s mechanikou superdrive (vypaluje i DVD), eMAC (původně pro potřeby školství), X Serve (RACK řešení serveru s OS OSX server), X Serve RAID (RAIDové diskové pole)

2003 - PowerBook G4 (FireWire 800, ethernet 10/100/1000) - stejnou výbavu dostali i stolní počítače

Pracovní stanice Power G5 (možnost mít až 2 procesory G5 s taktem 2GHz, až 8GB RAM, gigabitový ethernet, FireWire 800, S/PIDF výstup, PCI-X sběrnice 133MHz atd ...)

další milníky např. přechod na X86 platformu, iPhone, iPad atd... asi už všichni znáte

provnejte si to s PC světem, a vzpomeňte si, kdy jste dostali do počítače USB, SCSI, PCI-X, 1GBit ethernet atd ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 09. 2010 06:41

Ještě dodatek ke G5 - procesory byly 64 bitové a disky byly SATA. Z mého pohledu je to vůbec nejlepší kousek HW, ze kterým se Apple podařilo přijít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:09

souhlasím že dostal tu cenu jenom kdyby nebyl tym svým systemem tak uzavřený tak bych si ho vážil víc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:13

heh zato microsoft to je otevrenost sama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:37

Co to je uzavřený? Myslíte ta Unix certifikace, nebo snad myslíte iTunes synchronizaci založenou na XML nebo snad myslíte Safari na Webkitu nebo co konkrétně je ta uzavřenost oproti MS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 14:13

To že má UNIX certifikaci a XML synchronizaci vůbec neznamená že je nějak otevřený. Safari je proprietární, to jenom WebKit je OSS (z licenčního hlediska musí být). To jen tak pro přesnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 13:01

A nemel by tu cenu jako prvni dostat spis Steve Wozniak? Ne ze by Jobs nebyl dulezita figura, ale jako technolog mi prisel Wozniak dulezitejsi (osobni pocitace v domacnostech, dalkove ovladace..).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 19:55

problém je v tom, že bez Jobse by se svět o Wozovi a jeho hračkách nikdy masově nedozvěděl a tudiž by ten IT svět prakticky nezměnil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 12:50

uhm .. najvacsi nacista IT sveta dostane cenu .. hmm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 12:55

Muzete prosim uvest, ze ceho vychazite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:05

napr z toho ze spolocnost Apple eviduje cca 8 000 000 poziadaviek od svojich zakaznikov na pridanie podpory flashu do svojich mobilnych zariadeni .. atd atd a to len preto lebo iSteve povedal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 13:10

takze v pripdade, ze nechce degradovat zarizeni flashem je fasista?

Mimochodem, tech 8 000 000 lidi si tam muze relativne jednoduchym zpusobem podporu flashe pridat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:15

no ano je ..pretoze kebyze za tebou pride kazdy obcan ceskej republiky a poprosi ta ze ci by si nepridal podporu flashu do tvojho telefonu.. a ty by si povedal ze nie ..lebo nemozes kontrolovat jeho obsah tak si co ?

a do nedavna bol jailbreak nelegalny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 13:24

jste zbytecne paranoidni...

jak se napriklad smirujete s google a jeho produkty?

Me trebas osobne flash na iPhone absolutne nechybi...Vim jake to je peklo na PC.

Napr. Oracle Metalink...co to predelali do flashe, tak je temer nepouzitelny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 22:24

Bože :D

Flash je jedna z nejhorších internetových technologií, která světlo světa spatřila. Nikdo nepopírá, že v určitých létech vývoje odvedla kus práce a byla k něčemu...hmmm....BLBOST :D Flash je uplne k nicemu... Krome reklam a flashovych her jede na samotnem flashy jen minimalne webu...

Takze proc by se vlastne Apple neobesel bez Flashe ? Hry ma svoje vlastni na AppStore a Reklamu nepotrebuje...ma iAds :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 22:31

To je jen ted moda, kopat do Flashe.

Hardwarova narocnost je take spise povera(o nedusledne optimalizaci se ted nebavim), napriklad ARM 200MHz procesory nemaji problem s kompletne flashovym GUI(Cowon D2).

Podivej se schvalne na tyto stranky: www.sugarrhyme.com

I na PIII 600MHz, 128 MB RAM v Opere chodi dokonale plynule, tak kde je problem?

Flash neni je o internetu, je to komplexni nastroj, za ktery jeste dlouho nebude nahrada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 23:15

zase nepřeháněj. Flash byl a stále je výborná technologie a když ji umí vývojář dobře optimalizovat není ani tolik náročná. Ale samozřejmně když otevřeš stránku na které je 5 flash banerů, navíc debilně vytvořených, dokáže to potrápit i řádně výkonné PC. U Flashu lze v poslední době kritizovat snad jen, že Adobe nějak zaspalo dobu, dostatečně rychle tuto technologii nerozvíjí a nezdokonaluje. Ano sme se po letech dočkaly akcelerace, ale je tu spoustu nedodělků jako třaba stále nepřicházející 64bit. verze.

Jinak weby na samotném Flashy nejsou z prostého důvodu - špatně proveditelné aktualizace a správa takového webu.

Ale na druhou stranu boj Applu proti Flashu beru a v žádném případě se nedá mluvit o nějakém "nacistickém" chování. Flash není žádný standard, je to jen jedna z více komerčních možností a každý jedinec, či společnost má právo si vybrat. Pokud by Apple odmítal nějaký zavedený standard, to by byla jiná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 13:06

Jobsovy metody a metody Applu jsou sice kontroverzní a taky je rád nemám, ale Apple jako trendmaker určující směr vývoje osobních počítačů a spol., to snad vidí každý. Vezměme si poslední roky: trend všech nových mobilů kopíruje iPhone včetně všemožných e-marketů s aplikacemi. Tablety? Kdo o nich věděl, než přišel iPad?

Neříkám, že to vše vymyslel Apple a Jobs, ale až tato firma to dokázala prosadit a prodávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:37

Nacista? Z jakého důvodu? Z toho, že si každý může na trhu vybrat ze široké nabídky produktů, které mu vyhovují a že si každá firma se svým zařízením může dělat co chce? Je nacista Google, že se neumí Android kompletně synchronizovat v základu s iTunes, přestože to je založeno na XML ?

Je nacista MS, že na jeho SW nepustím binárky z Linuxu?

Je nacista prodejce Fiatu, že v jeho nabídce nekoupím autorádio do Audi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:45

trosku zle priklady .. spravne by to bolo kebyze riaditel Fiatu povie ze v jeho autach nebudu ziadne autoriadia pretoze nemoze kontrolovat to co sa na nich hra ..tak ano potom by bol pre mna riaditel Fiatu rovnaky nacista ako je Stefan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:48

No pozor. Víte, že si při koupi auta nemůžete vybrat, jestli tam chcete Pioneer, Kenwood apod., ale že si to rádio musíte koupit sám a nechat si ho tam za peníze doinstalovat? Nacistické automobilky tam instalují jen vlastní rádia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:53

uplne ste to nepochopili :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 19:53

ano přesně by bylo, že fiat nedovolí cizí autorádia, protože hrozí že auto potum bude vykazovat nepředvídatelné chování - tak jako v případě neschválených softů.

Ale jednoduše řečeno, pokud někdo přirovnává moderní firmu k nacistům tak ten někdo bude uplnej debil, protože nezná dějiny a srovnávat cokoli s nacismem je doklad chorého ducha.

nelíbí se ti výrobky applu? tak je nekupuj. Škoda že to takhle jednoduchý neměli za války židi. Ale holt internetová diskuze snese i pomatený bláboly a psát sem může každej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 20:34

hlavne nezabudni dychat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 05:30

spíš ty nezapomeň používat mozek, pokud vůbec něco takovýho máš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 08:14

>a srovnávat cokoli s nacismem je doklad chorého ducha.

cokoliv krome komunismu. i kdyz vlastne ani ten komunismus nejde srovnavat protoze byl daleko horsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:52

Mimochodem, co takový kill switch na Androidu ? Co si myslíte o něm ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 14:05

tak tohle už není ani vtipný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 18:00

Promin, ale toto muze napsat pouze skutecny idiot.

Mimochodem, znas Godwinuv zakon? Asi ne, ze?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Godwinův_zákon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 12:34

Nevim o nikom, kdo by si ocenění zasloužil víc. Doporučuji tato dvě videa:

http://www.youtube.com/watch...

http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 12:39

Good artists copy great artists steal.

http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 12:41

You know what Steve? That doesn't matter...

Jojo... ten bohatej soused Xerox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 12:16

Neslo by to Lifetame prelozit radsi jako Celozivotni, nez dozivotni? Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 12:33

holt ten prekladac neni bezchybny no...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 09. 2010 06:17

Babička Boženy Němcové : ..... budu mít svoje údolí a v něm sochu s vnoučatama, v doživotní velikosti .....

J. Cimrman (největší čech), hra České nebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 12:10

Steve ocenenie nepotrebuje. To skor ocenenie potrebuje Stevovo meno, aby sa o nom ludia dozvedeli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 12:04

I když si myslím, že je spousta lidí, co by si toto ocenění zasloužili taky, musím uznat, že málokdo změnil trh s telefony resp. tablety tak jako Apple, potažmo Steve Jobs :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 12:10

K lepsimu nebo k horsimu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 09. 2010 12:14

s telefony urcite k horsiemu. Opicaci po Apple uz robia cisto dotykove mobily a tym padom modely s klavesnicou su na ustupe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 13:44

Vyrobci tvori takove vyrobky, ktere si trh zada, vetsina lidi HW klavesnici nechce/nevyzaduje, proto ji take vetsina zarizeni nema. Ovsem nekteri zakaznici ji stale vyzaduji, proto jsou i nektere modely s hw klavesnici. A rict ze apple zmenil trh mobilnich telefonu k horsimu, to uz chce opravdu radnou davku ignorance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 09. 2010 15:55

Toto bezohladne pretlacanie priemyselnych zaujmov trva uz od cias Henryho Forda, ked po nom opicaci zacali vyrabat benzinove automobily a tym padom parne modely boli na ustupe!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 09. 2010 15:35

Rekl bych, ze ma tenhle clovek (potazmo lidi ktere zamestnava) zasluh mnohem vic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor