Steve Jobs nezaujal. Film o zrodu Applu stahují americká kina z nabídky

Steve Jobs nezaujal. Film o zrodu Applu stahují americká kina z nabídky

Na rozdíl od produktů Applu zatím nový film o jeho zakladateli připomíná komerční propadák. Dva tisíce amerických kin přestaly kvůli nezájmu publika snímek s prostým názvem Steve Jobs pouštět. Za dva týdny plošného promítání v USA film vydělal tolik, kolik měl podle tvůrců vydělat už za úvodní víkend.

Dosavadní tržby ve výši 16 milionů dolarů (403 milionů korun) zatím ani zdaleka nestačí na pokrytí třicetimilionového rozpočtu (755 milionů korun). Na nezájmu diváků nic nemění ani nadprůměrné hodnocení (7,7 z 10), kterým film režiséra Dannyho Boyla a scenáristy Aarona Sorkina ocenili uživatelé největší filmové databáze IMDB.

Sorkin podle serveru Deadline rozporuplné přijetí snímku vysvětluje „určitým zmatením, které film provází. (…) Se všemi fakty o Stevu Jobsovi nakládá poctivě a věrně až na jeden: uvedení nových produktů neprovázely spory 40 minut před událostí. To je autorská licence.“

Přesto by film neoznačil jako „životopisný.“ Údajné nepřesnosti a celkově závadějící vykreslení Jobse jsou ale podle serveru Cult of Mac právě tím prvkem, který odrazuje komunitu fanoušků Applu od zhlédnutí filmu. Česká kina jej zařadí do své nabídky od dnešního dne.

Témata článku: Apple, USA, Bulvár a vtípky, Steve Jobs, Aaron, Deadline, Imdb, Imdb.com, Jobs, Kate, Kate Winslet, Michael Fassbender, Movie, Trailer, Nový film, Steve

51 komentářů

Nejnovější komentáře

  • adblocker20155 15. 11. 2015 16:12:59
    Jít na tohle do kina to je vyhazování peněz
  • Slavo Mir 13. 11. 2015 7:46:35
    Tomu, kto roky nesliedil po vsetkych faktoch o Jobsovi a nebol posadnuty...
  • umiyaki.cz 13. 11. 2015 6:33:25
    Jestli to není tím, že lístky do kina nabyly 3x dražší než na ostatní...
Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí