Statistiky prohlížečů: Chrome drtí konkurenci

Diskuze čtenářů k článku

avatar
02. 07. 2010 12:06

snad se safari dostane aspoň na 1 %, když už je konečně ve verzi 5

můj žebříček prohlížečů:

Safari

Chrome

Firefox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2010 18:31

tak nemoderní nekoncepční a nebezpečný prohlížeč jako chrome aby člověk pohledal.Vadí mně že ikonky jsou chaticky poskladané,navíc kopiruje vzhled meho oblibeneho lynxu,foxtrotu a bigbeatu.Osobně volim raději prohližeč který nadarmo neměl drtivý tržní podíl a dodnes je etalonem kvality - ano je to IE .Prohližeč který navíc není v symbioze se systemem - nejlepe aby bylo jeho jadro se systemem spojeno pupeční šnurou nemůže být kvalitní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2010 17:06

jezisi to je diskuse ... trollove, jehovisti, buhvico jeste, dal jsem to nedocetl...

jen k tem prohlizecum, ze Chromium (to je nase linuxacka open-source verze Chrome) je asi fakt nejlepsi.

je to rychle, nelaguje to a neni v tom nic zbytecneho navic. .. jasne, blokovani reklam, to se asi doladi casem bych tipoval

proste radost s tim browsit..

zkousel jsem kdysi i Operu, kdyz uz je o ni vyse rec, a reknu jediny argument, ktery dokaze linuxakum otravit zivot a je to nejvetsi demence, kterou jsem asi na poli IT kdy videl:

jde o File Open/Save dialog v Opere - hnus, velebnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 17:43

ty linuxácký flamewary kolem open/save dialogů sem nikdy nechápal :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 23:06

Opera je fakt ošklivá:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 11:36

Ze všech komentářů ani jeden Safari, tak s tím musím něco udělat :) Chrome je fajn, ale asi mi vadí ten minimalistickej design a jsem nadmíru spokojen se Safari 5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 11:45

Abych ti udělal radost. Také rád používám Safari. .... Oproti Chrome je to opravdu schopný prohlížeč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 11:53

Jak se vůbec chová Safari 5 pod Windows? Já naposled na Win XP používal nějaký Safari 3 a to byla tragédie :/ nehorázně pomalý a ještě to padalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 12:19

Safari 5 pod Windows - jsem komentoval nedávno - velmi pozitivně (oproti verzím 3 a 4)

---

http://www.zive.cz/nejnovejsi-chrome-umi-syn... ...

http://www.zive.cz/safari-5-zase-rychlejsi-a... ...

---

---

(viz. celý článek a komentáře)

http://www.zive.cz/titulni-strana/safari-5-z... ...

http://www.zive.cz/titulni-strana/safari-5-z... ...

---

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 12:25

Tak to mi Apple udělal radost, budu muset doporučit bráchovi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 20:17

Temer kazdy z vas Chorme vychvaluje predevsim proto, ze je jednoduchy, rychly a stabilni. S jednoduchosti a rychlosti bych mozna souhlasil. Ale se stabilitou ani omylem. Nevim, jestli jsem zkousel stejny prohlizec, tedy posledni "stabilni" verzi (5.0.375.86). Chrome mne casto pada hned po startu, kdyz ne, tak zamrzne na 2. prohlizene strance. A ten pomaly, padajici Bastlfox ve skutecnosti pada maximalne jednou za mesic.

Ptam se tedy, bavime se tu vsichni o stejne aplikaci? Mne se zda, ze ne. Chrome je jedina aplikace, ktera mi casto pada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 20:49

Bastlfox Uzasny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 00:09

Občas spadne no, ale tak trochu to přičítám používání poslední vývojové verze. S tou stabilní jsem problémy v tomhle směru neměl, ale komu se jí chce používat, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 18:41

Když Chrome přišel, tak mi naprosto uhranul. Jednoduché minimalistické rozhraní, neskutečná rychlost... po spuštění doplňků i vynikající funkčnost. Používám ho rád, mám poslední vývojovou verzi Chromia, ale asi se z něj začnu zas postupně přesouvat zpátky k firefoxu nebo jiné alternativě. Proč? Žere paměť neskutečným způsobem. Když ho srovnám s Firefoxem nebo Maxthonem, tak je jak vyžraný američan proti dvěma somálcům. Jeden panel si klidně vezme 200MB! To obsadí u konkurence celý prohlížeč. U netbooku jsem upgradoval na 2GB RAM a stačí, byť se občas pohybuje obsazenost v hodně vysokých hodnotách. Ale na starém stolním PC mám jenom 1GB (není možné dál rozšířit, víc nepodporuje) a tam jsem na 100% pořád. Pak počítač akorát swapuje a prakticky se s ním nedá normálně dělat.

Na netbooku se mi taky stala jedna velice "příjemná" záležitost. Najednou zmizely všechny doplňky a prohlížeč se uvedl do standardního nastavení po instalaci. Takže všechna data ze session manageru a podobně zmizela... fakt paráda.

Pořád se mi z něj přecházet nechce, takže teď používám tři prohlížeče podle vytížení Třeba synchronizace záložek přes účet na gmailu by mi asi hodně chyběla, ale jinak u mě chrome klesl na naprosté dno.

Jinak píšu z IEčka, protože v FF a Chromu mám uložené Sessions a nechce se mi je spouštět, protože pak už se k nim nevrátím... to jen tak pro rejpaly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 19:56

To je tichá pravda, ktorú každý ignoruje. Sleduj, ako ťa teraz kvôli nej vymínuskujú.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 22:16

To by som bol fest zvedavy, co v tom chrome otvaras, browserovu verziu Crysis? Seriozne, ja mam prehliadac otvoreny uz treti den bez vypinania a dokopy vsetky procesy chrome maju len nieco cez 100MB. A to ho mam este k tomu prepluginovany.

Nehovorim, ze sa to neda, ale v okoli mam na starosti dost PC na ktorych je chrome a na ZIADNOM som nezazil take problemy s RAM, pritom ide casto o low end masiny s 1GB RAM. Takze sam za seba hovorim "i call BS", daj dokazovy screenshot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 00:02

Což já bych klidně screenshot dal, ale momentálně ho nemám spuštěný a vyvolání staré session zas až tolik paměti neobsadí. Nicméně jsem v něm dneska chvíli brouzdal a najednou jsem potřeboval upravit naskenované obrázky a "vytisknout" je jako pdf. Počítač nechtěl nic dělat, tak se mrknu do správce úloh a milej chrome tam má pět panelů/procesů (víc jsem opravdu otevřených neměl), z nichž první zabírá skoro 250MB, druhý okolo 150MB atd. Paradoxní je, že jsem ho používal asi jen dvě hodiny a nepouštěl nijak náročný obsah. Jako občas to fakt nepobírám... Paměť mi masivně žere v XPčkách i Sedmičkách, na naprosto odlišných strojích, v Ubuntu jsem to nezkoumal. Jinak je skvělý, ale pokud ho budu chtít používat dál, bude potřeba nový stroj alespoň se 4GB paměti, aby si pro sebe prohlížeč mohl tak 2GB zarezervovat a systém ještě pořád volně dýchal

Jinak oproti těm počítačům, se kterými se setkáváš, asi hodně vybočuju z průměru. Běžně mám otevřených 10-20 panelů (extrémní uloženou session mám asi se 41 panely, kvůli jedné seminárce), samozřejmě X dalších programů a počítač zapnutý nonstop několik dní, respektive netbook zavírám, ale ono to vyjde nastejno. Mnohokrát už jsem chtěl restartovat systém kvůli otřesnému chování po několika dnech provozu a nakonec pomohlo jen restartování prohlížeče.

Vím, že tu paměť obsazuje kvůli "unikátní" koncepci, kdy každý panel = nový proces, ale většinou je to spíš na škodu. Třeba takový Maxthon si vezme při stejném užívání tak desetinu toho co Chrome a to je oproti němu hodně masivní prohlížeč s milionem funkcí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 01:44

Tak bez screenshotu to rovno beriem ako BS, ked je chrome tak zly prehliadac, tak by nemalo byt problem zaplnit tu ramku este raz, vsakze? Mame tu prezumpciu neviny, takze sup-sup.

Samozrejme nech tam je aj screenshot spravcu uloh samotneho chromu, som zvedavy co za haluz ti tam zaberie 200MB... Uprimne to vidim len tak, ze otvoris ten tvoj extrem okien a ta 200MB polozka bude flash...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 16:57

Nevim proc ukazujete graf svetovy. Graf CR je mnohem zajimavejsi... a oproti svetu docela vyjimecny a prekvapivy - jine prvni misto, jina procenta opery a chromu, velice zajimave ... http://gs.statcounter.com/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 17:08

Přesně tak. Svět není až tak zajímavý. Česko je důležitější.

V operačních systémech už Win7 brejkly Visty

http://gs.statcounter.com/...

A Symbian s iPhonem nadále kralují. Kde je ten vtipnej Android, MeeGo, a další rádoby systémy?

http://gs.statcounter.com/...

Prohlížeče v mobilech

http://gs.statcounter.com/...

***

Statsiky vyhledávačů jsou sakra podivné, ba přímo nesmyslné. Ještě nedávno tam měli, že Seznam má přes 60% a první místo.

http://gs.statcounter.com/...

http://gs.statcounter.com/...

Doporučuju se řídit spíše statistikami návštěvnosti webů dle SiteReport.

(Tyto vyýsledky vůbec nic takového nenaznačují).

SEZNAM.CZ (1.místo v ČR)

Visits Per Day: 1,508,350

http://www.sitereport.org/p/seznam.cz...

GOOGLE.CZ (2.místo v ČR)

Visits Per Day: 695,723

http://www.sitereport.org/p/google.cz...

KLIKNI.CZ (3.místo v ČR)

Visits Per Day: 469,043

http://www.sitereport.org/p/klikni.cz...

CENTRUM.CZ (4.místo v ČR)

Visits Per Day: 385,404

http://www.sitereport.org/p/centrum.cz...

***

... Pokud nevěříte SiteReport.org, stejnou službu nabízí velice slavný Alexa.com, nebo další, StatBrain.com

http://statbrain.com/... ,,, http://www.alexa.com/... ,,, a také český http://online.netmonitor.cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 17:20

Seznam je sra*ka, graf je správný. Jinak důležité je samozřejmě globální měřítko, než nějaká Česká banánová republika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 18:47

Já mám, většinou seznam.cz , jako Domovskou Stránku, abych věděl, co se děje, ale, vyhledávám většinou přes Google, v pravém Horním rohu, tak to mám, a je to pohoda, a tak, mi to vyhovuje, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 19:33

Abys vedel, co se deje? To jako zpravy rudeho prava?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 23:25

jeste tam ma seznam super.cz ;D to je take dulezite pocteni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 12:53

Pane Schovanek, venujte radeji cas straveny v teto diskuzi studiem cestiny, predevsim se zamerte na interpunkci. Ikdyby by Vase prispevky mely jakousi odbornou hodnotu, zabijete je svym projevem(tyka se to to vsech Vasich prispevku)

PS: sorry za OT a v pripade ze mate dysgrafii Vam omlouvam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 16:51

Google neustále překvapuje, myslím že konkurenci nedrtí jen chrome ale i Android.

Chrome je rychlý, přehledný, jednoduchý, čistý a hlavně funguje jak má. V tom mohou ostatní prohlížeče co dohánět (i když taky nespí)

O Androidu se dá hovořit taky jen v superlativech, myslím že za nedlouho předběhne i zbožňovaného iPhona.

Kdo to nevidí je fanatik ala Radek Hulán nebo je slepý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 16:35

Já se řídím touto logikou...

- Internet Explorer má určitý počet děr.

- Byť můžou být alternativní prohlížeče "bezpečnější", "rychlejší" nebo jinak "lepší" vždy do systému vnesou další zabugovaný program.

- A protože se IE nedá nijak odstranit(to jeho blbý jádro v systému zůstane ať chcete nebo ne), tak instalací Firefox, Chrome, Opery se počet děr v operačním systému jen zvýší.

- Z toho důvodu používám jen IE.

- Pokud by šlo IE z Windows nějak vyrvat, tak bych asi nainstaloval Operu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 17:05

Vetsi nesmysl jsem uz dlouho necetl. Pokud bych mel se mel ridit teto teorie, tak nenainstaluji vubec nic ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 18:45

Zas, to neber, tak vážně, vlastně, v jistém ohledu je to rozumný názor, jen bych ti tam, radil, si tam, do-instalovat, IE7Pro, a to no tak, více viz. tady. http://www.ie7pro.com... ,tak a to tak, si to, třeba, užij, aby jsi mohl, navazovat, stahování, ještě, tam, mám, aby, se nová stránka, otevírala, vždy, v nové záložce, abych si náhodou něco, oblíbeného nepřepsal, kdyby, to náhodou nešlo, vrátit, tak takhle, to mám, a takhle, jsem s tím, spokojený, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2010 09:44

Zajímavá úvaha, ale logiku to má.

Ve Firefoxu bylo za rok 2009 zalátáno 115 bezpečnostních děr. Jeho přidáním se opravdu systém nikterak nezabezpečí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 16:16

Mě by docela zajímalo, jak by ta statistika vypadala, kdyby se vytrhly jenom Macy. Jestli tam má Safari většinu, případně jakou, kolik má Firefox, Chrome, Opera... Bylo by to zajímavý.

Osobně používám Safari, protože jsem na něm nenašel nic, co by mi vadilo, tím pádem nemám důvod instalovat jiný browser než ten, který tam už mám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
30. 06. 2010 23:50

IMHO: Nejvíc by bylo safari a za dlouho pak liška, ostaní by měli minimum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 14:38

Co se týče Chromu, to neni nic nového, roste furt a roste rychle. Co mě spíš překvapuje je stagnující Safari. Při současné politice Applu "Jabko každému dítěti" bych čekal spíš růst...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:15

No a nebude to spíš tím, že dětí je čím dál tím méně (kariéra-rozvody-sobectví-antikoncepce-chudoba-sebeláska) !? .... A ti, kdož dětí mají naopak dost, tak jsou zase chudí, a nemohou to dětem koupit !? Zbytek patří do skupiny povaleči-alkoholici-feťáci-zloději-násilníci. .... Tak takoví rodiče počítač nebo notebook svým dětem rozhodně nekoupí. Spíše to utratí za ten hazard, drogy, zábavu, či cokoliv. A na děti úplně kašlou !? .... ..... .... .... ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 15:20

Takze jsou 3 skupiny lidi:

- Skupina A: kariéra-rozvody-sobectví-antikoncepce-chudoba-sebeláska

- Skupina B: Chudi

- Skupina C: povaleči-alkoholici-feťáci-zloději-násilníci

To je ale vcelku zjednoduseni, ne? Takze vsichni, kdo si mohou dovolit apple jsou ve skupine A? A kde jsou "normalni" lide, co pracuji, maji rodinu a stejne si potvory mohou dovolit koupit detem apple?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:28

se na to musíš podívat jeho očima: jednině praví křesťani jsou slušný lidi a praví křesťani musí žít v chudobě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:32

To není pravda. Můžeme být bohatí ! Jen se ten majetek nesmí stát bažením, chtivostí a tedy modlářstvím. To už je pak problém.

např.

http://www.watchtower.org/b/20090901/article_01.htm...

http://www.watchtower.org/b/200706/article_02.htm...

http://www.watchtower.org/b/20060201/article_01.htm...

http://www.watchtower.org/b/200903/article_01.htm...

http://www.watchtower.org/b/20030201/article_01.htm...

http://www.watchtower.org/b/200706/article_01.htm...

btw: Tahle diskuze není o majetku, o penezích a hmotařství, ale o povaze lidí, které si dělají smysl všeho v penezích místo třeba v rodině http://www.watchtower.org/b/200910/article_01.htm...

Tam je hezky vidět, že Bible je praktická i dnes. Spíše je aktuálnější čím dál více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:45

Takže s tím že jednině praví křesťani jsou slušný lidi souhlasíš ? No to snad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:58

A kde jsem to řekl ???? Nevkládejte mi, prosím, co jsem neřekl.

Jinak pokyny v tom návodu k rodině může respektovat a užívat i nevěříci. Bez ohledu na to, jestli jsi křesťaň, či ne, mělo by tě zajímat, co v Bibli je. Zvláště pak, co říká např. na specifická témata, jako je rodina.

Sice to nemohu dokázat, ale vsadil bych se o cokoliv, že kdyby se tak chovali oba manželé, tak to procento rozhodně nebude mezi 50-90% .... myšleno procento rozvodů. ..... Jinak je jasný, že pokud se někdo špatně rozhodl a zvolil špatně, tak je snad opravdu lepší se rozvést, než trpět do smrti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 16:03

Já jsem LaVeyův satanista a taky vám nenutím číst naší Bibli. Tak se prosím vraťme k tématu prohlížečů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 16:09

tak dobře. prohlížeče .... Chrome je šunka. A píšu to snad v každé diskuzi k němu. Procento mu roste, protože ho příjmají BFUčka. Taky jim ho instaluju. ..... Ale je to šunka neschopná. Ani základní funkce to nezná. Na každou věc musí mít doplňky. Firefox je v základu mnohem chytřejší. Natož Opera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 16:29

Chrome je rychlý a jednoduchý, tak jakápak šunka? Prohlížeč by měl v první řadě umět prohlížet web a až formou doplňků by se na něj měly dát nalepit další funkce - tak fungoval ze začátku Firefox, ale ten nám teď nepříjemně kyne... A už není kam přejít...

Od Chrome jsem se vrátil zpět k Firefoxu, protože blokace reklam v něm funguje špatně a rozšíření na správu relací jsou taky mizerný. Jinak by nebyl důvod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 16:38

Takže jsme se dostali k jádru věci. Chrome je sice už v 6.0 dev verzi, ale je to mladík v pubertě, který nemá žádné zkušennosti, ikdyž si myslí, že spolknul svět (Google si hraje na samospasitele. Podobně jako celé USA).

Naproti tomu Firefox už má své roky oddřené. Opera ve verzi 10.60 je zkušený matador, nejrychlejší, a má nejvíce znalostí. .... Zatím mi na ní však vadí jistá, byť ojedinalá, problémovost. Těžko to popsat .... Na bezproblémovost verze 10.10 snad naváže ... už .... finální 10.60.

A než se z Chrome stane dospělý jedinec, přijde IE9, který bude dělat 100% v HTML5, a pak už používání Chrome žádnou výhodu mít nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 17:04

A o Safari?

Dodatek: Ja pouzivam pouze Safari, i kdyz mi tu zive.cz ukzauje Chrome... Jestli ty statistiky vychazej z tohohle, tak se neni cemu divit :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 18:41

Jo jo, už Opera 10.5x, asi nějaká vezre CZ, myslím, tam, lítají stránky, http://www.czechcomputer.cz... ,opravdu, jako, z Praku, veliká čuděnice, oproti, ostatním INTERNETovým prohlížečům, i když, nevím, jestli proti, Chrome, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 18:47

Bože, zabanuj toho vola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 19:46

Snad satane ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 19:09

Opera nejrychlejší? nevím nevím, to je hodně diskutabilní. Používám Chrome 6 dev a Safari 5 jako vedlejší browser a naskakuje mi rychleji než Opera ... a než přijde IE9, na které se všichni těšíme (netěšíme), budou další zlepšující verze prohlížečů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 18:39

Opera, má hlavně, skvělý navazování stahování, dřív, jsem hodně, stahoval, a používal, jsem hodně, různých prohlížečů, a Opera, vždycky, byla, v navazování, stahování, opravdu dobrá, občas, spojení nenavázala, ale méňě, než, ostatní INTERNETové prohlížeče, no jo to ještě, když jsem nechodil, do práce, tak jsem pořádně, testoval, a když jsem, byl mladej a mněl, jsem na to, čas, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
30. 06. 2010 23:40

OMG jděte oba s křesťanstvím někam

Díky křesťanství a katolické sektě zde byli křižácké výpravy a milióny mrtvých

Díky křesťanství byl vědecký pokrok ve středověku nulový

Díky křesťanství byla sposta vědátorů v historii upálena nebo zabita pro kacířství

Křesťanství je v porovnání s islámem prakticky to samé => vyvraždit všechny nevěřící. Jenom v poslední době si církev už nemůže tak vyskakovat.

Křesťanství se sere lidem do života. Zákaz potratů. Zákaz výzkumu kmenových buněk, Zákaz klonovacích procesů, Zákaz experimentálního testování různých léčiv

Křesťané (katolíci, evangelíci...) dostávají prachy od státu za vymývaní mozků národu. PROBOHA proč ty prachy nejdou radši na vysoké školy? Papež mít děti který by jednou nahradili stávající generaci mít nebude

Většina věcí v bibli byla už toliklrát změněna, že nikdo už nezná originál (Původní reinkarnace nahrazena posmrtným životem v nebi apod)

Většina válek byla a je jenom díky náboženství

Pokud chce někdo propagovat protispolečenské hnutí jakým je křesťanství, tak ať si to dělá na svém blogísku a né v diskuzi na IT serveru

S pozdravem Ať všichni křesťani shnijí v pekle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 23:49

Nejsem znalý bible, ale nedávno jsem četl v ČILICHILI

http://www.vodafone.cz/live/cilichili.htm...

že bůh podle bible (někdo to v bibli asi spočítal) zabil přes milión lidí a satan asi deset.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 23:53

A zde pro angličtiny znalé i s grafem

http://dwindlinginunbelief.blogspot.com/2006/08/who-has-killed-mo... ...

... I counted the number of people that were killed by God in the Bible. I came up with 2,391,421, which, of course, greatly underestimates God's total death toll, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2010 09:50

Obávám se, že jen potopou světa zabil Jahve mnohem víc lidí i ostatních živých tvorů, než kdokoli jiný v historii Země. Kdepak ubohý milion... Pokud by existoval, byl by to nejvěší masový vrah. Věřit v něj a uctívat ho, na to tedy musí být pěkně zvrácená povaha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 12:02

Zahubil ty lidi, kteří v něj nevěřili, a konali ničemné skutky. Takže oprávněně. Dnes je vidět, že něco jako potopa je potřeba znova.

Zachráněných ale bude tentokrát mnohem více. Bible předpovídá, že odstranění ničemných lidí na konci tohoto systému věcí přežije „velký zástup“ spravedlivých lidí. (Zjevení 7:9, 14). "A viděl jsem mrtvé, velké a malé, jak stojí před trůnem, a byly otevřeny svitky. Ale byl otevřen další svitek; je to svitek života. A mrtví byli souzeni podle svých skutků z věcí napsaných ve svitcích.“ (Zjevení 20:11, 12)

A bude soudit živé a mrtvé‘. (2. Timoteovi 4:1) ‚Živí‘ budou tvořit „velký zástup“, který přežije Armagedon. (Zjevení 7:9–17) Apoštol Jan viděl také „mrtvé . . ., jak stojí před trůnem“ soudu. V souladu s Ježíšovým slibem ti, kdo jsou „v pamětních hrobkách, uslyší [Kristův] hlas a vyjdou“ prostřednictvím vzkříšení. (Jan 5:28, 29; Skutky 24:15)

Masový vrah je ten ničemný, Satan, který vůbec umožnil, abychom umírali. To on lhal tehdy a lže doposud!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
01. 07. 2010 12:55

---Zahubil ty lidi, kteří v něj nevěřili, a konali ničemné skutky. Takže oprávněně. Dnes je vidět, že něco jako potopa je potřeba znova.

A jsme zase u genocidy

Nevěříš v něco? Upálit vyhubit.

Díky takovým jako jsi ty vznikají války, mučení a lidská krutost.

Zamysli se někdy nad sebou a nad tím jaké zvěrstva propaguješ

PS:

Satanovo Devatero Bod 9: Satan je nejlepším přítelem jakého kdy církev měla, protože jí celá ta léta udržoval v chodu.

IMHO: něčeho se věřící bát musí, že? Tak to bude třeba padlý anděl, kterému se nelíbil přístup boha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 13:04

Věz že já jsem tvůj bůh, nevěříš-li ve mě, zemřeš !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 00:12

Na všechny vaše argumenty znám odpovědi, ale to je na hodně dlouhé vysvětlování, tak jen náhled.

Tohle vše co kritizujete, a za co mohou církve, je pravda. A také to Bible předpověděla stovky let předem. Krev svatých (nevinných) byla prolévána právě kvůli tomu. Draví vlci, kteří vstoupili po smrti prvních apoštolů v 1.století n.l. do církve a hlasáli velikášské věci a přestali zacházet se stádem správně. Odpadlictví, které zmiňuje jak Nový, tak Starý zákon, a je předpovězeno právě pro ty doby, kdy se dělo, (a stále ještě děje). Každopádně, to jsou vskutku odpadlíci. Nedrželi se vůle Boha, ani nedbali Ježíšových přikázání. Do církve se vlily pohanské ritualy a vznikl ztoho mišmaš řecké filozofie + římského pohanství + politických vlád v čele s papeži a císaři. Přes 2000 let, hned od začátku, ale hlavní odpadnutí od 4.stol n.l. , Bůh z nich radost nemá, protože se znečistili Satanem .... K těmto se Kristus ve dni sklizně, při Veliké bitvě Boha Všemohoucího, jistě nepřihlásí. "Protože nedbali Slova" a "rouhali se dnem i nocí". „Prohnilý strom nese bezcenné ovoce“. (Matouš 7:15–17) .... Poznáte je tedy vskutku podle ovoce (viz. historie skutků .... dějepis napomůže k poznání)

Proroctví o tom je vskutku veliké (Kniha Zjhevení, Izajáš, Daniel, a mnoho dalších míst, které o těchto věcech hovoří, že se v budoucnu (z pohledu doby psaní knih), odehrají. Všechno tam je. ... Vskutku. Bůh se k těm církvím nehlásí už dnes, a říká „Vyjděte z něho, můj lide“ (Zjevení 18:4)

***

Na cokoliv vám odpovím dále soukromě např. e-mailem,

Napište seznam všeho, co chcete vědět. .... ( Kdo jiný vám v dnešním světě řekne pravdu? A zadarmo?! )

"Zadarmo jste dostali, zadarmo dávejte" (Mt 10,8)

"Když poslal učedníky, aby kázali, řekl jim: „Lečte nemocné, probouzejte mrtvé, očišťujte malomocné, vyhánějte démony. Zdarma jste dostali, zdarma dávejte.“ (Matouš 10:8)

„Duch a nevěsta stále říkají: ,Přijď!‘ A každý, kdo slyší, ať řekne: ,Přijď!‘ A každý, kdo žízní, ať přijde; každý, kdo si přeje, ať si vezme zdarma vodu života.“ (Zjevení 22:17)

***

---

Nebo stačí napsat sem a také vám odpoví.

https://watch002.securesites.net/b/contact/submit.htm

---

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 00:26

jů, v bibli se píše o OpenSource :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
01. 07. 2010 01:08

Ale já se na nic neptám

Já jenom nemám rád když někdo veřejně na místech které k tomu nejsou určených píše o křesťanství apod. Ano každý máme svou úchylku a svůj způsob zvrácenosti, ale tohle není místo k tomu to rozebírat.

Nehledě na to, že když mě někdo poučuje o vymyslech označovaných jako "slovo boží" tak se mi otevírá nůž v kapse.

Většina věřících totiž ani nepřipustí, že by se mohli mýlit, protože bůh se nemýlí, tak se nemůžou mýlit protože by to hůh nedopustil.

O bibli ani o bohu se bavit nehodlám. nehodlám si kazit den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 02:26

A hodláš si kazit život zlobou tohoto světa, kterého seš dobrovolně nadále součástí? A zůstaneš?

Věřící se mohou mýlit. A také se to často dějě. ... Ale jde o to, jací věřící, to jsou. Zda-li mají přesné poznání pravdy, nebo jim stačí, co jim vypráví opilý kněz. Což jsou samozřejmě většinou lidské vsuvky a doměnky podporovány staletími.

Jediné, co je úplná pravda, a co je autorita, je Bible, vskutku Boží Slovo.

„Ať Bůh je shledán jako pravdivý, i kdyby každý člověk byl shledán jako lhář.“ (Římanům 3:4)

Jehova Bůh se ovšem nikdy nemýlí. Je totiž dokonalý, úplný a svatý.

Bible se velmi zřetelně vyjadřuje k absolutní pravdě, která je zde vázána na Stvořitele vesmíru:

„To je znamenité a přijatelné před zrakem našeho Zachránce, Boha, jehož vůlí je, aby lidé všeho druhu byli zachráněni a přišli k přesnému poznání pravdy.“ (1. Timoteovi 2:3,4)

„Oč tedy jde? Jestliže někteří nevyjádřili víru, učiní snad jejich nedostatek víry Boží věrnost neúčinnou? Kéž se to nikdy nestane! Ale ať Bůh je shledán jako pravdivý, i kdyby každý člověk byl shledán jako lhář. Aby ses prokázal jako spravedlivý ve svých slovech a abys zvítězil, když jsi souzen.“ (Římanům 3:3,4)

---

btw:

Také bych mohl říct, že se nehodlám s takovým kozlem (pojmenování pro lidi tobě podobní, milý tc) vůbec bavit, protože jsi ztracený případ a ztráta času. Ale neřeknu to, protože člověk nikdy nedohlédne do všech okolností.

---

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
01. 07. 2010 07:45

---A hodláš si kazit život zlobou tohoto světa, kterého seš dobrovolně nadále součástí? A zůstaneš?

>>>Ano, v tohle světě žiju, a já si budu užívat života a budu šťastný a spokojený dokud to jde.

---Jediné, co je úplná pravda, a co je autorita, je Bible, vskutku Boží Slovo.

>>>Bible byla několikrát upravena, některé pasáže změněny, přeskočeny apod. To bůh asi potřebuje korekturu papeže :D

---Jehova Bůh se ovšem nikdy nemýlí. Je totiž dokonalý, úplný a svatý.

>>>Viz předchozí bod

---„To je znamenité a přijatelné před zrakem našeho Zachránce, Boha, jehož vůlí je, aby lidé všeho druhu byli zachráněni a přišli k přesnému poznání pravdy.“ (1. Timoteovi 2:3,4)

>>>A díky takovýmhle frázím pak vznikaly křižácké výpravy a popravy nevěřících. Jak lépe poznat pravdu než když bude někdo upálen inkvizicí.

---Oč tedy jde? Jestliže někteří nevyjádřili víru, učiní snad jejich nedostatek víry Boží věrnost neúčinnou? Kéž se to nikdy nestane! Ale ať Bůh je shledán jako pravdivý, i kdyby každý člověk byl shledán jako lhář. Aby ses prokázal jako spravedlivý ve svých slovech a abys zvítězil, když jsi souzen.“ (Římanům 3:3,4)

>>> Ani se římanům nedivím, když jim pořád někdo urážel jejich bohy a od rána do noci cpal do hlavy takovýhle žvásty, taky by mi přetekla jednoho dne trpělivost.

Nehledě na to, že Křesťané se po Stovky let chovali MNOHEM MNOHEM hůře.

---Také bych mohl říct, že se nehodlám s takovým kozlem (pojmenování pro lidi tobě podobní, milý tc) vůbec bavit, protože jsi ztracený případ a ztráta času. Ale neřeknu to, protože člověk nikdy nedohlédne do všech okolností.

>>>Já taky nemám rád fanatiky (pojmenování pro lidi tobě podobní, Václave), protože jsi ztracený případ a ztráta času. Ale odpovídám, protože by ti mohlo dojít, že celé křesťanství je založeno na moci, penězích, vyhrožovaní, hromadných vraždách a dalších zrůdnostech a to všechno ve jménu "boha"

Bojím se totiž toho, že kdyby jsme žili o 500 let dříve byl bys jeden z těch co by při mém upalování za rouhání prohlásil, že oheň mou duši jistě očistí a považoval by to za službu mojí osobě, protože by mě to přivedlo k bohu, tedy pokud bys sám nedržel v ruce pochodeň a netvrdil, že moje duše musí být očištěna.

Přál bych si žít ve světě bez náboženství. Ubylo by 90% Válek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 10:51

Píšete naprosté pitomosti, zkuste alespoň navštívit wikipedii a najít nějaké konkrétní příklady (samozřejmě je najdete, ale ne o miliónech mrtvých za kruciát ), ať nejste úplně směšný s těmi obecnými tvrzeními jako že "Ubylo by 90% Válek" a "Křesťané se po Stovky let chovali MNOHEM MNOHEM hůře". Doporučuji nekomentovat historii křesťanství a historii obecně, o níž zjevně nic nevíte a vycházíte z jakéhosi lidového folklóru.

Pěstujte si svoji nenávist, ale takto se pouze zesměšňujete.

P.S.: Nejsem pokřťený, natož katolík, ale na nak očividné bludy mi nedá nereagovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
01. 07. 2010 13:03

Většina válek je z náboženských důvodů, s tím nic nenaděláte. Stačí se podívat do irska, na blízký vychod, Palestina vs Israel apod.

Za dob středověku Inkvizice mučila a popravovala sposty lidí, kteří byť jen trochu spochybnili boha, propagovala drancování a vypalování. Je to prakticky ten samý způsob propagace náboženství, jaký v dnešní době propaguji islámské teroristické skupiny, které také pouze šíří jedinou a pravou víru.

PS: Já ale nikomu neříkám, že bude zatracen, má být vyhuben nebo že bude ztrestán.

Nepěstuji nenávist, jen se bráním zřejmému vymývaní mozku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 13:56

Jak většina válek? Snad ta možná nejdelší Stoletá ? Nebo ty nejničivější v novověku?

Jste schopný rozeznat, která válka byla náboženská a nebo náboženství bylo záminkou, když zjevně nesjte pojmout ani dějepis ze základní školy? Znáte konkrétní čísla, na kterých by se historici shodovali?

Víte něco o historii vztahů mezi Anglií a Irskem, jak se Angličani k Irům chovali, když vidíte severoirský konflikt jako primárně a pouze náboženský? Atd. Atd. atd. atd.

Děláte ze sebe jen hlupáka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 11:42

> Bojím se totiž toho, že kdyby jsme žili o 500 let dříve byl bys jeden z těch co by při mém upalování

Toho se neboj. Ve skutečnosti bych byl upálen já za to, že mám ___tu drzost____ vlastnit Bibli a sám ji číst. (Za což __katolická církev vesele upalovala___ asi do 18.století. Pak jí to světské (lidské) zákony zatrhli). Ty bys buď byl upálen taky, nebo bys dostal jen pár ran bičem, a přežil by si. Narozdíl ode mně. Já bych neunikl.

.... Znovu opakuji .... Bůh nikdy neschvaloval vraždění (A hlavně ne to, které se dělo v jeho jménu, nebo ve jménu toho, kterého vyslal), neschvaloval ani násilné obracení na víru (jako to dělalo např koloniální Španělsko, ale v podstatě všichni).

Pokud bych byl upálen. Co může být větší odměna?, než zemřít pro jména Jehovy Boha a Beránka Ježíše Krista. .... Vždyť mimo smrti, mi nic nehrozí. .... Je psáno... "Takže můžeme být odvážní a říci: "Jehova stojí při mně, nebudu se bát. Co mi může udělat člověk?'" (Hebr. 13:6) ,,, A ... Oba budeme vzkříšeni, ke vzkříšení soudu a ke vzkříšení života.

> Nehledě na to, že Křesťané se po Stovky let chovali MNOHEM MNOHEM hůře.

O tom jsem mluvil v předchozím příspěvku, že to bylo předpovězeno. Ale to byli křesťané, které ovládala ničemná církev zkažená Satanem. A tak mnoho z nich zemřelo v nevědomosti, ikdyž si mysleli, že konají správně. Mnozí z nich budou vzřkíšeni ke dni soudu. ... Ale ti, jež jsou za ty podlé věci zodpovědní, ti jistě měli již svou odměnu od Satana, a novou šanci nedostanou. ...

> Přál bych si žít ve světě bez náboženství. Ubylo by 90% Válek

Takový svět jednou bude. A bude i bez smrti. Bez nemocí. Bez válek. Bez zlích lidí. Bez hladomoru. Bez nespravedlnosti. Bez veškerého utrpení, jež nyní v satanově světě panuje.

Co si Bůh přeje je zjevné z Bible .... např. http://www.watchtower.org/b/bh/article_00.htm...

„Setře jim každou slzu z očí a smrt již nebude a nebude již ani truchlení ani křik ani bolest.“ (Zjevení 21:4)

"Dám své zákony do jejich mysli a napíši je na jejich srdce; a budu jejich Bohem a oni budou mým lidem." (Hebr 8:10)

„Poslouchejte můj hlas, a stanu se vaším Bohem a vy se stanete mým lidem.“ (Jeremjáš 7:23)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 07. 2010 18:41

Možná to bude znít lehce diskriminačně ale skutečnost, se oháníte argumenty opřenými o strážnou věž a Jehovou, jediným Bohem, v mých očích dosti snižuje závažnost vaší argumentace. Ovšem proti gustu žádný dišputát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 10:38

-Milióny mrtvých během křižáckých výprav? Co to je za nesmysl? To nebyla druhí světová válka proboha. Kruciáty byly reakcí na agresi Seldžuků z Asie a jejich dobytí Svaté země a Jeruzaléma a ohrožení které představovali pro Východní říši římskou, žádné výbojné války na vyhánění místního obyvatelstva.

- Víte že katolíci přišli s konceptem veřejné nemocnice? Johanité ve špitále v Jeruzalémě měli několik tisíc lidí a nejedli dřive než "pacienti". A předtstavte si, že tam měli ti zlí křesťané i muslimy!

- Katolická církev ve středověku byla jediná instituce, která měla zájem na kultivaci a uchování vědění, koncept univerzity, jak ho známe dnes, pochází od ní.

- za zemědělskou obnovu velké části Evropy vděčíme mnichům, vysoušeli půdu, chovali dobytek, pracovali rukama, každý benekdiktinský klášter byl zemědělskou školou pro celý region.

- Cisterciáci byli odborníci v metalurgii - šířili nové technologie, napříklas struska z pece v Laskillu obsahoval nízké množství železa jako z moderni pece

- Věda ve středověku se samozřejmě rozvíjela a má na tom lví zásluhu Církev

- Svatý ALbert - slavný přírodovědec , jeho dílo obsahuje logiku bologii, psychologii atd.

- Robert Grosseteste biskup z Lincolnu - první sepsal seznam kroků pro provádění uměleckého experimentu

- Páter Nicolaus Steno - položil základy moderní geologie

- Víte že seismologie se nazývá jezuitská věda? zjistěte si proč

- Adelard z Bathu: "Jsem lidé díky rozumu. Obrátíme li se zády u úžasné racinální kráse Vesmíru, pak si zasloužíme být vyhnáni jako nevděční hosté domu, který nás přijal". To je temný středověk, co?

-Cirkev má zásadní zasluhu na vzniku mezinárodního práva

- Mikuláš Oresme (13xx) - významně přispěl ke vzniku monetární teorie.

- Myšlenka všeobecných lidských práv je ryze křesťanská, protože jsme si všichni před Bohem rovni, např. papež Inocenc IV: "" vlastnictví, držení a jurisdikce nebyly vytvořeny pouze pro věřící ale pro každého racionálního tvora"

-"Přišel jsem na tuto kazatelnu, abych ukázal na vaše hříchy proti Indiánům, jsem hlas Kristův .....Tento hlas praví, že jste ve smrtelném hříchu a to pro krutost a tyranii, kterou uplatňujete při jednání s těmito nevinnými lidmi" - Otec Las Casas 1511, Ostrov Hispaniola k vůdčím mužům Ostrova, následná aféra se řešila u španělského krále a vedla ke vzniku burgoských a valladoliských zákonů, které bohužel nebyly dostatečně vynucovány vzhledem ke vzdálenosti do Nového světa. Viz "pokud jde o přirozená práva, nejsou lidé ve stavu Boží milosti o nic lepší než hříšníci nebo pohané" - Páter DOmingo de SOto.

- je to jen pár příkladů, jinak bych se upsal. Ke všemu mohu uvést reference na práce historiků.

A Vám doporučuji, se vzdělávat, a hlavně se nevyjadřovat k věcem o nichž očividně nic nevíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 07. 2010 15:29

Už běž s tou biblí někam.. Neříkám, že je to špatná kniha, mám ji taky v knihovně. Ale nemyslím, že je dobré to sem pořád cpát. Myslím, že je každý dost rozumný na to, aby detekoval své vlastní pocity, které ho zavedou k jeho vlastní víře nebo filozofii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:56

Václav Petržálek

Václav Petržálek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:43

"jednině praví křesťani jsou slušný lidi"

Pěkná blbost teda :D Znám dost křesťanů, ale že by se chovaly až tak slušně... Ano možná nenadávaj (i když občas nějaké to slovíčko každému ulítne), možná se nechovaj jako více uvolnění jedinci (nechodí se pořádně opít, neznají nezávaznej sex, atp...), ale i tak nejsou nějak moc extrémně slušní... Kolikrát i satanisté se chovaj slušněji (tich znám více než křesťanů)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 16:05

Ano. I křesťané jsou jenom lidé. A tedy nedokonalí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
30. 06. 2010 23:46

Křesťané jsou v prvém případě HOVADA okrádající stát, tím že jej nutí podporovat jejich sekty ze státního rozpočtu.

Nehledě na to, že v 90% se schovávají za svojí víru v bezbožnou modlu chlapa přibytého na kříž způsobem jakým nebyl nikdo nikdy na kříž přibytej.

Mimochodem, ukřižování byl v té době zcela běžný způsob popravy.

Jinak bych spíš doporučil křesťanům mít jako symbol umučenou upálenou ženu. To by jejich praktiky vystihovalo mnohem lépe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:30

Snad bylo zřejmé, že nemluvím o tom, proč si lidé nekupují výrobky Apple, ale obecné důvody, povaha těch rodičů, a situace mnoha lidí. Těch "normálních lidí", jak říkáte, je v dnešním světě minimum. Štastné rodiny jsou absolutní vyjímky, o čemž svědčí nejen to, že podíl rozvodů je v ČR přes 50% (každé druhé manželství). V Praze to je až kolem 90% v průběhu několika let. To není jen náhoda. Je to jen další trend dnešní doby. Lidí ve světě. Těch šťastných, jak říkáte je velmi málo. A ani prozatímní dobrá situace nezaručuje nic do budoucna. Náhle může přijít krach. Nejen ekonomiky, zaměstnání, rodiny. V podstatě nic dnes není jisté pro dospělé. Natož pro ty maličké. ... .... ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:43

Vy myslíte, že po rozvodu nemůže být člověk šťastný? Nebo že nemůže být šťastný rozvádějící se člověk?

Ne, není to náhoda, je to způsobeno nikoliv změnou povahy lidí, ale uvolněním podmínek pro rozvod - dřív (před novelizací zákona) byl rozvod dlouhý a časově i finančně náročný. Dneska (po novelizaci) stačí sepsat pár papírů a zaplatit poplatek a je vyřízeno.

Nezdá se vám, že rozvod je mnohem šťastnější řešení než setrvávání v nefungujícím manželství? A to jak pro rodiče, tak hlavně pro ty děti?

Nechci vám brát iluze o "té dnešní mládeži", ale "normálních" lidí je pořád ještě většina, jinak by se systém už dávno zhroutil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 16:00

nemyslím. ... viz odpověď kolegovy výše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 17:34

Už chápu tu změnu podpisu ale pokoj v duši...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:56

Václav Petržálek

Václav Petržálek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 11:00

Ne, jsou jenom dva druhy lidí, ty co mají pistoli a ty co kopou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:18

Problem je v tom, ze Macisti si zacinaju oblubovat prave chrome (aspon co som si ja vsimol v realnom zivote, nie v statistikach). Ale platforma Mac rastie, halo efect im funguje ako nikdy, takze o nich sa nemusis obavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 10:58

No podle mýho je ještě navíc polovina prohlížečů identifikovaných jako Safari ve skutečnosti jiný prohlížeč s webkit jádrem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 14:36

tak to me mrzi:

- google dale monopolizuje

- google dale cpe uzivatelum co nechteji (google toolbary, google translate, google sidewiki a dalsi google ficury)

ale i tesi:

- chromak pouziva webkit, ktery je vstricnejsi ke standartum nez takove IE!

a jiste bych si dokazal predstavit, kdyby chrome ovladal trh vetsim dilem. nelibi se mi ale zpusob, kterym toho google dosahl - agresivni kampani na webu. a mnohdy by se dalo mluvit i o tom, ze se BFU uklikl a uz to mel v systemu a nevedel co dal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 14:39

Například Google Translate mi vadí hodně i když jde vypnout, je to dokonale zbytečná fíčura. Ale pokud ji někteří lidé potřebují, tak by měla existovat jako doplněk, stejně tak kontrola pravopisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 14:47

Tak co ti na ni vadi, kdyz jde vypnout? Kdyby ji nechali defaultne vyplou, tak to normalni uzivatele nenajdou. Takhle to najdou a pouzivaji, pokud to nechteji, pak se podivaji do menu (protoze uz vedi, ze existuje, vedi, ze ji muzou v menu najit) a vypnou ji (nebo primo pres ten translate bar).

Zas tak zbytecna mi neprijde, kdyz najdu web v jinym jazyce, nez rozumim, tak pro rychly preklad do anglictiny je to idealni.

Spis mne trochu stve, ze v poslednim dev buildu jim to sakra nefunguje, nahodne to vybire 2 jazyky, do z/do ktereho prelozi, tusim svahilstina a hindstina, obcas skodi i svedstina, ale tak je to dev...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:04

"vypnout" ... me v chromaku asi milionkrat vyskocil panel "prelozit tento web" ... i kdyz sem to "vypl", porad to na me vyskakovalo...

pak to nabidlo i "neprekladat anglictinu" ... fain... takze kdyz prijdu na web v nemcine, bude me to s tim zase otravovat?

nikde zadne globalni nastaveni neni - alespon ja na nej ve skromnem nastaveni chrome/chromium nenarazil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 15:09

No ja mam v Moznosti-Pod poklickou zaskrtavatko Prelozit a ted jsem to zkusil vypnout a facha to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:28

hmm, diky :) toho maleho checkboxu sem si vazne nevsiml ;D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:29

Nenarazil si na něj asi protože si to nehledal... Stačí v nastavení přejít na kartu Pod pokličkou, tam trošku popoject dolu a máš to tam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 23:23

hledal, mate ale mate pravdu - celkovy dojem z prohlizece u mne nebyl dostatecne silny, aby me motivoval ke cteni pismene za pismenem. konfiguraci jsem skutecne jen prolitnul (protoze se sama tvarila, ze v ni nic neni)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
30. 06. 2010 23:28

Ona kontrola pravopisu v některých prohlížečích není? o_O

to je snad standard. stejně jako taby nebo gesta myší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 14:43

posileni z 5ti na 6% je monopolizace? omg ty ses asi hodne mimo

btw. google mi zadny toolbary necpe, co delam blbe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:07

"monopolizuje", sloveso, ktere vyjadruje nejaky proces... neznamena, ze ma google monopol (co se prohlizece tyce). stejne tak nema apple monopol i pres veskery vendor lock-in ... ohavne je to ale podobnym zpusobem

nevim co delate blbe... zalogoval jste se nekdy do nejake googli sluzby pres webove rozhrani? to je vsude samej link na stazeni toolbaru, chrome, ... brzo tam bude chromeOS ... (jiste, ted trosku prehanim... to jen abyste to nebral zas uplne doslova )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:28

Monopolizuje každý

A vy jste se zkoušel logovat kdy naposledy? Toolbar se obvykle snaží cpát některé freeware aplikace jako volitelnou možnost a pokud jsem si dobře všiml, tak linky z webového rozhraní už dávno zmizely...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 22:52

Google má obrovské množství statitistických informací, je to nebezpečné, má i důvěru spousty lidí. Jakmile by společně s Microsoftem prohlásil něco neslušného o Facebooku, okamžitě by mu prudce klesla návštěvnost, ačkoli by to nebyla pravda.

Proto občas vyhledávám na Bingu. Nepoužívám gmail. A používám Linux. Bojím se velkých internetových společností. Mají moc informací a nikdo neví, jak s nimi nakládají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 14:35

Nová Opera je rychlá , ale trapné widgety místo pohodlných doplňků a skrytá nabubřelost mne stejně vrací nazpět ke Chromu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 14:37

opera se nabubrelosti netaji! :) je to jedna ze stezejnich vlastnosti bloatwaru od Opera Software - oni si tam mysli, ze Opera zacne pouzivat, kdyz bude obsahovat veskery sw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 21:03

Havline, ty chytroline, kdyz je Opera bloatware, proc je porad min narocna na spotrebu systemovych prostredku nez tvuj skvely FF? To za prve a za druhe proc FF potrebuje k tomu aby fungoval dalsi spusteny proces? Uz ses dival, co za proces je ted po aktualizaci FF spustenej? Nedival, ze? Jinak byc totiz nemohl placat ty lzi, ktery tady rikas. Sasku. Budes asi velkej frikulin, co? Staci mne ta prezdivka s W. Ty budes nejen sasek, ale jeste nedozralej wul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 23:01

A to je co za hokynářskou úroveň, ta Vaše odpověď? Co kdybyste šel se svojí rétorikou někam, kam lépe zapadnete, mezi dlaždiče třeba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 23:04

A to je co za hokynářskou úroveň, ta Vaše odpověď? Co kdybyste šel se svojí rétorikou někam, kam lépe zapadnete, mezi dlaždiče třeba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 23:20

Radku178... kdo tu mluvil o systemovych prostredcich?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 10:39

No já si myslim, že o nich klidně mluvit můžeme, protože FF ve všech testech vychází jako míň náročnej prohlížeč než Opera. To jenom pár magorů opakuje nesmysly, který platily v době FF 2.x, který opravdu žral víc RAM než bylo záhodno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 13:13

me je ale vskutku jedno, jestli aplikace zabere 20 nebo 50MiB v pameti - mam 4GiB RAM... klidne at si FF vezme treba 200MiB, stale je mi to jedno, protoze mi zbyde RAM pro dalsi aplikace...

nemluve o tom, ze pametove naroky si cini spise flash player nez samotny prohlizec. verim, ze kdyz bych si otevrel 500 zalozek vesmirnych lidi, pametove naroky by byly mensi, nez nekolik webu s flashem.

a pak se tu setkavam s argumenty, ze ty ficury opery vlastne nic nezabiraji - ze mailovy klient zabira par stovek KiB ... ale i to je mi jedno. mam nekolikaset gigovy disk. proc resit par KiB ... nebo MiB na vic / min ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 21:32

To je taková hezká pohádka firefoxářů. Ano, Opera má spoustu funkcí, které od ní spousta lidí vlastně ani nechce. Kouzlo je v tom, že kdo nechce, tak je nepoužívá a ani na ně nenarazí. Taky nepoužívám Unite, IRC, mail, Turbo atd. a světe div se, ty funkce na mě nikdy a nikde nevyskakují. Přijde mi to mnohem lepší, než nutnost stahovat doplňky na cokoli, třeba i blbé refresh/stop tlačítko, blokování obsahu, gesta myši, no vlastně na jakoukoli pokročilejší funkci. Někomu to možná vyhovuje naopak, já ale nebudu, dle mého názoru, základní funkce hledat v nějaké knihovně. Nejhorší na tom ale je, že přijde nová verze softwaru, doplňky se můžou stát nekompatibilní a o danou funkci prostě přijdu, jako např. teď o skrývání menu v TB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 22:11

Proto opakovaně kritizuji Chrome. .... prohlížeč zabere v adresářích 60 MB místa na disku ihned po instalaci...... a přitom to ..... nic neumí. ...... A Google si zřejmě myslí, .... že je to normální ..... (žeru 3x víc, než konkurence, a na rozdíl od nich nic neumím, ale stejně mi rvou ruce a každý to chce) .... xD

Taky mi přijde přístup Opery mnohem rozumnější .... umět všechno .... a uživatel si vybere, co z toho použije. Když něco nepoužívá, tak to neotravuje. ... Ale když to potřebuje, tak je ta funkce ihned k dispozici. ....

Firefox, který s doplňky začal ..... a byl za tu nestabilitu dříve kritizován ..... ve verzi 3.6.6 .... a předtím 3.6.6pre .... je nyní král stability. ... (na verzi 4.0 .... jsem se nechal párkrát nachytat, a vždy litoval) ....

Přístup Chrome ... neumím vůbec nic ..... ale můžete se trápit s doplňky ...

---

Ale jinak .... bez emocí ..... umírněnost. .... Jsou to jen a jen ..... webové prohlížeče ....

---

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 23:22

vidite, a ja mam nazor naprosto opacny - pro me je kouzlo mit jen to co chci a potrebuji, a pokud potrebuji vice, pridam si to... toto je proste vec nazoru. kdysi sem operu take pouzival - jenze to bylo v dobe, kdy opera byla webovy prohlizec! (a mimochodem, na ty nechtene funkce clovek narazi v nastaveni, v hlavnim menu, ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 00:21

Nevím jak u FF, ale já se v nastavení Opera nehrabu každý den a nepotřebuji to k její funkci. Logicky na ně musí být nějaký odkaz v menu, i když nejsou používané. Jestli jsou 3, slovy tři, položky v menu tak velký a otravný problém, na který tak často narážíte a obtěžuje vám život, tak to musíte mít v dnešní době hodně těžký úděl. Já to nějak přežiju, beztak tam klikám jednou po instalaci (pro zapnutí synchronizace) a pak pro otevření RSS čtečky. Mimochodem - v nastavení (CTRL+F12) nic související s nějakou doplňkovou funkcí není, smůla...

Nechápu ale tu směšnou poznámku, že opera byla webový prohlížeč, když jím stále je. Možná je někdo pouze vystrašen faktem, že je to prohlížeč rychlý, vybavený a ve spoustě věcí inovativní (byť uznávám, taky něco kopíruje od konkurence, stejně jako to dělá každý).

Mně je upřímně jedno co si kdo používá, tržní podíl Opery mě zajímá jen z toho pohledu, aby ten prohlížeč pokračoval. Ale nemám rád pohádky o přeplácanosti Opery a pletoucích se funkcích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 10:34

poznamku jsem mel mozna formulovat lepe... "v dobach, kdy opera byla JEN webovy prohlizec" ... v dnesni dobe je to spise internet suite s dalsimi doplnkovymi funkcemi, o ktere hodne lidi nestoji nebo se snazi suplovat jine funkce...

je to ocividne o nature. me vyhovuje jednoducha vec, kterou si podle sebe rozsirim (operacni system, prohlizec, ...). kdyz mi v kramu cpou k zakoupene veci nejakou dalsi vec "zadarmo", tak ten nadbytecny kram odmitam (a nebo si koupim vec bez kramu zadarmo). pro me to totiz znamena, ze puvodni vec asi neni tak uplne kvalitni, kdyz musi prodejce lakat na koupi tim, ze k tomu prihodi neco navic. (a v souvislosti s operou si pamatuji, kdy tam pridali M2 mailer... zkusil jsem ho... a byl jsem skutecne ohromen, jak nekdo mohl vydat neco takoveho za stable)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 15:00

Jak může někomu vadit nabubřelost, když nepoužívané funkce nikde nezavazí, nezpomalují a ani o nich nevíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 15:22

Asi jako někomu vadí IE ve Windows, přestože ho nemusí používat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 18:20

Jo někteří lidi, jsou fakt, cvoci, a musí, nás, rozčilovat, kravinama, zatímco, my by, jsme, se daleko, radši, věnovali, počítačovým novinkám, ne a nebo, ne co? Ale, alespoň, je proč, se rozčilovat, a není, nuda, tedy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 16:07

Zpomalují ... alespoň start prohlížeče je oproti Chrome několikanásobně delší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 16:53

jojo, Chrome(ium) startuje jako blesk... ale to je tak všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 18:26

Docela chromej blesk, mám v něm pár doplňků a startuje jak šnek po mozkový příhodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
30. 06. 2010 23:24

nevím jak u vás, ale já kliknu na O a prohlížeč jede.

Je pravda, že načtení všech 30ti tabů pár sekund trvá, ale dá se to přežít

Jinak dejte mi vědět až bude chrome umět alespoň takové banální věci jako gesta myší, která tady jsou již 8? možná více let

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 00:19

Ale no tak, který prohlížeč kromě Opery má gesta v základu ? Operu s ostatníma prohlížečema nemůžete srovnávat :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2010 01:42

Tak zrovna například ona gesta myší je věc, které jsem nikdy na chuť nepřišel. Pořád je pro mne mnohonásobně jednodušší naklopit kolečko doleva, případně doprava, než dělat nějaké cavyky s kurzorem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 10:51

No mě třeba na Opeře vadí, že mi pořád podsouvá svého bittorent klienta místo mnou používaného uTorrentu. Možná to jde někde vypnout nebo přenstavit, ale v rozumné době jsem na to nenarazil. Očkával bych třeba chování, že poprvé se mě při stažení torrentu zeptá, co má dělat, já odpovím, že mám vlastního klienta, a dál už mě nebude s tím svým otravovat.

Takže některé funkce, které nechci, tam opravdu překážejí....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 13:00

to mi taky vadilo a proto sem rád, že teď (nevim od kdy) už se na to Opera ptá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 19:43

"Nová Opera je rychlá , ale trapné widgety místo pohodlných doplňků a skrytá nabubřelost mne stejně vrací nazpět ke Chromu."

Naburelost? To porovnavate 23 MB po instalacii Opery, 28 MB po instalacii Firefoxu, s viac ako 50 MB po instalacii Chrome?

Pohodlnych doplnku? Ktore su to? Widgety su len drobne, nezavisle aplikacie, na rozsirenie pouziva Opera to iste ako Chrome, ci Firefox. Ide to pomocou userJS, userCSS, akceleratorov, tlacidiel a akcii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 13:55

Tak to rád čtu, Chrome je opravdu podařený, kdysi jsem používal Operu a chybí mi z ní pouze funkce "Přizpůsobit šířku stránky obrazovce" nebo jak se to jmenuje. Prostě širokou stránku zmrskne tak, aby se nemuselo rolovat zleva doprava...snad brzy bude dostupná ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2010 17:57

Já mám rozlišení 2560x1440 a občas by se mi hodila funkce, která dělá uplnej opak... :D

Aby malou nudli zvětšila bez rozpadnutí na celou šíři....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2010 18:42

To se pak musí opravdu nádherně číst článek přes celou šířku obrazovky. Nesmysl. Osobně mám na takovém rozlišení několik oken vedle sebe (prohlížeč, commander, ...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 07. 2010 22:47

Mám 2680x1050, takže ještě více širokoúhlé (dva monitory) a prohlížeč mi jede na jednom, ostatní okna na druhém. Je to nejsnažší příhodné řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor