Spoluzakladatel Netflixu chce za 10 dolarů měsíčně nabídnout všechny nové filmy. Jenže ne na internetu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 56

Názory k článku

Anonymizovaný  |  18. 08. 2017 10:42

Kino má pouze 2 nevýhody, kvůli kterým jsem tam už nebyl minimálně 10 let.
1) Reklamy
2) Neohleduplní lidé, kteří si neuvědomují, že nejsou doma v obýváku.Reklamy bych ještě byl ochoten přehlédnout s tím, že prostě dojdu později, ale ti lidi jsou nepřekousnutelný problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 08. 2017 10:41

kino uz je technologicky prekonane, lidi doma maji lepsi televize i projektory, kvalitnejsi zvuk i chutnejsi jidlo :) Radsi zajdu s kamarady na pivo nez do kina a asi nejsem sam :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 08. 2017 09:58

Nejak si neviem predstaviť čo zistia o tých majiteľov predplatného - že chodia na novinky? Ako tak by to mohlo fungovať u VoD - tam je výber oveľa väčší a teoreticky nejak by sa dalo špecifikovať cieľ reklamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 08. 2017 08:22

Před pár dny jsem zahlédl v Hospodářských novinách titulek, že třetina lidí ve firmách jsou introverti.https://archiv.ihned.cz/c1-65843710-firmy-si-zaci... To je třetina populace (ne)jen v produktivním věku, která nemá ráda moc lidí kolem sebe a kino je něco, co je nebere už jen proto, že tam je dost lidí. Jestli měl někdo před několika desítkami let na výběr malou vypouklou domácí televizní obrazovku a film buď v TV, nebo na nekvalitní kopii videokazety, tak klady velkého plátna mohly zvítězit, ale ta doba už je pryč.Jestli by kino nemělo zůstat spíš fanouškovou záležitostí podobně jako vinyly a vlastně už i CD a ostatním nabídnout to co chtějí. Osobně to řeším tak, že když chci něco vidět, tak si na CSFD zobrazím tak půl roku až rok staré filmy, vyberu si co chci vidět a pak hledám zdroj. Na kino kašlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 08. 2017 20:31

A všiml si ten pán, že to kino má jen nějakou kapacitu? Jak má vymyšlený FUP a kolik lidí mu to omlátí o hlavu, když se při svém paušálu na promítání nedostanou, protože bude plno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 08. 2017 19:35

Já pořád nechápu, co je to za reklamy, protože na mě nepůsobí.
Reklamy na internetu přehlížím a opravdu je ani podprahově nevnímám.
Vím, co v reklamách v TV běží, ale že bych hned pro to běžel do krámu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 08. 2017 18:45

Aspoň trochu nějaká nová myšlenka. Kino jako takové začíná být docela mrtvou záležitostí (beru dnešní režim multiplexních kin s kolikrát téměř prázdnými sály dva dny po premiéře). Bohužel se ho filmový průmysl drží zuby nehty.Mě by asi víc do kina dostalo propojení kina a internetu. To jest, zaplatím si lístek, půjdu na film, ale na lístku bude i kód pro digitální distribuce, kde si ten konkrétní film budu moct přidat do knihovny a mít ho tam už navždy (třeba na Google play a dalších). Jestliže filmaře živí převážně kino (jak nám stále tvrdí), potom se nemají čeho obávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 08. 2017 17:23

No hlavně se takhle pěkně narejžuje na popcornu, pitivu a podobně... :)
Ale jo, nápad dobrej. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (23)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor