Ke Spotify, Apple Music, Google Play, Tidalu a Deezeru se přidává další hudební služba, která za předplatné nabízí prémiový obsah. S poslední aktualizací aplikace Soundcloud přišla totiž nová placená verze Soundloud Go, na kterou upozornil magazín The Verge.
V rámci předplatného se uživatelé zbaví reklam, budou moci obsah stahovat pro offline poslech nebo využívat chytré playlisty. Především však slibuje Soundcloud exkluzivní obsah a rozšiřující se katalog hudby, který bude dostupný pouze platícím uživatelům.
Z placené verze zmizí reklama, přibude exkluzivní obsah, offline poslech a chytré playlisty
Služba je vnímána spíše jako platforma pro začínající umělce, na níž mohou zveřejnit svoje skladby. Doposud pracovala pouze s financováním díky reklamám, což se s příchodem předplatného mění. Na značně roztříštěném trhu, kde o konkurenci není nouze, bude mít cestu k úspěchu značně složitou.
Soundcloud se zatím nepochlubil, jaký exkluzivní obsah bude předplatitelům nabízet, za to zveřejnil ceny, které se liší podle platformy. V aplikacích pro iOS si Soundcloud bude účtovat 13 dolarů za měsíc, pro zbytek to potom bude 10 dolarů. Placená verze je spuštěna ve Spojených státech a do dalších zemí zamíří v průběhu letošního roku.