Soud osvobodil Vladimíra Mlynáře, bývalého ministra informatiky

Diskuze čtenářů k článku

hlad  |  29. 11. 2007 08:49

Takže jednal proti zákonu, ale trestný čin to nebyl, hmmmm.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 11. 2007 10:57

To bude asi tim, ze je to svi.ne z byvale vlady a pro takove pa.rchanty bohuzel zakony neplati. A moc bych se divil, pokud by jej nekdo odsoudil. V soucastne vlade jsou stejni lide, za ktere je treba najit vcas mladou a perspektivni nahradu. Jeste nejaky patek a muzeme zacit s prevratem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 29. 11. 2007 11:02

Víte vůbec, o co šlo, nebo jste se jen přišel vyzvracet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 11. 2007 12:26

Jestli jej hajis, tak patris do lochu taky !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 29. 11. 2007 12:44

Pane Pepo, respektujte prosím, že si netykáme.

Možná si trochu dokážu představit, v čem spočívá práce ministra, a vím, že to není žádná legrace. Tato pozice není teplé místečko, kam se někdo zašije a má na několik let klid. Je to srovnatelné s prací v top managementu soukromých firem, přitom za mnohem menší peníze. Lidi, kteří toto dělají, mám vždy v úctě - ať jsou z kterékoli politické strany.

Naopak v úctě ani trochu nemám anonymní diskutéry, kteří pouze plivou bez jakéhokoli argumentu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 11. 2007 19:34

Vis Marku, je mi uplne jedno jestli se Ti to zamlouva ci ne, ale ja Ti tykam. A nedelej ze sebe pana. To ze jsi ted v managerske funkci neznamena, ze se budu hned klanet.

Temer vsichni lide, kteri maji neco spolecneho s politikou jsou provareni a je otazka casu, kdy to vyleze ven ( coz se deje ). Bohuzel nas narod je jiz tak otupeny, ze to nebere az tak vazne a to je kamen urazu. Nechame si lhat a nic proti tomu neudelame( nebo ani nechceme ), protoze jsme pohodlni az hruza.

Kristalove ciste prijmy ( to me vzdycky dostane ) a jine vylozene lzi jsou takovou blbosti, ze verit cemukoliv takovemu pro racionalne uvazujiciho cloveka je nemozne! Kazdy z politiku jsi jde jen namastit kapsu a nic jineho je ani nezajima. Tech opravdu dobrych je tam mimimalne a asi bych je spocital na jedne ruce s jednim prstem ( a to tam mam prstu 5 ).

Co se tyka anonymnich diskuteru, tak tech je tady spousty a je uplne jedno, ze si zalozi email na Frantu Hejpockeje. Chces, muzu to udelat taky ? Ale pripada mi to zbytecne.

Argumenty ? Tak to snad ani neni treba, protoze vsude jich lezi tisice. Zalezi jen na tom, komu (cemu) veris a nebo kdo te za Tvoje nazory plati. Ze by nejaka strana ? Schvalne, ktere strane fandis ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 29. 11. 2007 20:02

Lidem, které neznám, vykám. Lidi, které neznám a kteří mi tykají, považuji za nezdvořilé a nemám důvod se s nimi bavit. Hezký večer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eMenthal  |  29. 11. 2007 00:11

Tak krátkej text a přitom v něm 2 chyby. Jednou vypadlo celé slovo, podruhé to bylo pro změnu písmenko. To zas má někdo ve wordu vypnutou kontrolu pravopisu, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodiak  |  28. 11. 2007 21:51

Nic jiného se vlastně ani čekat nedalo.Naše soudy...na poblití.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 11. 2007 23:58

Asi tak a nejen soudy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 11. 2007 19:14

Pokud je neco protizákonné, pak je to trestné.

Pravdepodobne jste napsali spatne vyklad soudu, radeji citujte, nez psat takove nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 11. 2007 19:15

Titulek orizlo, i kdyz dovolilo tak dlouhy napsat.

Takze cely: "jednání exministra bylo chybné, protizákonné, ale nenaplnilo znaky žádného trestného činu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 11. 2007 19:29

Tohle píše ČT24: „"Jednání bylo chybné a protiprávní, nenaplňuje ale znaky žádného trestného činu," prohlásil předseda senátu Pavel Zelenka.“

Tohle Aktuálně: „"Jednání bylo chybné, protizákonné, ale nenaplňuje znaky žádného trestného činu," uvedl soudce Pavel Zelenka.“

Ministerstvo tenkrát Mlynáře upozornilo, že založení Testcom Servis je protizákonné. Teď soudce rozhodl, že nebyl naplněn trestný čin. Nejsem právník, ale každé porušení zákona přece není automaticky trestný čin. Nebo ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  28. 11. 2007 19:47

Máme tu ještě přestupek, ale nevím, jestli to platí na tenhle případ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holecek  |  28. 11. 2007 19:58

Přejít na červenou je protizákonné, ale záleží na následku tohoto činu. Pokud je široko daleko prázdná silnice, nemusí se jednat ani o přestupek. Jestliže se přechází se záměrem, aby havaroval autobus plný lidí, půjde o trestný čin. Jsou i takoví magoři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 11. 2007 20:00

To je myslím dobrý příklad. V případě kauzy Mlynáře soud přihlédl k tomu, že dotyční hned po upozornění novou společnost zrušili, že se nijak neobohatili. Takže to asi nebylo možné klasifikovat jako trestný čin. I když založení firmy tímto způsobem bylo protizákonné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc  |  29. 11. 2007 00:09

prejit ulici je v kazdem pripade protizakonne a trestne taky

viz : chyti te policista - zaplatis pokutu a je uplne jedno jestli tam nejake auto jelo nebo nejelo

a v tomto pripade by melo platit porusil zakon - ma jit sedet

udelal na cesky narod, internetovou verejnost a dokonce skolstvi dost podvodu a kdyz uz existuje neco za co ho odsoudili, tak by mel jit sedet. tech 5 let si zaslouzi

ps : nevim jak ted, ale jeste kdyz byl ve funkci tak ten jeho slavny portal verejne zpravy, viz : portal.gov.cz spolykal 4 miliony mesicne ze statni pokladny a neco najit na tom portalu je naprosto nemozne. onehdy jsem neco potreboval ohledne a jedine co jsem nasel byli odkaz na zakony, ktery uvedeny samozrejme nejsou. (google pomohl bez problemu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  29. 11. 2007 07:55

To ze je to trestne jeste neznamena, ze jsi spachal trestny cin.

Neres to, to je pravnicina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 11. 2007 20:09

idnes: Soudce uvedl, že Vladimír Mlynář se spolupracovníky založili Testcom servis protiprávně, ale protože nevznikla žádná škoda a nejde o společensky nebezpečné jednání, nejedná se o trestný čin.

a tak by se dali citovat dalsi a dalsi ...

http://cs.wikipedia.org/wiki/Trestn%C3%BD_%C4%8Din

Nechci se hadat, jen mi to prijde vic nez jen divne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 11. 2007 20:12

Mně spíš přijde divné, jak mohla první soudkyně udělit trest ve výši, která se dává za loupežné přepadení a další násilné trestní činy. A potom jen na základě odvolání druhý soudce rozsudek zruší. To mi nejde do hlavy. Copak rozsudky se sypou podle toho, jak se kdo ráno vyspí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  28. 11. 2007 20:22

V podstatě ano, každý soudce se opírá o dva pilíře - a) o literu zákona b) o své svědomí

O nepředvídatelnosti rozhodnutí soudce píše známá advokátka pěkným stylem např. zde http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/klara-samkova-vesela-.php?itemid=2007

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 11. 2007 21:34

Rad bych napsal svuj nazor, ale nemam nejmensi chut byt popotahovan ci dokonce obzalovan za svuj nazor.

Rozhodne je na tom pan Mlynar o mnoho lepe nez pan Cunek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holecek  |  29. 11. 2007 23:56

Bylo by jednoduché to svést na jednoho soudce. Bez státního zástupce, který dal návrh na trestní stíhání k soudu, bez dalšího podpisu dozorujícího státního zástupce... Myslím, že tohle není bajka o zlem soudci a hodném Mlynáři. Sedlácky rozum může říkat nebo jiného, titulky v novinách také, ale kdo byl v soudu nebo zná spis? Bez znalosti problému se soudí nejlehčeji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ch.  |  29. 11. 2007 14:40

nie kazde porusenie nejakeho pravneho predpisu ma zadefinovany konkretny postih v trestnom zakone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor