Přátelé, nyní jsem reklamovla svůj druhý Vaio notes, konkrétně vlajkovou loď TX5 (také 11.1", Core Solo, ale bez SSD, co z byhc ocenil). A reklamací řeší, společnost Getronics, kterou nedávno "dostal" KAPSCH (ano, ta korporace co má na starosti mýtnice) po kartelovém rozsudku. Ženská co přijímá reklamace na centrále v Praze na Žižkově na mě začala hustit takové hlody, že si mám mezi displej dávat kapesník, apod. No prostě musel jsem se smát, kdsyž mi řekla, že to není důvod k reklamaci. Maras lidi! Sony VAIO jsem si pochvaloval nejvíc ze všech notesů co jsem střídal (střídám), a že jich nebylo za poslední rok málo, ale tohle mne zklamalo. Není nad HP servis, u Sony nelze pořídit (aspoň u nás) žádný Onsite service natož Next Business Day zásah. Servis tu není proto, že se vlastně Sony (notebooky) do ČR nedováží ani v režii Sony, ale import řeší Elvia. Pro firmy v ČR SONY IT v žádném případě, pro jedince ano, pokud chcete být exkluzivní, ale musíte počítat s tím, že v případě reklamace to bude trochu boj.
Co se týče tohoto modelu, doufám, že z nich dostanu dobropis za TX5ku a pořídím tenhle stroj, případně nástupce SZ4 se Santa Rosa, který by se měl objevit...