Sobig.F se šíří nejrychleji v historii virů

Diskuze čtenářů k článku

Real Hujer  |  23. 08. 2003 11:11

Me do firmy zadnej Sobig neracil prijit.
a) muj mail maj moji klienti a ti maj antivir a skoleni
b) na mail serveru je antivir
c) kdyz uz mi nahodou prijde mailbox full tak prudim providera, na seznamu me asi milujou :)
d) bohuzel tohle neni univerzalni rada pro toho kdo ma jenom dialup

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  22. 08. 2003 23:01

Lidi jsou paka, pouzivam temer vyhradne Win a v nem Outlook Express (z lenosti), ale asi dva roky jsou zaplavy viru kvuli absolutnim negramotum (nemluvim o babicce pripojene na net, ale o firmach), kteri neumeji stahnout z netu zaplatu (dost  starou) a mit pokoj ... to nejsou nove chyby (jsou davno opraveny a zase pribyly jine , ale protoze lidi se nepouci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kruxi  |  22. 08. 2003 18:55

Ježiš tohle sou ale kecy, to sem neviděl ;)))

To že si pro Linux hledat 2 noci driver není problém Linuxu, ale výrobce. Navíc, samotnej fakt, žes ho hledal 2 noci svědčí o tom, že nevíš, jaký otázky pokládat Googlu (btw: víš vůbec, že existuje něco jako Google?

To že rekomplilíš jádro s novým HW není zcela pravda. Když budeš používat vanila kernely z distribuce, zapneš jen modul. Používat vlastní kernel, kterej zkompiluješ PŘEŠNĚ na míru svýmu HW je tvá výsada (nikoliv povinnost), která v důsledku vede k podstatně většímu výkonu.

To že je na Woknech tolik virů není nic jiného než špatná práce výrobců softwaru.

To že antivir brutálně zpomaluje systém je pravda.

A pro rejpálky, používám Debian a XP. To první si nemůžu vynachválit. To druhé používám z nutnosti.

Pro admina žive: nefunguje přidávání smajlů na pozici kurzoru, ale jen na konec textu, což je dost lameřina ;)

A pro všechny brouky pytlíky: používejte takovej OS, kterej Vám vyhovuje (a na kterej máte ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hodo  |  23. 08. 2003 00:46

Nějak mi nejde do hlavy, proč to druhý musíš používat z nutnosti, když si to první nemůžeš vynachválit?
Jestli je Linux tak dobrej, jak tady všichni tvrdíte, tak přeci můžeš zapomenout na to, že existujou Wokna a můžeš je klidně programově fakovat. Je to jako když si nebudeš moct vynachválit starou vypelichanou stodvacítku a budeš z ní strašně nadšenej, ale z nutnosti budeš muset mít doma ještě Octavii, když potřebuješ někam dojet .......................
To přesvědčování o tom, jak je linux skvělej, jedinečnej úžasnej, virůprostej a hlavně zadarmo už je fakt docela únavný. A docela se bavím, jak skoro každej přizná, že používá ještě ty hnusný, odporný, blbý, nespolehlivý a předražený Wokna, když potřebuje něco na mašině udělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ballu  |  23. 08. 2003 12:34

Víš on je Linux dobrej, ale widle také nejsou šaptné. Pak používám také oba systémy , Linux Red Hat jako server a Windows 2000 jako nástroj k zábavě. Pak pokud jsi třeba ze školy, práce, atd. nucen třeba dělat v 3ds maxu, nebo AutoCad, tak prostě musíš mít oboje systémy  a pak mužeme říci, že je z nutnosti 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zatras  |  22. 08. 2003 16:28

 hm hm     mmm h    

me ti lidi serou uz je to takova doba a nic zadnej vir kua neserte me !  

jo k tem linuxovým hrám  jede na nem DooM a to staci je to prece klasika ktera se hraje jak Singl... tak i multi... tak co resit ze?

  nebo si staci  rozdelit disk a na jednom mit linux  a na druhe polovine wokna ale spis si kup druhej komp nebo disk ;)

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  22. 08. 2003 18:32

blbecku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanislav Brabec  |  22. 08. 2003 15:12

Do své schránky už jsem dostal asi 12000 SoBigů a dalších asi 1000 zpráv, sdělujících, že někdo se mým jménem pokouší doručit SoBig.

Denně teď dostávám skoro gigabajt pošty.

Každou minutu 6 spamů. Jedním slovem - hrůza.

Naštěstí včerejší verze http://www.spambouncer.org už je chytá a háže do koše. Jinak nevím. Linux se sice nenakazí, ale filtrovat to musí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaSaKr  |  22. 08. 2003 14:14

Na PC cca +7000 virů, pro MacOS cca 50.... Na Mac OS X.... ehm... nevíte kolik přesně?

http://maccentral.macworld.com/news/2003/08/21/virus/

PS. Ještě mi žádný Sobig nedorazil...:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frantisek Hucek  |  22. 08. 2003 12:04

Tech par set mailu co denne dostavame mne celkem dost sere. Kdyby vyrobce operacniho systemu a software na kterem se vyri siri /vetsinou je to ta sama firma/ byl zodpovedny za skody, ktere diky chybam v systemu tyto viry zpusobuji, kdyby uzivatel co pouziva tento operacni system, a bud ho nema zapezpecen vubec, ci nedostatecne /otazka je jestli se da dostatecne zabezpecit/ meli hmotnou zodpovednost za to co jejich pocitac v siti zpusobi, pocet viru co se toulaji po internetu by se vyrazne snizil. Uz prisli na radu Tabakove spolecnosti, ted se pise o "fast foodech" kvuli tuku, treba se dockame i toho, ze vyrobce software bude pred soudem kvuli tomu, ze jeho system je semenistem viru..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miro  |  22. 08. 2003 10:45

Za posledne tri dni asi 3500x !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  22. 08. 2003 10:56

nevedes - od zacatku uz cca 6000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha  |  22. 08. 2003 11:05

Ha, autor se priznal, nejak ale polevujes 3500 je prd, pridej na svem usili.

Na soukromy maily mi nedorazilo nic, ale na pracovni, ktery davam jako kontakt opravdu jen pro pracovni ucely, jich dorazilo 6. Nastesti muj antivir je ready a firma ma postovni server na linuxu i s antivirakem, kterej me ty prilohy orezal. Takze jsem jen mazal oznameni o odstrihnuti prilohy s virem .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admix  |  22. 08. 2003 10:20

Za vcerejsek 120 mailu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thooomas  |  22. 08. 2003 10:04

:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myshpa  |  22. 08. 2003 10:00

kdy uz si konecne lidi uvedomi, ze problem neni


- ve virech

- v antivirech

- pop3/smpt/imap protokolech

- neaplikaci zaplata



ale jen a jen v


- OUTLOOKU


problem jsou funkce, ktera softwarove umoznuje prochazet adresar vsech mailu, extrahovat prijemce/odesilatele/tela zprav ... kolika % lidi tohle potrebuje? To je naprosto NAHOVNO, jediny k cemu to slouzi je sireni viru ...


Kdo za to nese vinu? Jednoznacne ti, kdo neprosazuji opacne reseni. Outlook neni jedine reseni, to ze je integrovan (express?) do Windows neznamena, ze je to nejlepsi email klient.


Jenze pokud administrator ve firme pouziva outlook a tvrdohlave opakuje ze nic lepsiho neni ... no tak se pak mame na co tesit. Driv nebo pozdeji jejich firma vyprodukuje nekolik set tisic virovych zprav a zpusobi vetsi skody nez prumerny cesky spammer.


PROBERTE SE, HNUPI - OUTLOOK JE JENOM NA ZLOST!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  22. 08. 2003 10:25

Neparsuju nahodou nove virusy a cervi mailove adresy nohodou z viacrych typov addressbookov a nie je z outlooovskeho? A je jedno ci spustis virus z outlook expressu, outlooku alebo napr. pegasus mailu, alebo sa mylim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  22. 08. 2003 10:56

Nejen to - uspesnejsi viry bagruji adresy ze souboru na disku - napriklad cache browseru je zdrojem docela obstojneho mnozstvi adres.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  22. 08. 2003 16:23

Hlavní PROBLÉM je v neinformovanosti uživatelů počítačů o virové problematice, přestože poslední dva-tři roky se hromadné nákazy e-mailovými červy opakují s několikaměsíční pravidelností a problematika je propírána i v denním tisku.
Nechápu, jak si takový naivka může otevřít přílohu podezřelého mailu (podezřelý je každý mail s přílohou a pokud je v angličtině, je to na 99% "virus"). Přitom na internetu je tolik různých adres (nejenom v češtině :o), kde se lze dozvědět základní pravidla bezpečného prohlížení došlých mailů i zásad práce na síti, že u postižených se jedná výhradně o jejich vlastní ignoranci. Kdo sleduje (alespoň z povzdálí) vývoj v této oblasti, nepotřebuje žádný antivirový program permanentně spuštěný, aby si nezaviroval počítač. Stačí jenom správné nastavení Utlouku společně s IE, příp. "zalepení" děr záplatou Microsoftu, a především dodržování bezpečnostních zásad při práci s došlou poštou.
Na druhé straně je zcela jasné, Že Microsoft bezpečnostní politiku v posledních létech zcela podcenil (viz základní nastavení Outlooku a IE, příp. Windows,  umožňující snadný průnik "virů" do počítače).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  21. 08. 2003 23:26

Jeste ze sluzebne nemusim mail moc pouzivat, zatim mi dlouho nic zavirovaneho neprislo.
Jinak pomaha davat mail co nejmin lidem, pokud to jde.
Nebo mit jednu schranku na freemailu a prohlizet to pres WEB a nestahovat do Outlooka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  22. 08. 2003 00:02

Nevím jak Ti pomůže, že si otevřeš přílohu z HTML z netu místo z Outlooka, nebo jiného maileru. Kdo je tatar, infikuje si počítač odkudkoliv.

Ti co se tady suveréně chvástají  jak je chrání firewall, nebo antivir (čož mě taky), by měli sledovat podobné infekce se staženou pr..lí a zkontrolovat si pravidelné zálohy, protože žádný ochranný systém není 100% (jak koneckonců tvrdí i výrobci antivir softu - tedy kromě reklam) a jednou něco proklouznou může - pokud vám tam tedy neběží 3 antiviry najednou. Jistým řešením je Linux, nebo jiná platforma, ale i na tu jednou dojde, až se nějaký zlomyslník vůči opensource rozhodně něco takového napsat (Že by Mrkvosoft)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikolas  |  21. 08. 2003 22:38

Komunikuji mailem denně a celkem dost, ale žádný vir jsem nedostal. Díky Servery.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
^look  |  22. 08. 2003 12:25

K tomuhle se muzu jen pridat. Sluzby Globe vyuzivam uz 4 roky a nemuzu si na ne stezovat. O virech a SPAMu vim jen z medii jake je toto (a je jedno jaky operacni system pouzivam). Takze se pridavam - diky Servery.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  21. 08. 2003 22:25

Podrobnější informace na:

Linux v kanceláři

http://www.root.cz/tutorialy/linux_v_kancelari/



Linux v domácnosti

http://www.root.cz/tutorialy/linux_v_domacnosti/


Linux v internetové kavárně

http://www.root.cz/clanek/1782

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edwin  |  22. 08. 2003 07:17

No jo, "linuxák", to si poradil, seš pašák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  22. 08. 2003 09:46

Ale copak? Zase nekdo napsal o necem, cemu ty absolutne nerozumis, tak z toho mas komplex?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majstro  |  23. 08. 2003 09:35

Az tam budes mit subkapitolu "Linux a hry" a na seznamu minimalne:

CounterStrike
Operation Flashpoint
Medal Of Honor
Warcraft 3

tak rekni Do ty doby mi muze Linux vlest na zada protoze je uplne k hovnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  24. 08. 2003 12:05

Ja tam zadnou subkapitolu "Linux a hry" nepotrebuju. Podle me je pocitac spis praci a pak mozna k zabave a na to je Linux vynikajici. Tobe bych spis doporucil PlayStation nebo tak neco....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Balabambam  |  22. 08. 2003 07:21
KIU  |  22. 08. 2003 07:33

Linux je dobrý systém, ale raději použivám Xp. A z virů moc strach nemám. Použivám firewall ve windows, pak firewall s anti virem a samozdrejmě ten antivirus s 10 minutovou aktualizací. (chrání od emailu az po skripta...) takže nevidím důvod proč vychvalovat linux, VŠE JE JEN NA TOM JAK SI TO ZAŘÍDÍ UŽIVATEL....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frta_  |  22. 08. 2003 09:54

Protože pro linuxy moc virů neexistuje.   Ale já sám linuxy nemám, ale od kámoša vím že jsou lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  22. 08. 2003 09:57

No vidis to, pouzivas milion zbytecnejch veci, ktery ti akorad zpomalujou comp a musel jsi za ne zbytecne zaplatit.

Bodejd by jsi vychvaloval Linux, kdyz ho vubec neznas. Uz je uzivatelsky privetivejsi nez XPcka. Kdo tvrdi opak, tak ho v zivote nevydel (nebo uz je to pekne dlouho).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KIU  |  22. 08. 2003 10:37

No vidis to, pouzivas milion zbytecnejch veci, ktery ti akorad zpomalujou comp a musel jsi za ne zbytecne zaplatit.

Firewall je zadarmo ve windows.

Druhý firewall je zadarmo s Anti-Virusem.

Antivirus je zadarmo od výrobce desky.

A navíc Linuxi dobře znám, ale dokud nebudou podporováný výrobci jako windows, tak nemá smysl je kupovat. Zvláště když rád hraju i nějakou tu hru. Až bude linux co windows co se týče Podpory výrobců pak už to bude něco jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  22. 08. 2003 12:01

"Firewall je zadarmo ve windows"

Ale stoji uplne za hovno.¨

"Druhý firewall je zadarmo s Anti-Virusem"

Zadarmo? A k kterym? To bych chtel vydet jak vypada. Maximalne muze byt v cene ale zadarmo to hosi urcite nedelali.


"Antivirus je zadarmo od výrobce desky"


A jak vypada? A i kdyby - tim se rozhodne nemuze pochlubit kazdej.

Rozhodne to na vykonu PC nepridava a proc delat veci jednoduse, kdyz to jde slozite ze? Proc instalovat Linux, kdyz by tam bylo vsechno uplne bez problemu a navic je jeste k tomu zadarmo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KIU  |  22. 08. 2003 15:56

A jak vypada? A i kdyby - tim se rozhodne nemuze pochlubit kazdej.

Rozhodne to na vykonu PC nepridava a proc delat veci jednoduse, kdyz to jde slozite ze? Proc instalovat Linux, kdyz by tam bylo vsechno uplne bez problemu a navic je jeste k tomu zadarmo?

 

Každý program bere výkon, ale pro mě je zatím jediný dostupný system windows. Používám ho na různý věci a například hry bych si v linuxu moc nezahrál - i když už jich pár je. Ale jakmile bude programů aspoň polovina co teď pro windows tak je linux jasně lepší - pokud windows nepříjde s něčím novým. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KIU  |  22. 08. 2003 15:59

Jo a navíc můj antivirák i s firwollem byl u desky. Vím že to není žádnej zázrak, ALE STAČÍ  A JE I ZADARMO. (V rámci ceny desky - 2500,- )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  22. 08. 2003 10:42

Uzivatelska privetivost? Kdyz musim kvuli instalaci driveru pro wifi kartu rekompilovat jadro, kde to jsme?!

Btw ten vir mi prisel predvcirem 40x, tak jsem si dal filtr na seznamu a uz mi neprisel ani jednou ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KIU  |  22. 08. 2003 10:51

Uzivatelska privetivost? Kdyz musim kvuli instalaci driveru pro wifi kartu rekompilovat jadro, kde to jsme?!
To je přesně to co říkám. Linuxu se musí dát čas na podporu výrobcu a pak už si nebudeš muset kompilovat vlastní jádro. I windows někdy začínal. Zatím je pro mě ale BEST Windows... zatím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  22. 08. 2003 12:08

Jo, uzivatelska privetivost. Uzivatelska privetivost neni zdaleka jen o tom, ze v Linuxu jde udelat mnohem vic veci aby se neco dalo rozchodit, nez ve Windows, kde kdyz se to nepovede napoprve tak je lepsi to rovnou vzdat. Pod Windowsama taky rozhodne vsechno nefunguje bez problemu. Casto je to i mnohem horsi.

Slackware rozhodne neni vhodna verze Linuxu pro zacatecniky. Daleko vhodnejsi je

Mandrake Linux 9.1

www.mandrake.cz

a SuSE Linux 8.2

www.suse.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  22. 08. 2003 15:27

Problem je, ze vyrobci na nej kaslou uz sakra dlouho. Moje prvni zkusenost s Linuxovou distribuci byla v roce 1999 a nejak jsem si nevsiml, ze by se vyrobci vydali smerem Linux... vetsinou drivery nekdo naprogramoval do jadra na zaklade disassemblovaneho nebo analyzovaneho kodu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  22. 08. 2003 11:50

co to placas? akorat musis mit nainstalovany zdrojaky jadra. Jadro kompilovat vubec nemusis. instalace WiFi je stokrat jednodusi nez treba v XP. Muzu potvrdit z vlastni mnohonasobne zkusenosti.

Nez neco placnes tak si to po sobe precti.

P.S.: Na serveru provozuju Slackware a na desktopu Mandrake.

Zdenek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  22. 08. 2003 12:16

jak resis update u slacka? sledujes vsechny balicky a pravidelne si delas nove? ja mam na serveru debiana, tam je to s updatem veeeelmi jednoduche (slacka mam na svem domacim pocitaci)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ertre  |  22. 08. 2003 17:22

nevim jak na slacku - ale apt-get z debianu se rozsiruje i mimo nej - tzn na redhatu pouzivam t oco ty na debianu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  22. 08. 2003 17:30

Nemlž, v práci mám Windoze, doma Windoze 2K + Mandrake (a někde je tam i Debian, ale ten už si dlouho nezabootoval). WiFi karta ve Windoze - po startu napsaly vložte CD a to je vše. V Linuxu - dvě noci hledání na netu. Když jsem to našel, bylo to sice jednoduché, ale i se všemi vědomostmi a soubory to bylo na 45 minut. Ono 100x jednodušeji, než Vložte CD už to ani nejde, pokud není ovladač na konkrétní model přímo v instalaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  22. 08. 2003 18:26

Jenomze, kdyz v Linuxu jednou to WiFI rozchodite, tak uz vam bude fungovat s temer libovolnou kartou ktera pouziva stejny chipset. Ve woknech musite mit pro kazdou kartu zvlastni ovladac jenom proto, ze ji vyrabi jiny vyrobce. To se netyka jen Wifi, ale treba i TV karet, modemu, atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  22. 08. 2003 22:10

Jo, ale třeba na mojí WiFi kartu (Linksys WMP11 v2.7) driver do Linuxu vůbec není. Proto do Linuxu nejdu.

postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  22. 08. 2003 20:36

U mě to bylo ještě jednodušší než "vložte CD". Mám RH9 na notebooku, zasunul jsem tam Orinoco, ozvalo se "píp" a karta byla v provozu. Nic jsem překládat nemusel. Nastavit nějaká idečka a klíče, to se pak musí všude stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  22. 08. 2003 21:12

Prispevky si po sobe ctu, neboj se...

Ja ti zase muzu oponovat v tom, ze se snad jeste nikomu nepodarilo rozchodit v Lin s jadrem 2.4.21 wifi kartu D-Link 520+... ani mne ani kamosovi ne. A to jsme to zkouseli ruznymi zpusoby nekolik dni, neuspesne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vladimr  |  23. 08. 2003 03:17

Obavam se, ze ve vasem pripade je problem nekde mezi zidli a klavesnici.
tutorial viz <A HREF="http://www.hack.gr/users/panxer/wireless/"> http://www.hack.gr/users/panxer/wireless/</a>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  23. 08. 2003 09:08

Obávám se, že problém opravdu NENÍ mezi židlí a klávesnicí. Už proto, že jsem psal o kernelu 2.4.21, ve kterém to _nejede_. Mimochodem tenhle tutorial jsme na netu našli snad stokrát a i když jsme všechno dělali podle něj (a dokonce se nám driver podařilo zavést -- i když pak byl zavedený-nezavedený -- ale stejně nefungoval [nakonfigurován byl OK])

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  22. 08. 2003 09:48

Ty jsi fakt vul. Skoda reagovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomasek  |  22. 08. 2003 08:18

jo jo... Ta virus si ani nevzpomenete. Stejne tak jako na spoustu ostatnich, i uzitecnych, veci, jako napr. grafarny, zvukarny atd....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xplesa  |  22. 08. 2003 10:46

Linux je strašná sračka, nikdo to nepoužívejte, nic v tom nejde dělat. Je to celý na hovno, stejnak se s tim projektem končí.

PS. Používám Slackware Linux a čím méně uživatelů Linuxu, tím méně problémů a virů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  22. 08. 2003 12:14

Jak te nekdo mohl pustit k pocitaci, kdyz nemas vsech pet pohromade? Sracku mas v hlave a neinstaluj si Slackware, kdyz jsi absolutni BFU.

Kdyz v budoucnu nahodou dostanes rozum a zase se z toho radosti nezblaznis, tak si nainstaluj nejakou verzi Linuxu, ktera je vhodnejsi pro zacatecniky, jako treba Mandrake nebo SuSE. Pokud ovsem pod Linuxem marne hledas disk C, tak radsi jdi od toho a nekritizuj neco, o cem nemas ani paru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  23. 08. 2003 17:29

Myslim, ze jsi ho nepochpil ...

<B>Používám Slackware Linux a čím méně uživatelů Linuxu, tím méně problémů a virů.</B>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  22. 08. 2003 18:36

Ja sice Linux pouzivam, ale stejne mi zacaly chodit varovne mailiky z ruznych serveru ochranenych antivirem, ze rozesilam email infikovany virem, ze mam tedy v bedne vira. A ja to urcite nebyl, to si jen nejaky chytrak s Outlukem co me ma v adresari spustil ten PIF soubor so mu nekdo poslal a ted virus posila mailiky s mou hlavickou. Chtelo by to nejakou revoluci, nejaky lepsi SMTP protokol. Nemusi se vam to libit, ale zmena je treba, jen si nejsem jisty, jestli zabezpeceny protokol pomuze. A jak dlouho by trval prechod z klasickeho SMTP na novy protokol se zabezpecenim...

Tak jsem take postizen, prestoze pouzivam Linux...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnošt Löbel  |  23. 08. 2003 00:09

Už mě fakt serete všichni s takovejhlema pitomejma radama. To je jako radit někomu, že kdyby si přeci kokota vodříz, tak si nemusí dělat starosti se syfilisem. Jděte do háje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  21. 08. 2003 21:45

Můžu se proti němu nějak bránit? Jsem už z toho úplně zoufalý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  22. 08. 2003 01:03

samozrejme, ze jo

pouzivat jine OS nez ta zasrana wokna ... a plz no flame, pouzivat wokna muze akorat tak totalni brainless idiot

totalni mrdka

idiot

kreten

magor

proste akorat tak nejaky vyhul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 08. 2003 07:57

Příště se stačí podepsat jednou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doc  |  22. 08. 2003 08:11

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 08. 2003 10:20

sice ma pravdu, ale utrel si ho pekne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
^look  |  22. 08. 2003 12:07

Souhlas. Krasne jsi ho utrel. I kdyz jsem uzivatel Linuxu, tak tyhle reci taky nemam rad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frta_  |  22. 08. 2003 09:50

NO jo machruješ jenomže každe třeby ty linuxy nemůžer rozjet nebo je nemá kde sehant nebo na ně nemá místo žhe! a taky s nimi nemusí umět pracovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 08. 2003 10:19

doporucuju koupi na abclinuxu.cz, cd je za 50, linuxovy distro o 3cd obsahujici veskery mozny sw nmas za 150

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frta_  |  22. 08. 2003 09:48

Jediná ochrana je dobrej anivir nepříkald AVG7 a provádět denně kontrolu je to rychlejší a bezpečnější.
Tu denní kontrolu dělám od té doby co mi vir napadl během 24 hodin 100 souborů pro windowsy,  programy,  Opravdu se vyplatí obětovat asi 15 minut denně antivirové kontrole. Přeji příjemnou práci na PC bez potíží s viry!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  22. 08. 2003 10:54

15minut * 365dni * 10let = 38 dnu za 10 let straveny pouze AV kontrolou. No comment ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frta_  |  22. 08. 2003 11:36

A tovoje doporučení na lepší antivirový program?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  22. 08. 2003 14:53

Jednoznacne NOD32, vyhodit Outlook a IE, nejlepe vsak vyhodit windows z window.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  22. 08. 2003 22:38

Chěl jsem vědět, jak zabránit aby mi zahltil schránku, ne jak aby mi napadl počítač!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  22. 08. 2003 11:21

Zkus Norton 2003. Ten se aktualizuje úplně sám a nemusíš se o něj mijak starat. Hlavně si zjišťuje aktualizace při každém připojení k internetu a i při stahování pošty a databáze Nortonu jsou aktualizovaný vždy při novém viru, oproti AVG, které aktualizuje 1x za 14 dní (nebo tomu bylo alespoň před 2 roky - snad to už je to změněné). Vzpomínám si, že AVG stahovalo vždy celou virovou databázi a zabralo to spoustu času třeba i 15 minut. Norton stahuje jen nové báze a přidá je ke starým a tak to trvá třeba jen 5 vteřin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frta_  |  22. 08. 2003 11:34

V tom případě bych potřeboval poradit kde sehnat NORTON 2003

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  22. 08. 2003 12:21

U najblizsieho distributora Symantecu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frta_  |  22. 08. 2003 13:00

A z netu by se to nedalo stáhnout pokud někdo máte napiště e-mailem bychom se domluvili zapvit@centrum.cz Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vladimr  |  23. 08. 2003 02:33

A mam te!!!! Pokus o porusovani autorskych prav!!!! To se reeeeeknnee!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frta_  |  23. 08. 2003 09:31

Prdlajs porušení autorských práv - vlastní potřeba. Navíc nevíš jestli.............. napiš na mejl zapvit@centrum.cz BYE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  01. 09. 2003 17:51

Znáš stahovač KAZAA Lite ??? - SUPER VĚC(http://www.kazaa.com/us/products/downloadKMD.htm)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  01. 09. 2003 18:17

Znám, včera jsem stahoval circle surround II pro media player 9, ale chtělo to po mě jméno a keycode, bez něj nepoběží

Takže kazaa všechno nevyřeší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romča  |  02. 09. 2003 14:06

To co popisuješ dělá AVG7 taky - při každým připojení na Inet zkontroluje, jestli není na webu aktualizace virový databáze. A pochopitelně stahuje jen rozdílový aktualizace = věc 10 sekund. Pa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  08. 09. 2003 17:24

Tak to je dobrý. Dříve to stahovalo celou databáti (AVG 6.0.) a bylo to dost hrozný. Aktualitace měli jen 1x za 14 dní.

Čau.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  22. 08. 2003 17:18

Ale prdlajz. Stačí mít normálně záplatovaný Outlook nebo jiný klient, pro kterého zatím viry nejsou. A ručně otevřít neznámou nevyžádanou přílohu z virem snad může jen obzvláště slaboduchý uživatel. Tohle není vir, který dostaneš nevědomky, to je normální červík.

Ušetříš čas za antivirovou kontrolu a ještě za čtení zbytečných mailů

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Šustr  |  21. 08. 2003 18:05

předevčírem 10, včera 35, dnes zatím cca 140...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  21. 08. 2003 19:19

zatim ani jeden

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Šustr  |  21. 08. 2003 19:31

ono asi záleží jak je člověk na netu aktivní a kam všude píše svoje email adresy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  21. 08. 2003 19:56

dobre ti tak. Kdyz si mejla pises na vsechny sloupy , tak ti to patri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  21. 08. 2003 20:21

Zkus pochopit, že někdo svůj e-mail používá k práci jako běžný kontakt (místo pošty nebo telefonu). No a to se mu pak sejde skutečná hromádka virů ze všech možných stran. Když tě má v kontaktech nějakých 200 lidí, tak to pak jen frčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  21. 08. 2003 20:33

 třeba reakce těch co jsi jim odmázl vulgární příspěvky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  21. 08. 2003 21:06

pouzvam email porad a v adresari ho ma hodne BFUcek, ale ja jsem si je pekne vycvicil naucili se provadet update databaze antiviru a maj firewall se kterym umej zachazet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan  |  21. 08. 2003 21:55

Ja ji pisu skoro vsude uz nekolik let ale tenhle kousek mi zatim neprisel ani jednou  A to se rozhodne neda rict ze bych na netu nebyl aktivni... holt mam asi stesti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  21. 08. 2003 22:12

Jsem na tom stejne, mejla mam vsude mozne, do diskuzi ji pisu nekolikrat denne a zatim jsem nedostal ani jeden mejl s timto virem. Pritom treba BugBear mi prisel v nekolika desitkach kusu. Stejne by ho NOD32 zachytil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kylix  |  22. 08. 2003 09:51

Cau Jerry, jaky mas zkusenosti s NOD32? Prej to neni spatny.

F.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  22. 08. 2003 11:20

Mam jen ty nejlepsi zkusenosti. Mel jsem predtim Avast, NAV a ted mam NOD32 a je urcite nejlepsi. Maly, velmi rychly, aktualizace i nekolikrat denne o velikosti nekolika kB a jako jediny chytal BugBeara dokonce jeste predtim nez na nej byl update (proste ho podle neceho poznal a napsal neznamy virus)

Muzu jen doporucit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
etheniel  |  21. 08. 2003 18:04

... zpracování a odvirovávání e-mailových správ pro velké firmy ...

<I>zprav</I>, ne <B>s</B>prav ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  21. 08. 2003 17:56

Mě jich přišlo víc jak padesát ale žádný neprošel přes antivirovou kontrolu (trojitou) .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  21. 08. 2003 18:02

Teď už jich mám víc jak sto a žádný neprošel ochranou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  21. 08. 2003 20:26

Tak už jich mám 444!  (jen za včera a dnes)

Ale stále jsem v pohodě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  21. 08. 2003 22:15

No vidis - a nekdo ani antivirak nepouziva a je take v pohode. Neni nad pocit bezpeci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alprop  |  22. 08. 2003 08:15

antivirus nemam a mail jsem dostal 2 krat, protoze vsak prilohy neotviram tak se mi nic nespusti

nechapu jak se u normlalnich lidi muze virus zacit sirit,

 siri se pouze od tech, kteri jsou postizeni nejakou divnou demenci otevirat vsechny maily a prohlizet jejich prilohy jinak si to neumim vysvetlit

alprop

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  22. 08. 2003 11:09

To by ses divil, co si některý PAKA posílají e-mailem za kraviny ! Znám jednu kamarádku manželky, která jí posílala jen samé hovadiny a zaplňovala mi poštu blbostma.

Viry snad šířej jen ženský, který pomalu neuměj PC ani zapnout a otevřou bez přemejšlení každou reklamu a každou hovadinu, dokonce i když je tam výslovně napsáno, že by to mohlo obsahovat vir  !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spyro  |  22. 08. 2003 22:24

No dovol, jsem ženská a ještě ke všemu blondýna, sobik mi přišel asi 100x, ale jelikož si inteligentně (!!!) kontroluju poštu už na serveru nemůže se mi stát, že bych si něco stáhla do počítače. Rovněž by mě nenapadlo poslat nevyžádaný mejl s přílohou. Víš ty vůbec proč jsou vtipy o blondýnách tak krátký? Aby je chlapi a brunety pochopili!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  25. 08. 2003 14:03

uaaaah, takovou blondynu bych chtel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  25. 08. 2003 14:03

uaaaah, takovou blondynu bych chtel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  22. 08. 2003 07:24

to chces rict, ze mas tri antiviraky? no boha jeho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  22. 08. 2003 13:48

Ne. Mám poštovní server (Lan Suite 2003AE), který kontroluje příchozí poštu pomocí antiviru BitDefender (je jeho součástí) a zároveň pomocí AVG (to jediné mám nainstalované). Pokud nějaká zpráva tímto testem projde, tak ji ještě zkotroluju programem vlastní výroby (SMTP a POP3 klient a server - takže takový poštovní proxy), který hledá v těle známé řetězce (toto má své specifické výhody - dokážu zahodit i něco jiného než vir ). Zároveň ten program vytváří SQL databázi (vlastně takový archív) zpráv, ke které mám dodatečně přístup přes IE (můžu vyhledávat zprávy dle různých kritérií).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  21. 08. 2003 17:00

mne neprisel , takze to zas tak hrozny neni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  21. 08. 2003 16:02

predevcirem 4,vcera 45, dnes 10...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold Runoveradog Ykauc  |  22. 08. 2003 10:30

Me to neprislooo, a ja to chci!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  22. 08. 2003 10:53

tak uved adresu, kauci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  22. 08. 2003 11:00

Ty jsi blázen .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  22. 08. 2003 17:14

Tose máš, já včera 948! Dneska zatím 452, ale den ještě nekončí :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor