Tak v případě reklamy, je-li dobře navrhnutý kontext, ve kterém se zobrazuje, pak ji považuji za přidanou hodnotu stránky. Kdejaký nezajímavý web mě zpravidla zaujme kvalitní reklamou a na takový link pak kliknu (Live reklamy neznám, jejich kvalitu nemohu posoudit) ;)...
Každopádně ještě k Live. On je tu pak ten synchronizační a psychologický efekt. I kdyby byl dejme tomu mejl u Hotmailu kvalitnější než Gmail, který leta používám, stejně bych na něj nepřešel, jelikož mám na Gmailu těch svých 25000 e-mailů a rád bych viděl, kdo mi efektivně provede synchronizaci. Pokud pak budu nový nezkušený uživatel, stejně z neznalosti skončím na Seznamu, na Centrumu aj., jelikož je to zpravidla u běžného uživatele startovní stránka. Občas se říká, že mladá generace toto má v malíčku, ale je to nesmysl, jelikož mí přátelé, vyštudovaní inženýři, zpravidla netuší, co to nějaký Gmail nebo Live je...