Koho budu vinit je věc druhořadá, každopádně se mnou asi můžete souhlasit v tom, že pokud i v té Vaší hypotéze se úřadu zvedne návštěvnost a množství požadavků mnohonásobně, pak existují tři varianty:a) Úřad bude stíhat, protože do teď tam 90% zaměstnanců nedělalo vůbec nic a jeho kapacita je dostatečná.
b) Úřad stíhat nebude, kapacitu nenavýší a doba k vyřešení požadavku se prodlouží prakticky tak, že to bude nepoužitelné.
c) Aby úřad stihl vyřídit zvýšené množství požadavků v přiměřené době, přijme nové úředníky.Co se týče serverů, pak řešení a) a b) celkem nepřipadají v úvahu. Řešení C řeší všechno, ale stojí to peníze, které celkem LOGICKY někdo musí zaplatit.Řešení by mělo být postavené tak, aby filtrovalo zbytečné dotazy a zároveň umožňovalo lidem, kteří mají skutečně potřebu získat konkrétní informaci z vážného důvodu ji získat - což řeší ten formulář.Nakonec i do systému ARES o firmách, funkcionářích firem a majitelích firem můžete dávat jen 5 požadavků za minutu, jinak vás to pošle do háje.
Taky by šly data z ARESu integrovat třeba do mapy nebo do mobilní aplikace, že by člověk si jen tak klikal nebo jel autem městem a aplikace mu vypisovala všechny subjekty, které právě míjí.Ovšem toto by zcela zbytečně vytěžovalo server, protože pro práci tohle nikdo nepotřebuje a kdo ano, tak si to musí zacvakat.Převedeno na Vaše úředníky - podat si nějakou žádost a poradit se můžete. Ovšem pokud budete chtít nějakého úředníka vytěžovat na 100% jeho pracovní doby jen na řešení svých požadavků a rad, tak Vás taky musí poslat do zadele!
I kdyby ho to neotravovalo, tak tím omezuje ostatní lidi, kteří si platí stejné daně a proč se na ně nemá dostat?A chtít aby každý měl z daní jednoho úředníka, který bude denně pracovat jen pro něj, to je prostě neúnosné