Skály ve fotorealistické kvalitě jsou k vidění díky Unreal enginu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 14

Názory k článku

06. 08. 2017 09:46

Wow dalsi dilek na ceste k Matrixu 🙂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 08. 2017 14:43

Kam sa na to hrabe príroda !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 08. 2017 13:54

tak je sice videt, ze to neni realne, maximalne bych predpokladal ze to je cerstve po desti jakobny a prilis syte, ale verim ze neni problem tohle upravit nejakou volbou v enginu aby to vypadalo realneji a napriklad se tam generovaly "necistoty" atd... Ale ma to kazdopadne blizko a je to fascinujici :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 08. 2017 11:50

"...se ve videohrách kvůli limitacím hardwaru v nejbližší době rozhodně neobjeví..."Coz v prekladu znamena "kvuli hernim konzolim, jejichz hardware je zastaraly uz kdyz prvni kusy vyjedou z fabriky a na trhu museji vydrzet dalsich zhruba 8 let".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 08. 2017 10:35

Jsem rád, že jsem začal dělat hry v Unrealu, namísto v Unity. Takovéhle scény z Unity nedostanete, ani kdybyste se rozkrájeli. Na druhou stranu pro začínající herní vývojáře je Unity snazší na pochopení a proto se těší takové oblibě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor