Skály ve fotorealistické kvalitě jsou k vidění díky Unreal enginu

Počítačová grafika se každým rokem více přibližuje fotorealistické laťce a ačkoliv se ve videohrách kvůli limitacím hardwaru v nejbližší době rozhodně neobjeví, obyčejná renderovaná videa jsou trochu jiným šálkem kávy.

Umělec Rense de Beer vyrenderoval nádherné video skalisek a písku v reálném čase pomocí Unreal enginu poslední generace. Kvalita grafiky je na takové úrovni, že člověk v některých chvílích opravdu přemýšlí, zda nekouká na záběry reálné pláže.

Unreal engine ostatně bravurně zvládá také interiéry, jak se můžete přesvědčit v galerii nahoře. Teď už jen počkat, až se tato úroveň grafiky dostane i do videoher a máme o zábavu postaráno.

Témata článku: Software, Technologie, Programování, Grafický editor, Nejbližší doba, Počítačová grafika, Skála, Kvalita, Vidění, Reálný čas, Poslední generace, Grafika, Videohra

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu