Sídlo Microsoftu je na prodej

Diskuze čtenářů k článku

xD@xD.lol  |  01. 12. 2007 12:03

Linux je k hovnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  01. 12. 2007 16:08

konecne sa niekto vyjadril spravne, kratko a vystizne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 12. 2007 17:20

Ad DanHen: Prave naopak, ta definice je moc dlouha. Zatim nejvystiznejsi byla ta Astorova, jedno jedine slovo, mj. casto vyuzivane beznymi uzivateli windows jako pojmenovani jimi pouzivaneho OS .

Pokud jde o zakladatele tohoto flamethreadu: jsem rad ze projekt Indoš, draze porizeny shit z nemalych dani spousty linuxaru (ale i slusnych windowsaru) padl na tak urodou pudu a i trotlove jako xD@xD.lol maji pristup k internetu a naucili se pouzivat "TEN pocitac" a vsechny TY "internety". Bez nich by to tady nebylo to prave orechove .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
archie  |  01. 12. 2007 22:18

Peter je úplne zbytočné strácať čas s idiotmi kt. nepochopia, že diverzia trhu a ponuky tvori zdravú konkurenciu a zlepšuje produkty na rozdiel od tých kt. sú monopolne zastúpené. Aby som vysvetlil a dodal na záver používam rôzne OS a nemám predsudky. A tých dvoch "géniov" skutočne môžeš len ignorovať a nestrácať s nimi čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 12. 2007 00:56

Smich pry prodluzuje zivot a tahle skupinka ho umi generovat excelentnim zpusobem, kdo by odolal takove nabidce .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  02. 12. 2007 01:09

ono ale vobec nejde o nejaku konkurenciu, atd ... pocitacmi sa zivim viac ako desat rokov, presiel som ozaj od pp06 az po posledne masiny, programoval som v par prostrediach, dokonca sa mi podarilo ubastlit par veci aj v bashi pod linuxom. takze viem o tom mozno trochu viac ako miestne lamy. tu ide o to, ze ad jedna - linux proste ma slabe az minimalne zastupenie, co sa tyka softwaroveho vybavenia (vratane podpory hardware, cize ovladacov, napriklad na niektore nestandardne hybrid zariadenia), a ad dva, ked uz tam je nejaky soft, tak je to proste len slaba atrapa toho, co je na wine. ano, je par softov, ktore su na line lepsie, ako na wine, ale uprimne - to su vysokospecialozovane softy, ktore su ozaj len pre par vyvolenych. zvysok sveta jednoducho pouzije win, pretoze tam funguje to, co fungovat ma. ako napriklad prehratie mp3 alebo videa v cistej instalacii systemu, pristup na net a podobne.

pre petra: ano, viem, ze frcim na *buntu, vsetky moje neblahe skusenosti sa tykaju prave ubuntu. nechcem rypat, alebo zase nejak vat, ale tak nehorazne zbastlenu atrapu OS som ozaj od cias DOS 3.1 nestretol :(

archie: predsudky nemam ani ja, proste som si vybral to lepsie, preto si ale nemyslim, ze som idiot, ako si sa racil vyjadrit. zeby bolo za tym nieco ine?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  02. 12. 2007 01:14

ehm, dve chyby:

prva , moja:malo byt frcis na *buntu, nie frcim

druha je chyba zive: ...nejak vat...malo tam byt picovat, ale namiesto prvych styroch znakov (cize pico) pouzil som znak mensi a vacsi , a proste ma to odignorovalo :( a nezobrazilo ich ...

sorac za chyby

btw, zive nepodporuje tagy, ako napriklad ("mensi" i "vacsi") pre kurzivu a podobne, obcas ma to trochu "serie" :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
archie  |  02. 12. 2007 08:59

Tvoje predošlé príspevky ťa či chceš alebo nechceš pasovali do siene slávy k spomínaním idiotom. Avšak v následujúcich príspevkoch si sa začal prejavovať ako človek kt. sa vie "schladiť" a následne aj vecne diskutovať takže dúfam, že toto vecné zhodnotenie nebudeš brať ako urážku a zostaneme v korektnej diskusnej rovine. Spätne k tvojej poznámke o konkurencii: v dnešnej komerčnej-konzumnej spoločnosti je to jeden z naj dôležitejších aspektov. A zas a opäť zopakujem to čo aj predtým čím väčšia pestrosť trhu tým viacej možností - rast konkurencie - skvalitnenie produktov a lepšie cenové podmienky. Je evidentné prečo MS toleruje taký vysoký počet nelegálnych užívateľov ich produktov a taktiež ich politika okolo Direxu a tým skoro uzavretého trhu z hrami . . .atď. Mohol by som menovať ale nechce sa mi už som unavený z čítania príspevkov kde sa nič nerieši len akési pomyselné klany či komunity hádžu po sebe sprostými nadávkami a tzv. "argumentami". Ak by mal MS monopol bez akéhokoľvek náznaku konkurencie nestačili by ste sa diviť ich cenotvorbe a následne aj reštrikciám proti užívateľom nelegálnych kópií ich software.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 12. 2007 12:57

Vidis, ja se zase zivim administraci nejenom unixu/linuxu, ale i windows pres 15 let a dodnes nechapu jak muze nejaky programator ubastlit system do ktereho kdyz pridas grafiku (jinou kartu) s cipem XY, nainstalujes ovladac a vymenis kartu za jinou se stejnym cipem ale od jineho vyrobce a ten podelany "temer OS" pozaduje novy driver!!!

Na druhou stranu v linuxu mam stejny driver pro vsechna zarizeni se stejnym cipem a podobne zhovadilosti neresim. Aplikaci kterou jsem si koupil rozbeham pod wine (proc bych mel hazet sw do popelnice?) a ostatni mam primo v distribuci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
archie  |  02. 12. 2007 15:55

howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  03. 12. 2007 15:36

No ako vidim ani tych 15 rokov ti nestacilo... , vzdelavaj sa dalej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirik  |  01. 12. 2007 00:01

Ze ten zasrany M$ krachoval?? Jeste at prodaji sidlo v Redmontu a muzeme M$ zborit. Vivat Gentoo, vivat Linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxl  |  30. 11. 2007 19:24

Na tej fotke to vypada, akoby tam skapal pes:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benny  |  30. 11. 2007 15:22

Divim se že si to microsoft nenechá a neudělá z toho muzeum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  30. 11. 2007 16:11

No já se spíš divím, že si nenechá udělat patent na obšlehávání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°b1()()b°  |  30. 11. 2007 14:03

tak zřejmě to je to místo kde se udál ten škaredý pakt, který má násldky dodnes po celeém světě. sem asi přišli pánové z IBM ptát se na operační systém a velký Bill je přesvědčil že má operační systém, i když měl úplný hovno a ještě nasraný a ktomu qbasic zbastlený na ukradeným strojovým čase na univerzitě a ještě navíc na emulátoru na x86. no a pak stačilo koupit si jednu licenci na CP/M, udělat pár zásahů přímo do strojového kódu a pak to několik let prodávat jako svůj produkt, a postupně na tom založit celou zkurvenou kariéru. a príma taky na tom je, že pánové od IBM šli prve za lidmi co prodávali CP/M, bohužel jejich šéf byl někde na dovolené, tak to odmítli podepsat. děkujeme Billovy za jeho geniální plán jak zprznit svět.

PS: autor tohoto příspěvku nemá rád MS a jeho politiku nátlaku, zlodějiny a lží, i když nemá moc námitek proti MS Windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saacc  |  30. 11. 2007 14:07

ano, všem jsi nám otevřel oči. děkujeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°b1()()b°  |  30. 11. 2007 14:28

není zač. ještě něco byste chtěli vědět? kdo zabil kenedyho, co to vlastně je UFO?,... všechno vím, klidně se ptejte :-}

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 15:02

Kde je ukrytá bájná Shambala a vchod do ní náhodou nevíš ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 15:40

Pátrej v HKLM\System, posvátném to místě Windows(r)áčů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous  |  30. 11. 2007 16:07

Opovazte se odpovidat na tuto otazku .. ten film jsem jeste nevidel .. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  30. 11. 2007 15:53

hmmm...no skoro by se mi chtelo zeptat, jestli ty nahodou tomu panovi nezavidis...

jses nejakej zapšklej uhrovitel ekologickej bojovnik proti globalizaci a mc donaldovi ?

skoro ti zavidim to, ze kdyby ty si mel tu moznost, tak bys to urcite neudelal. teda ja tak pevnou vuli nemam a klidne bych vabeni takoveho mamonu podlehl...a rad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  30. 11. 2007 18:27

Kariéra Billa Gatese má místa, která se do čítanky moc nehodí. Mimo veškerou pochybnost je, že se s kamarády pokusil o krádež strojového času a byl chycen. Táta to vyžehlil. IBM slíbil něco, co opravdu neměl. Sám podnikatelům poradil: "Neříkejte, že něco nemáte, řekněte, že to zatím nemáte." Základ MS-DOS koupil, ale zdá se, že od někoho, kdo zcizil kódy Digital Research. Výhrady k Mikrosoftu nejsou podmíněné závisti, ale odmítnutím neetického jednání bez ohledu na politickou orientaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo  |  03. 12. 2007 13:29

Je pravda, že daném baráku seděl malý Bill v době, kdy se za mohutného pojídání pizzy (za tátovy prachy) a za řevu metalu snažili napsat první použitelný interpret pro Altair (proto se mylně Billovi říká táta Basicu, i když on jen udělal interpret). Firma byla tak hlučná, že si na ni stěžovali sousedi z obchodu se zbraněmi a tak Billa a spol přijela sebrat místní policie (existují fotografuje mladého Billa předvedeného na Policii).

Nicméně s MS-DOSem to bylo jinak. IBM přijela na návštěvu za Microsoftem, s nabídkou spolupráce v oblasti operačních systémů. Microsoft ústy Billa Gatese ale řekl, že nic takového nemá a že se specializují na vývoj her (!). A poslali pány z IBM do Digital Research (tu vlastnil jakýsi Garry Kildall), že ti mají CP/M 86. Jenže tam panáčky z IBM přivítala Kildallova žena a když viděla tu hromadu papírů a smluv, kterou po ni chtěli páni z IBM podepsat, tak se zasekla a vyhodila je (proto se dnes nejbohatší člověk světa nejmenuje Kildall).

Takže asi o tři hodiny klepala výprava z IBM znovu na dveře Microsoftu. Tentokrát je ale Bill nevyhodil, uvažil jim kávu a systém jim slíbil. O dvě patra nad ním totiž seděl člověk, který vlastnil jakousi firmu 86Systems, která měla klon CP/M zvaný QDos. Takže Microsoft koupil od 86Systems QDos za 50kUSD a prodal za 75kUSD IBM. S právem prodávat tento systém i jiným výrobcům hardware pod svým jménem.

A bylo vystaráno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jmeno  |  30. 11. 2007 14:10

jj, takze je to fakt smula, ze nekdo jako Bill rozjel novej IT prumysl, kterej za poslednich 25 let dal vzniknout nejedne konkurenci, napr. Vami (nezminenemu) Linuxu a Google :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°b1()()b°  |  30. 11. 2007 14:31

no on ho nerozjel sám, ale s pomocí IBM a pánů z CP/M :-} google je taky už tak trochu bastard.

no a samozřejmě kdyby se to takhle nestalo, Bill by neudělal takovou anomalii v trhu a v celým vesmíru, že by nějaký gnu nebo linux asi nevznikl. muselo vzniknout něco jako GPL aby se to vyvážilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°b1()()b°  |  30. 11. 2007 14:34

jo a nezmíněnému Linuxu? sem blázen nebo co, abych se tady přiznával co používám za OS? to by bylo jako kdyby cédé-róm šel na "oslavu narozenin" skinheadů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  30. 11. 2007 18:43

Myslím, že Bill to nerozjel. V mnoha ohledech byl spíše brzdou. Jeho přínos je v tom, že nasytil poptávku trhu levný šmejdem. To říkám zcela vážně. IBM se s Digital Research možná nedohodla také proto, že CPM/86 byl víceúlohový a víceuživatelský . A DR si jej asi patřičně cenil. Bill nabídl IBM jakýsi loader (to ani nejde nazvat OS) a zabodoval. Díky jménu IBM se podařilo získat vývojáře aplikací a tím se teprve rozjel obchod. Kdyby za tím nestála IBM, zůstali by Microsofti opravdu mikro. Možná by neprodali Xenix, jeho vývoj ukončili až teď a věnovali by se portování aplikací z Xenixu na Linux .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gejmik  |  30. 11. 2007 14:21

to je obycejna zavist ze jsi na to neprisel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 11. 2007 14:34

Historka o vzniku Windows se traduje leta, to mas pravdu, ale prachsproste lzes, ze Gates neco zprznil. Pokud je mi znamo, tak drtiva vetsina zakazniku Microsoftu po celem svete jsou svepravni a svobodni obcane a se svymi penezi si mohou delat, co je zrovna napadne, treba jit na masaz, proletet se letadlem, nebo treba si koupit produkt firmy Microsoft, je to jen a jejich problem. Jestli se ti to nelibi, tak si nic od firmy Microsoft nekupuj a treba si zajdi do ZOO na lachtany a tucnaky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomfi  |  30. 11. 2007 15:02

Tak tak.. je pravdou, že můžeme mít proti jeho politice cokoliv, ale ve světě zákonů se uměl velice šikovně pohybovat ... proto takový úspěch. Ona je historka a historka, popíráním historie se člověk nepoučí

Neříkám že zrovna tak jak to ublížený popisuje bylo, ale mnoho technologií na kterých si MS vybudoval kariéru prostě obšlehnul a vzhledem k tomu že obšlehnul a nevyvinul pak je jasné že nabídl na trhu i lepší cenu (nemusel léta vyvíjet a nainvestovat velké peníze :) ). Takové krédo by se dalo označit za: pokud chceš být špičkou v oblasti, pak kopíruj od všech nejlepších :).

Třeba vymyslet toto: http://www.thomas-ball.com/cesky/ taky dalo zabrat .... obšlehnout to již není takový problém ... takže obšlehávači mají logicky nižší cenu... otázkou je jestli tudy jde vývoj ... parazitováním na jiných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  30. 11. 2007 15:45

...a prave proto je dneska MS nejvetsim bojovnikem proti obslehavani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 11. 2007 17:02

A zrovna ti to nevyslo http://www.thomas-ball.com/cesky/ je modifikace stareho znameho hlavolamu, velmi podobna verze byla v prodeji jiz zhruba pred 20-ti lety, mezi verejnosti se to ale neujalo, protoze je to prilis obtizne, nebot se musi kosticka i spravne zorientovat, nestaci ji jenom presunout na potrebne misto.

Jen tak pro zajimavost, bylo to jeste v dobe, kdy byly s potiskem plastu problemy, takze na kazde plastove kosticce byl sikovne ohnuty kus plechu a teprve na nem potisk a vypadalo to uchvatne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomfi  |  30. 11. 2007 18:08

A zrovna z mého příspěvku nevyplývá, že výrobce na jehož stránky jsem odkazoval to vymyslel ... sloužilo to jenom jako příklad, že věc která vypadá triviálně jakmile ji někdo udělá není většinou produktem jedné silné chvilky a většinou s sebou nese mnoho práce, kterou kopírovač platit nemusí.... protože on nemusí kopírovat proces... pouze výsledek... ale chápu že toho jste si v příspěvku asi nevšiml :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tfr  |  01. 12. 2007 00:20

no, a kdo pak nám to obšlehnul unix ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomfi  |  01. 12. 2007 20:55

Nevim kdo a který ? Upřesněte prosím.

Trochu vám pomohu:

http://www.levenez.com/unix/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  30. 11. 2007 19:07

Ve světě masmédií a marketingové propagandy je svéprávnost a svoboda zákazníků problematická. Ve světě, kde lidem chutná lépe Coca-Cola než Pepsi, když vidí loga a lépe Pepsi, když je prováděn slepý test je kompetentnost zákazníků zpochybněna. Co jsou skutečné kvality a co je mediální masáž?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petmal  |  30. 11. 2007 16:23

Tomu se rika zavist...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
U_K  |  30. 11. 2007 20:55

Ten emulátor byl pro 8080 a Kildall nebyl na dovolené, prostě se jen nedohodli, ale jinak to docela sedne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SonnY  |  30. 11. 2007 13:20

Len bacha aby to nekupil nejaky zarity Linuxak a nedal to zburat :D

JA by som dal ,)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  30. 11. 2007 13:30

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 17:11

hh, ani bych se tomu nedivil, ze to nejaka parta linuxaku kupi a postavi tam AntiWin muzeum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomix  |  30. 11. 2007 21:58

To leda, že by to dávali zadarmo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traq  |  01. 12. 2007 03:23

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 12. 2007 14:47

+1 i odemne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
verex  |  30. 11. 2007 14:02

Kdo do toho jde se mnou... koupime to a za 32 let sme miliardari. ten barak ma urcite kouzlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 15:00

To těžko. Linuxák to nekoupí. Ten si většinou nekupuje ani linux. Aby byl totálně svobodnej, radši si distra stahuje grátis. Linuxák je totiž povahou bolševik. A jako komouš, i linuxák smrdí korunou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 11. 2007 15:06

Petr II. se řídí pravidlem: Podle sebe soudím tebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 15:33

Ne, já opravdu za linux nedám ani korunu a dokonce na něj nevěnuju ani prázdné DVD. Takže těžko platí to "podle sebe soudím tebe". Tedy neplatí to určitě v mém případě. Jinak to první sídlo MS by stálo jistě za tu nevelkou investici. Úplně v tom vidím nějaké malé muzeum výpočetní techniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  30. 11. 2007 17:48

Zastávka první - vítá vás pan svorka vy zavoláte Wow!

Zastávka druhá - kontrola identity návštěvníků

Zastávka třetí -národní jazyková potvora - vyklad bude radeji provaden cesky bez hacku a carek

Zastávka čtvrtá - souborové systémy se zvláštním přihlédnutím k MS-DOS 4.0

Zastávka pátá - jak správně vypnout systém, který nejde ukončit

Zastávka šestá - Podívejte se na Internet, proč vám nejde nakonfigurovat Internet

Zastávka sedmá - boot explorer aneb noc restartožroutů

Zastávka osmá - modrá obrazovka smrti

Zastávka devátá - tato zastávka není podporována, obraťte se na svoji cestovní kancelář

Zastávka desátá - Cesta od Edlinu k Wordu a zase zpátky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zenon  |  30. 11. 2007 17:58

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  01. 12. 2007 14:46

Tak to se povedlo. DD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 12. 2007 12:01

Mmno, už jen toho pana Svorku využívalo víc % uživatelů než jich má celý linux dohromady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hidden  |  02. 12. 2007 16:31

Office XP, 2003 nebo 2007 maji nejakou sponku? Tohle je asi jako vytahovat nejakou 7 let starou chybu Linuxu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 12. 2007 22:59

Je tak do flamu:

Zastávky 3, 6 a 9 se mnohem lépe hodí na Linux muzeum. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
revenger  |  30. 11. 2007 15:08

ja nevim ale troufnu si rict ze jsem za nakup Linuxu utrati vice penez nez prumernej Windowsak co ma sechno vcetne OS ukradene. A nejsem sam !

JSTE UPLNE TRAPNY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 15:30

Tomu věřím. Průměrnej windowsák by za linux sotva něco utrácel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 15:37

Prumerny windows(r)ac totiz za software ze zasady neplati, je to zlodej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 16:01

Mno, průměrnýmu windowsákovi dnes prodávají PC s už předinstalovanýma woknama ve kdejakém obchoďáku a tak nikdo krást nemusí. Pro Petera Lehotského je ale jistě 2.500 Kč za OEM Windows tak obrovská částka, že kdyby ji musel jednou zaplatit, patrně by neměl po zbytek měsíce co dát do huby sobě, případně své rodině. Proto raději blbě kecá proti všemu co má původ u MS a na své parodii na počítač funguje pouze a jedině díky grátis linuxu, který mu kdosi nainstaloval a nastavil mu v něm user práva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VfB  |  30. 11. 2007 16:53

a k čemu mu budou, když tam nebude mít žádné programy? na rozdíl od Linuxu jsou windows "nahý OS" kde po instalaci nenajdete ani správce souborů a všechny programy pak musí buď koupit (malé procento), stáhnout (podobně) nebo upirátit (80%)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ani  |  30. 11. 2007 17:35

Vsechny lepsi programy pro linux jsou i na windows... Takze neni problem si je stahnout (openofice, ff, ? dalsi me nenapada)... Bohuzel pro linux zpetne to neplati...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:19

Jasne a koho to bavi, delat si dodo system na windowsim zakladu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  30. 11. 2007 18:35

open office je dobry program? dovol sa mi nahlas zasmiat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:36

Tak se hlasite zasmej a pak jmenuj nejaky dobry, vyrobcem ovsem nesmi byt Microsoft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  30. 11. 2007 18:40

nebudem reagovat na tvoj prispevok, aby som ti nahodou nedal nejaku prilezitost zase do mna vrtat. dufam, ze mas aspon tolko sudnosti, ze to nebudes robit len tak, bezdovodne a bez priciny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:42

Muj prispevek byl do diskuse, pokud umis diskutovat tak ja problem nemam, zacni argumentovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  30. 11. 2007 18:54

umim diskutovat a diskutujem rad, ale nie sludmi, ktori ...

ale vies co? zabudni na to, proste ignoruj moje prispevky, dobre?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:57

Timto prispevkem jen dokazujes ze neumis :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  30. 11. 2007 19:06

nesud inych podla seba ... suhlasim s petrem II

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:10

Tak jeste jednou, napis KTERY SW. Predpokladam ze nepotrebujes jenom tlachat, urazet a flamovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  30. 11. 2007 19:35

napriklad corel. ten na svojom idiotskom linuxe nerozchodis.

neurazam, netlacham, neflamujem - nemyl si svoje prispevky s mojimi.jediny kto tu uraza si ty. vies iba kecat, ale skutek utek. argumenty tiez. u linuxakov nanestastie bezny jav :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:40

A slovo idiotsky neni u DanHenu neslusne? Zajimava to skupinka lidi.

Shodou okolnosti Corel ma Linuxovou verzi, ne nejnovejsi ale ma a dokonce i DRAW! nejenom Photopaint a kdyz to nestaci tak klik na exe a jeeeejda on se spustil instalator a Corel X3 suite se nainstaloval. Jeeeee a ono to i funguje, ale DanHen rekl nefunguje tak to neni mozne. X3 suite mam koupenou krabicovku .

Ze ty neznas, neznamena ze neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  30. 11. 2007 19:43

ked myslis ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Bambuch  |  01. 12. 2007 19:43

Na wine určitě jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 19:04

Lehotský je blbec. Ten neumí diskutovat a nikdy nedokáže příjmout argument které nejsou z jeho hlavy. S demagogem to je těžký. A Lehotský je demagog takový, že by mohl klidně dělat pro ODS. Tam demagogy a lháře berou všema deseti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:08

Aaaaaa, tepla slova, urazky, mozna se objevi i Astorek .

Spravne, jsem tajny agent ODS, a nekterym agentum KSCSSD se nelibi ze odmitam jejich nabidky .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 19:10

Urážky ? To ne. Pouhý fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:25

Vidim ze na druhe strane jsou dva natvrdly jedinci, takze se zeptam jinak, primo: PROC MATE Z LINUXU TAKOVY STRACH?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  30. 11. 2007 19:39

predovsetkym: nominativ pluralu sa pise s makkym i, a za druhe - nikto nenapisal, ze ma z linuxu strach. to ze nieco nemam rad neznamena, ze z toho mam strach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:42

Urcite? V cestine?

No podle toho co predvadite s PetremII a Astorem, si nezainteresovany clovek musi myslet za mate z linuxu velky strach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  30. 11. 2007 19:49

ja nepredvadzam vobec nic. to ty sa pchas do kazdej diskusie so svojimi radoby zasvatenymi prispevkami.

co sa tyka cestiny, nie som odbornik na cesku gramatiku, ale myslim, ze tento jav je zhodny so slovenskou gramatikou. ak nie, tak sa ospravedlnujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 20:26

Vidis, nakonec i pokecame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanHen  |  30. 11. 2007 23:38

asi moc nebude o com, nase nazory su dost odlisne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 12. 2007 22:04

hehe, už i tu mou hlášku o teplém lidském slovu si ten mamlehotský přisvojil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 12. 2007 12:48

A zafungovalo to, troll se objevil .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
U_K  |  30. 11. 2007 19:07

Všechny ne...třeba já potřebuju věci, které na Windows určitě nerozeběhnu. (Nebo aspoň by to byl velmi odvážný a autorem jistě nepodporovaný build.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  01. 12. 2007 00:31

Co, v Operačním systému Microsoft WINDOWS Vista Ultimate, asi nějaká verze CZ, že není, hned po instalaci, správce souborů, ale je, přece, v Operačním systému Microsoft WINDOWS Vista Ultimate, asi nějaká verze CZ, je správce souborů, a ten správce souborů, je přece průzkumník, já třeba, o hodně, více radši, správce souborů, Průzkumník, z Operačního systému, třeba Microsoft WINDOWS Vista Ultimate, asi nějaká verze CZ, než správce souborů, Windows Commander, asi nějaká verze, 7.xx CZ, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  30. 11. 2007 18:13

A úplně každému prodají v obchoďáku PC s předinstalovaným Linuxem, který je právě o těch 2500,- levnější. To je 100 piv v hospodě! I podprůměrný pirát si koupí PC s Linuxem, přeinstaluje si jej kradenými Windows a v hospodě s kamarády vypije ušetřených 100 piv.

Nikdo nemusí krást, ale na samotném faktu, že se krade, to nic nemění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 18:34

Zvláštní na tom všem nakonec je to, že lidi třeba raději ukradnou widle, než by používali imitaci OS kterou by v linuxu získali zdarma. Proč asi lidi raději kradou ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:37

A proc ma PetrII doma na pocitaci linux, nebo to uz ches poprit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 18:49

Nepopírám že mám linux a to právě na compu ze kterého momentálně píšu a browsím. Ovšem na dalších PC mám XPčka. Vistu zatím nekupuju. Počkám na service pack 1. Já totiž nekradu a když na tohle z různých poupgradových zbytků hw poskládané PC NEMÁM licenci na widle, nepoužívám je na něm ani když vlastním krabicovku XP pro a dvoje home widle OEM a mohl bych je tam v rozporu s licencí klidně dát. Jak vidíte, najdou se mezi windowsákama takoví, kteří nekradou a nedělá jim problém ani dělat s linuxem, i když ho nepovažují za dobrý desktopový OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:54

Ted priznavas ze na to nemas, ale mas tu drzost nazvat linuxare sockou?

A jak muzes pracovat s takovym nedodelkem, nebo je pravda uplne jinde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 19:01

Nic nepřiznávám, pouze dokazuju na předpokládané odpovědi Petera Lehotského že je to demagog. Nevím totiž, proč bych měl honem kupovat licenci na widle pro mašinu, která se skládá z kusů železa zbylých po různých upgrade ostatních počítačů které doma mám. To by vážně dělal asi jedině blbec, aby kupoval licenci na systém pro už v podstatě šrot. Holt mě bylo líto vyhodit základní desku s pamětmi, pár dalších karet, starou CD mechaniku a hdd. Škoda, mohl jste mne o to požádat a mohl jste konečně mít doma výkonější PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:05

Uz jenom proto abys ukazal vsem ze TY na to mas, narozdil od linuxove socky ktera to nema/nechce/nepotrebuje! Meris rozdilnym metrem, u demagogu zcela bezna praxe.

Skladat PC z dilu (mozna z kontejneru), muze jenom opravdova socka ktera si nemuze dovolit poradne PC s onsite servisem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 19:17

Hehe, kontejner by spíš byl pro ty kusy železa ze kterých jsem tu mašinku poskládal. Někdy vyfotím všecky počítače co mám doma, abyste viděl jak to vypadá když člověk nejede na 10 let starých pixlách které používáte doma Vy a když člověk nešetří na své výpočetní technice. A pak to vystavím někde na internetu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:25

Posledni dobou pouzivam pravidelne jen NTB Core2Duo, 2GB RAM s (K)Ubuntu, a 2 testovaci opteronove SMP servery ktere bych nenazval zrovna socialnimi a na 2 postarsi pracovni stanice SGI a SUN seda prach .

Opravdove stare pixly mam jen rozebrane v krabici z nostalgickych duvodu, Ajťák pochopi, idiot nikoliv .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  30. 11. 2007 19:28

Pracuji v MS produktech už asi 18 let. V Linuxu jsem začátečník. Je to nesmírně zábavné znovu se před počítačem cítit jako naprostý laik. Pozor! To není výtka Linuxu! Uvědomil si někdo, kolik informací (a stereotypů) jsme za dobu práce s Windows přejali? Jaké by bylo srovnání naprostých laiků, kteří by přišli k oběma OS a měli např. vytvořit dokument? Řekl bych, že skončí podobně. Můj starší kamarád zůstává ve W98. Až mu nezbyde, než přejít na aktuální verzi, tvrdím, že bude stejně zmaten, jako kdybych mu nainstaloval Linux s KDE. Nic nepozná, všechno bude jinde. Na kolik jsou výhody Windows naším konzervativismem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  30. 11. 2007 18:56

Promiňte, ale Vaše názory jsou velmi diletantské. To, co na Windows obdivujete, jsou cingrlátka jako DirectX, ale to s operačním systémem nemá co dělat. GNU Linux je plnohodnotný operační systém. Od počátku je jako takový vyvíjen a splňuje požadavky kladené na bezpečný a spolehlivý operační systém. Jestli se může odborník zdráhat něco označit za operační systém, pak to jsou právě produkty Microsoftu. MS-DOS byl v zavedené počítačové terminologii jen loader s utilitami, Windows 3.1 a celá větev 9X a ME byla jen grafickou nadstavbou. Vlastnosti opravdového operačního systému má až větev NT, ale o její architektuře by se také dalo říci mnoho ošklivého.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 19:26

Linux možná plnohotnotný systém je. Ne ale pro desktop. Protože ty parodie aplikací kterýma se linuxáci věčně ohánějí fakt nejsou dotažené k použitelnému stavu. Vždyť linuxáci do dneška nebyli schopní se dohodnout na tom aby používali nějakou konvenci třeba u klávesových zkratek. Jedna parodie na program se ukončí stiskem Q, druhá CTRL+X, jiná třeba CTRL+Q. Prostě je v tom guláš a aplikace pořád vypadají otřesně. Nehledě potom na to, že díky debilním závislostem nejde většinou odinstalovat to co člověk v počítači mít nechce. Nebo že když chce používat multimédia, aby měl v počítači hned několik přehrávačů, protože jeden umí to, jiný ono a ani jeden nepřehraje všecko. Linux je pořád bastl vhodný pro lidi které nebaví hrát hry, nemají co na práci a mají čas patlat se s nastavováním hovadin ve svém distru od jednoho jeho vydání ke druhému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:30

Jsi zivym prikladem toho, ze linux je vhodny na desktop, tvuj prispevek v tomto threadu stary nekolik minut budiz toho prikladem .

A co aplikace Microsoftu, tam ti nevadi ze Office maji jiny vzhled a ovladani nez Expressions, Windows a spousta dalsich aplikaci?

Tak neinstaluj meta-balicky, velkohuby odborniku .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  30. 11. 2007 19:53

Co se týká jednotného rozhraní, máte pravdu. Díval jste se ale, jak pracují jiní uživatelé? Pro většinu je kopírování přes schránku doposud kouzlem. Ve Windows existuje spousta dost zaužívaných schémat. Málokdo je ale využívá, už jenom proto, že příručka k widlím je tak tenká, že je stejně k ničemu. Jako legální uživatel máte určitě příručky k jednotlivým verzím MS produktů. Dejte si je vedle sebe. Dovedete si představit, že by jste se měl na Vaši současnou znalost užívání dostat s dnes dodávanou dokumentací?

Mimochodem, když jsme u toho jednotného ovládání, jak se Vám líbí MSO 2007?

Pokud se týká závislostí. Je model Microsoftu lepší? Nikdy jste se nesetkal s přepisováním knihoven?

S čím se často patlám je, že nastavuji hovadiny v MS OS od od verze k verzi. Vypínám efekty, zapínám plná meny, hledám, kam se přemístily funkce...

Beru, že widle mají na desktopu silné zázemí, ale nevyvozuji z toho, že to je kvalitní OS. To jsou rozdílné věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 20:35

Bohuzel to vidim kazdy X-ty den, v nekterych firmach jsou schopni ukladat soubory do kose (pry proto, ze nejde smazat ) a jeste budou resit jak ten kos nasdilet pres SMB sdileni do site .

Nedovedu si to predstavit, ale ono to neslo ani predtim clovek musel pouzit tisicistranove "krabicove" Resourcekity. Jeste dnes je smysluplne vyuzivam, jako podlozku pod SUN Ultra3D Creator .

K ostatnimu se radeji nebudu vyjadrovat, pritahlo by to spoustu trollu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:17

Ale jiste a proto mam na notebooku "Vista Byznys" i se vsema poutovejma nalepkama a k.k.tinama aniz bych o ne nekoho zadal, ty jsi ale mimon ja vysity

Nekecej windows(r)áči, sam tomu neveris

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 18:36

No a já jsem si zase objednal notebook MSI bez Visty i bez linuxu. Za to že platíte za něco co nechcete já vážně nenesu nejmenší vinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:41

Tak si laskave odpust ty kecy o sockach.

A kdo za to muze? Windows fanatici kteri vsem tlaci do hlav widlewidlewidle, ze PC bez widli je pro piraty a podobne kecy. Normalni clovek si pak nemuze koupit LIBOVOLNOU znackovou sestavu bez Redmondske Shituvky. O orezane socialni verze s pomalym procesorem, komplet obsazenymi sloty na pameti a polovicnim diskem opravdu nemam zajem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 21:20

Dobře víte že lžete a že si můžete koupit jakou chcete sestavu klidně holou a bez OS ! Přinejmenším bez widlí. Ono totiž úplně normálně stačí když odmítnete MS EULA a prodejce to rád prodá i bez systému. A když je to vůl co se bude cukat, stačí jít k jeho konkurentovi. Takže se blbě nevymlouvejte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 21:34

Uz te vidim jak kupujes HP nebo IBM bez windows, mozna nejakou socialni verzi ale vsechny vyssi verze jsou jenom s Microsoftim OS!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bananan  |  01. 12. 2007 22:52

hm to je peknej nesmysl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sid  |  03. 12. 2007 14:18

Nesmysl. Ptal jsem se u nekolika prodejcu. Pak jsem to vzdal a koupil i s widlema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:35

Spravne, prumerny windows-fan si koupi v obchodaku polofunkcni plecku s predinstalovanou vistou home basic aby ji doma nahradil jeste horkou kopii Ultimate.

Kdyby to bylo jak popisujes, neexistovala by BSA ani pirati. Opak je pravdou, windowsac=warezak, clovek, ktery kdyz na to nema tak radeji krade.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 18:41

Proč ale lidi raději ukradnou třeba tu Vistu, když by mohli zadarmo mít linux ? Zkrátka a dobře lidi na linux serou z vysoka. Ať se linuxáci snažej cpát ho lidem do hlavy kudy se dá, lidi jim na něk nepřejdou a nepřejdou a raději kradou. Není ono to k vzteku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 18:45

Protoze v zemi bolsevika je kradez bezna, v civilizovanych krajinach je podil linuxu a masoxu mnohem vyssi .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 18:54

A kdepak, kdepak pane. To si pouze lžete do vlastní kapsy. Jednak to s pirátstvím u nás a třeba v USA není zase tak velký rozdíl v náš neprospěch jak se tvrdí a někde na toto téma byl dokonce článek s pěknýma statistikama, které toho dost prokázaly o míře pirátství u nás a v řadě dalších zemí včetně těch USA a za další je stále celkový podíl linuxů na desktopech po hranicí 1% a to už hodně dlouho. Nemám náladu hledat ten článek ani statistiku používaných OS. Jistě o tom sám víte přinejmenším to co vím já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:02

Nelzi, v Ceske republice je obrovske mnozstvi piratu, rikali to z BSA a Microsoftu a ja verim spise MS a BSA nez nejakemu anonymovi ze zive.cz.

V CR nemuze byt podil linuxovych uzivatelu pod 1% kdyz jenom v komercni sfere jich je Xkrat vice, vidim co maji na desktopech v trochu jinych firmach nez franta -).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 19:17

nez franta and syn, koukam ze RS umi krasne orezavat nektere znaky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 21:23

Jo když to říká u nás neexistující BSA... Mimochodem, už její pohrobci co nechali tu firmu krachnout po projetém soudu konečně státu zaplatili pokutu a soudní náklady ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 21:37

Neexistujici ale MS posluhovaci vydatne vyuzivana, tak proc by ji nemohl brat do huby linuxar kdyz se mu to zrovna hodi? Kazdopadne bojuji proti piratum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  01. 12. 2007 14:47

Teda, to je tak nizke, co tady rikas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2007 15:35

Spravny komous ma na PC Widle, podivej se na dalsim sjezdu KSCSSD a tva komunisticka minulost tady nikoho nezajima .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  30. 11. 2007 17:19

Zase pěkný flamewar. Linuxáci jsou bolševici... Vy jste apoštol konzumerismu... Ještě, že rozumný lidi na tuhle diskuzi nemají čas a dělaj. Některý ve Windows, některý v Linuxu, ale dělaj a nepřemýšlej o blbostech. Jinak by nebylo co žrát a na co čučet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  30. 11. 2007 21:25

Chápu to tak že sám sebe nepočítáte k těm rozumným pracujícím lidem. Chápu to správně ? Jinak byste sem přeci nepsal. Makal byste až by se z klávesnice kouřilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MacOS  |  30. 11. 2007 23:36

Tak a je klid, ja se jen vzdycky pobavim jak se nesnasi "linuxaci" a "windowsaci", kazdy at si pouziva co chce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  01. 12. 2007 12:24

No, ona je otázka co je horší. Jestli průměrný Linuxák který za Linux neplatí protože je zadarmo a nebo Windowsák který za Windows nic neplatí protože prostě krade ...

A s tím přirovnáváním k bolševikům jdi trollovat jinam, please.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor