Sharp uvádí Zaurus PDA s pevným diskem

Diskuze čtenářů k článku

zoki  |  16. 10. 2004 15:03



Mne sa to páči. A OS ma netrápi, dôležitá je funkčnosť, teda čo to dokáže. A fakt je mi jedno, či systém spadne raz za deň, alebo raz za mesiac. Určite takéto niečo nebudem používať ako server.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phanatic  |  17. 10. 2004 14:46

O žádné padání nejde. Jde oto, že máte v PDA plnohodnotný "velký" operační systém a ne jen neohrabanou náhrážku co se snaží pouze vizuálně vypadat jako něco jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pvc_, Pvc_  |  16. 10. 2004 10:37

myslim ze to nie je nic revolucne.
viac zaujimave je skor toto : http://www.oqo.com/hardware/basics/
a ma to i bluetooth, wifi, HDD a hlavne ide na tom aj winXP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Linuxovy Radikal  |  16. 10. 2004 10:50

a to ze na tom jedou xp je jako vyhoda nebo co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
difi  |  16. 10. 2004 10:54

Masinka pekna, ale nejsem blazen abych za to dal $2000. Kdyz bych za to ty penize dal, tak nejsem blazen abych tam mel XP :-].

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eva  |  16. 10. 2004 13:18

Zalez,urcite Win doma mas a o Linuxu jsi kdesi cosi slysel a hazis machry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonda  |  16. 10. 2004 14:05

Hele klid, a to že to napíšeš třikrát neznamená že je to třikrát pravdivější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bublak  |  16. 10. 2004 15:22

Kde se bere to presvedceni, ze kazdej musi mit doma Windows ?
Mam doma 4 pocitace (nepocitam 2 PDA s PalmOS a EPOC) a ani na jednom Windows nejsou.
Take nespatruji vyhodu v tom, ze na necem jedou Windows XP. Spise je to pro me priznak toho, ze pujde o nejake nestandardni zarizeni, na kterem nic jineho nezprovoznite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pvc_, Pvc_  |  16. 10. 2004 17:24

skor by som tvrdil opak (a to proti linuxu nic nemam). Ak na niecom bezi linux, tak to neznamena ze je to plnohotnotny pocitac (vid. dvd-rekordery, routre....). Ale ked na tom ide XPpro, tak to musi byt "se vsim vsudy" PC. A na to som aj narazal....
caf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phanatic  |  17. 10. 2004 14:34

Takže podle tebe MACy nebo RISCové pracovní stanice a servery nejsou plnohodnotné počítače, protože na nich neběží XP ? To je ale blbost, co ? A naopak, XP by klidně mohly běžet i v embeded routeru, DVD nebo PDA, kdyby mělo x86 kompatibilní CPU a nějakou tu nezbytnou minimální kompatibilitu s PC a nemusel by to být vůbec "plnohodnotný počítač", jak si to ty představuješ (tj, klávesnice, myš, monitor, PCI/AGP sloty).







Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eva  |  16. 10. 2004 13:18

Zalez,urcite Win doma mas a o Linuxu jsi kdesi cosi slysel a hazis machry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eva  |  16. 10. 2004 13:18

Zalez,urcite Win doma mas a o Linuxu jsi kdesi cosi slysel a hazis machry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul  |  16. 10. 2004 21:05

Sveho kupce si to jiste najde, ale za ty prachy bych si spis poridil subnotebook nebo neco podobneho (treba IBM X31, X40 apod). Prece jenom na PDA je to moc velky a na to aby to zastoupilo notebook zase moc male.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phanatic  |  17. 10. 2004 14:43

Na PDA je to moc velký ? Já teda nevim jako tohle, ale stávající model Zaurusu v zavřeném stavu je takřka nachlup stejně velký jako běžná řada iPAQů (tj. 36xx, 37xx, 38xx, 39xx, 5xxx). A to má navíc klávesnici včetně číselné řady (čeština!!!), CF a 640x480 displej. Tohle bude maximálně jenom o něco málo tlustší, takže asi jako iPAQ v pouzdru, které tady odpadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mach, Lukáš Mach  |  17. 10. 2004 22:15

On asi mluvil o OQO, a PocketPC maji 640x480 taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  16. 10. 2004 09:01

Super mašinka, ale bez Bluetoothu to je na ho..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Baláš  |  16. 10. 2004 09:50

Ta hračka se prodává v Japonsku a tam by jim byl BlueTooth na ... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ooaniki  |  16. 10. 2004 21:59

V Japonsku nemaj modrej zub? nebo proc by jim byl na nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokos  |  17. 10. 2004 00:23

Protoze se tam pravdepodobne nesmi pouzivat z duvodu, ze pasmo, ve kterem vysila tam neni bezlicencni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ooaniki  |  17. 10. 2004 09:41

Aha, to jsem nevedel, diky za vysvetleni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_px_, _px_  |  16. 10. 2004 12:37

Co ti na zive nepovedali je, ze to ma CF slot, takze si tam mozes dat karticku s bt alebo wifi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  16. 10. 2004 22:29

Ale pak tam zase nestrčím CF kartu
BT je už dneska standard. Když už to nemá GSM, tak aspoň BT, abych mohl internetit přes telefon s GPRS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_px_, _px_  |  17. 10. 2004 00:09

Sice mas pravdu, ze tam nedas pamatovu kartu ked pouzivas bt/wifi/gsm karticku, ale to by som neriesil, ma to predsa 4gb disk.

To ze bt je dnes standard vies ty, viem to ja, len by to este niekto mal vysvetlit napr. Nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila, aquila  |  17. 10. 2004 14:08

preco nokii :) nokia je v pohoda ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_px_, _px_  |  17. 10. 2004 16:01

Dostavame sa OT, ale ked to chces vediet...

Kratka odpoved - napr. 6170.

Dlha odpoved:
Nokia ma fantasticky talent domrvit telefony, o ktore by bol inak zaujem. Napr. mne osobne sa paci design ich vecok (hranaty, namiesto azijskych gulatych). Tak ked predstavili v lete nove modely, tak ma dost zaujali. Najprv spomenuta 6170 - ficury ma dobre, az na chybajuci bluetooth. Pre zmenu ja mam v notebooku len bluetooth, pre irda by som musel nosit dongel (vies, ake obrovske su USB irda dongle?). Navyse nefunguje a ani nebude fungovat s iSync, co je pre mna dost podstatna vec. Takze 6170 vypadla z vyberoveho konania.

No nic, maju este 6260. Ta ma bluetooth, funguje s iSync, navyse je to Series60, co je uplne super. Chybajuci vonkajsi displej by som dokazal prezit, rovnako aj umiestnenie klavesov pod displejom. Ale to, ze ma GPRS iba triedy 6 a nema EDGE (6170 ma GPRS class 10 aj EDGE), to je uz za tie peniaze, co pytaju, prilis.

Takze nie, nokia nie je pohoda. To ti hovorim, aj ked viem, ze na mobilmanii si velky zastanca Nokie a 6230.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor