Seznam.cz experimentuje s behaviorální reklamou. Sleduje, co vás zajímá

Seznam.cz experimentuje s behaviorální reklamou. Sleduje, co vás zajímá

Český Seznam.cz experimentuje s behaviorální reklamou. Používá tedy stejné principy jako třeba Google. Behaviorální reklama vám nabízí takovou reklamu, která by se vám mohla líbit na základě vašeho chování na webu. Pokud vás tedy zajímá hlavně motorismus, bude se vám zobrazovat reklama na autoservis a podobně.

Seznam zjišťuje vaši webovou aktivitu pouze v rámci svých vlastních stránek a používá k tomu sušenky v prohlížeči cookies. Zatím se jedná pouze o zkušební provoz, na kterém Seznam pracuje s vybranými partnery.

Diskuze (25) Další článek: Krabičku Leap si objednalo 26 tisíc zájemců. Nechybí ani Češi

Témata článku: Seznam.cz, Web, Technologie, Byznys, Reklama, Vybraný partner, Cookies, Stejný princip

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů