Společnost Seznam nenašla v interním výběrovém řízení náhradu za bývalého marketingového ředitele Michala Vodáka. Důsledkem toho je reorganizace současného marketingového oddělení. Vizuální podobu kampaní se chystá koncepčně ovlivňovat sám majoritní akcionář společnosti, Ivo Lukačovič.
Výkonný ředitel Michal Feix obsazuje do nově vytvořené pozice Head of Marketing Martina Šámala, který byl v posledních třech měsících vedením oddělení pověřen. Některé části marketingu se pak nově zařadí pod jiné ředitele společnosti.
Bez obsazení
„Seznam.cz hledal po odchodu Michal Vodáka nového marketingového ředitele v interním výběrovém řízení. Protože žádný z kandidátů neodpovídal plně mým představám a představenstvo si nyní nepřeje externí výběrové řízení, rozhodl jsem se od 1. října reorganizovat marketingové oddělení a pozici marketingového ředitele neobsazovat,“ komentoval změnu výkonný ředitel Seznamu Michal Feix.
Marketingové oddělení se bude nadále starat o komunikační rozvoj značek z portfolia Seznam.cz a podobu reklamních kampaní. Vizuální podobu marketingových kampaní bude koncepčně ovlivňovat sám majoritní akcionář společnosti, Ivo Lukačovič.
Agenda dalších týmů marketingu společnosti Seznam.cz zůstává beze změny. Nadále budou existovat týmy, které analyticky pracují s daty, věnují se PR a interní komunikaci, nebo eventům a promotions. Organizačně se však zařadí k jiným ředitelům společnosti Seznam.cz.