Seznam nabízí ke stažení reklamní spot s Aloisem

Diskuze čtenářů k článku

Pavel  |  03. 05. 2005 20:20

Což o to, ale tohle nabídnutí reklamy ke stažení, to je teprve nápad! A zadarmo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  03. 05. 2005 17:01

Mě osobne se reklama na Centrum s Bóbikem moc líbila a neuvěřitelně dlouho sem se u ní řezal, ale na co to je reklama sem zjistil až když sem se pořádně soustředil... To Aloiz mi příde mnohem líp zvládnutej... i když na Bóbika nemá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  03. 05. 2005 07:14

nahodou je alois supr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Llanowar  |  02. 05. 2005 21:31

Musím Vás zklamat. V Marketingu se učí to co řekl pán předemnou o své sestře. Bobika je nehorší forma reklamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  03. 05. 2005 00:06

bobik je jedina reklama ktoru viem odcitovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  03. 05. 2005 00:22

Jak jsem psal vyse. Obsah reklamy prebil reklamni sdeleni. Dneska si reklamu pamatujete celou. Ale za nejakou dobu uz si budete pamatovat jenom tu reklamu a nebude vedet na co byla. No dobre - vy mozna ano, pisete do diskuzi na zive.cz, takze nejste ve vztahu k internetu uplne obycejny clovek, znal jste centrum.cz predtim a budete ho znat dal. Naprosta vetsina lidi, ale to centrum.cz hodne rychle vypusti z hlavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeneks, zdeneks  |  03. 05. 2005 10:14

Ja vam nevim, mne ta zminovana reklama na Centrum.cz neprijde hezka, ani prilis vtipna. Neni to, ze vsichni rikaji, jak se jim libila a jak se rezali smichy, zpusobeno tim, ze to je proste v mode? Kdo nema rad bobika, neni IN?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crempa  |  02. 05. 2005 17:36

bobika je pekna reklama pouze zlomek lidi co ji videly vi na co to je vlastne reklama, Alois je v tomhle ohledu dle me lepsi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mavron  |  02. 05. 2005 17:39

No nevím, ale mně přijde, že je hodně trapná, Jako když používám Seznam, tak jsem chytřejší? A jako šéfové používají co (Centrum, Atlas,?)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  03. 05. 2005 19:14

Sefove na to maj lidi, Alois se musi snazit sam.

Uz slysim: "Zjisti me to a to a napis zpravu"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  02. 05. 2005 18:46

Neřekl bych, že jen zlomek lidí neví na co ta reklama je. Při prvním zhlédnutí to možná lidi pobavilo natolik, že na konci nezaregistrovali Centrum.cz, ale při druhém už si dávali pozor, aby věděli, na koho tato skvělá reklama vůbec je. Vím to z vlastní zkušenosti a ze zkušenosti známých a prokázali to i měření Centra. Nevím, kde se vůbec přišlo na to, že ta reklama není efektivní. Já osobně jsem o tom četl jen na Lupě a ta informace nebyla nijak důvěryhodně podložená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  02. 05. 2005 19:43

Obavam se, ze vas nepresvedcim, ale moje sestra, ktera se reklamou zabyva tvrdi, ze "bobika" by se mohla vyucovat na skolach jako ukazkovy pripad spatne reklamy. To, ze ta reklama zaujme a pobavi bohuzel zdaleka nestaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sardelli  |  02. 05. 2005 21:13

To zřejmě sestra nestuduje příliš do hloubky. Bobika je z hlediska reklamy jedna z nejúspěšnějších reklam co tu po revoluci vznikla. Neúspěch nelze měřit podle počtu přihlašení na Centrum. Spíš jde o to co nabízela. Ona vlastně nenabízí nic, jde o to aby lidé Centrum vůbec znali, to se dá zhodnotit až časem a jen tak se to na čísla změřit nedá. Když se po reklamě na raketové motory v České republice neprodá jediný kus, nemusí to znamenat že reklama na ně byla špatná. Vysvětlovat to snad nemusím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
running  |  02. 05. 2005 21:33

>>Když se po reklamě na raketové motory v České republice neprodá
>>jediný kus, nemusí to znamenat že reklama na ně byla špatná.
>>Vysvětlovat to snad nemusím.

Tak to mi vysvětli základy reklamního průmyslu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  02. 05. 2005 21:53

To mate nejaky vyzkum, nebo si to myslite, protoze se vam libila?
No prave to je ten vtip, ze za ty penize co centrum dalo na reklamni kampan se toho potencialni zakaznici mohli dozvedet o centrum.cz mnohem vice. Jednou z chyb je to, ze se nazev produktu objevi zoufale pozde a cela reklama nesouvisi s vlastnim produktem a na portal je navazana dost umele. Jestli nekdo nevedel pred reklamou, ze existuje nejake centrum.cz, tak to za 14 dni uz zase vedet nebude. Ja si pamatuji spoustu vtipnych reklam a dodnes se jim smeju, ale na co byly? Mozna bych si vzpomel na typ produktu, ale na konkretni znacku si v zadnem pripade nevzpomenu. Zato nektere debilni reklamy mam dodnes spojeny s konkretnim zbozim.
Jestli by nekdo v CR inzeroval raketovy motor, tak by to vubec nemusela byt sama o sobe spatna reklama, ale urcite by byla zbytecna, takze v jinym slovem spatna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  03. 05. 2005 07:11

Ja jsem se o centrum.cz dozvedel az z diskusi.
Taky mi to uniklo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrSnajdr, PetrSnajdr  |  02. 05. 2005 22:10

A nepřiělo vám divné, že v ČR ještě žádná reklama na reketové motory nebyla?

I když je ušlechtilé vzdělávat populaci, patří toto spíše do rukou státu, humanitárních nebo lobystických organizací než normální běžné komerční firmy, která by měla vědět kolik korun získá tím, že investuje jednu korunu. Zjednodušeně řečeno.

Krátkodobá čísla u portálů nemá smysl hodnotit. To, že někdo přijde a odejde nemá prakticky žádný vážný dopad. Střednědobé trendy taky nevypadají, že se do nich reklama Bobika nějak promítla, ale rád se nechám přesvědčit. Dlouhodobě se můžeem dohadovat o přínosu.

Čo je jisté je jen jedna věc. Ze ten přínos je špatně měřitelný a tak se můžeme dohadovat pěkně dlouho. Zatím jsem neviděl ajsný důkaz ani o tom, že Bobik byl úspoěšný stejně tak jako že by byl neúspěšný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwe  |  03. 05. 2005 10:36

Reklamu bobika jsem viděl nekolikrát, ale že je to reklama na centrum.cz jsem se dozvěděl až z článků na netu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
budis  |  02. 05. 2005 14:42

a nezapomněli jste na bobika?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
budis  |  02. 05. 2005 14:42

a nezapomněli jste na bobika?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sadf  |  02. 05. 2005 13:56

Pan Jan Kuneš asi doma nema TV ze, jinak by nemohl napsat ze reklama teprve pobezi !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  02. 05. 2005 13:40

Tato reklama mě moc nenadchla, na reklamy Centra to nemá ani náhodou. Bóbika byla opravdu skvělá, ale i www.udělejmito.cz a blondýny stály za to. I když je ten spot s Aloisem pořád lepší než přihlouplné reklamy na prací prášky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavero  |  02. 05. 2005 14:29

Na Bóbika to pochopitelně nemá, ale blondýny to strčí s přehledem do kapsy .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alois  |  02. 05. 2005 13:10

Minimálně 2 týdny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor