Seznam loni utržil 789 miliónů na reklamě

Diskuze čtenářů k článku

Srsen  |  17. 01. 2008 16:18

Udelal jsem novych par sluzeb na netu .. lidi to docela pouzivaj a snad se jim i libej. Kdyby nebylo reklam tak ty sluzby nikdy nevzniknou. Vydelat se na tom nijak extra neda, ale aspon mi to zaplati server co jsem kvuli tomu koupil + serverhosting.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jova  |  19. 01. 2008 16:31

Ale da se na tom vydelat, jen to chce pouzivat spravne reklamy na spravnych mistech. Ne vzdy vice reklamy = vetsi zisky. Ja sam nekolik zahranicnich webovek provozuju, pro predstavu, kolik se na tom da vydelat, staci navstivit napriklad sekci marketplace na sitepoint.com.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cechi  |  17. 01. 2008 15:41

Srovnejte si idnes.cz a http://www.bbc.co.uk/ nebo cnn.com. O návštevnosti serverů netřeba polemizovat; reklama na slušném serveru je vhodně umístěná, v přiměřené míře, a v zásadě neruší. idnes je toho pravým opakem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cechi  |  17. 01. 2008 14:11

Na internetu (český nevyjímaje) je tolik reklamy, že je to až nechutné. Většinou reklamní plochy zabírají až 60% rozměru stránek (nejmenované české portály). Je to strašné, ideální je neinstalovat flash nebo to blokovat pomocí doplňků. Tak by mě zajímalo, kolik reklamy (a za kolik peněz) už stihl zablokovat můj Ad-blocker ve Firefoxu. Stránky čisté, bez reklam - když je otevřu v IE tak jsou k nepoznání...

Už jste někdo klikl na ty hnusné reklamy Google? Já ještě nikdy... A nejhorší je, když se musím v práci v IE dívat celý den stále na jednu reklamu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 01. 2008 14:15

novější adblock pro ff počet zablokovaných reklam počítá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pes  |  17. 01. 2008 14:29

Aby ses neposral...uvědom si , že nic neni zadarmo. Protože si každej na netu myslí, že si všechno přečte a stáhne jentak (cizí práci)- hold musí existovat reklamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM  |  17. 01. 2008 14:37

Uvedom si ze su iste hranice.

Ked na stranke je 60% reklamy a navyse su reklamy obcas aj na celu plochu (po case zmiznu alebo na ne treba dokonca kliknut aby zmizli) a tie reklamy blikaju tak, ze sa neda citat ani obsah pretoze to odputava pozornost, tak automaticky cely server blokujem bez vynimky!!! Navyse mam skusenosti ze stranka sa ani cela nenacita pretoze pretazene servre jednoducho nereaguju.

Hold aj majitel stranky si musi uvedomit kde su hranice citatelnosti webu. Pokial sa situacia nezmeni tak budem reklamu blokovat komplet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM  |  17. 01. 2008 14:38

Este dodam ze uplny humus su reklamy to zvukom, to ma vie doslova nas*at.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 17:24

JAZYKOVE OKIENKO: neexistuju "servre", ale SERVERY!!! uz sa to ludia konecne naucte!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 01. 2008 12:46

Asi stejná demence, jako když v češtině někdo píše hold místo holt. Dvě slova s naprosto odlišným významem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smarty  |  17. 01. 2008 18:33

Jj příkladem takového nestíhajícího serveru je často živě a další jejich weby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cechi  |  17. 01. 2008 15:26

To já vím, jenže internet se dostává do polohy kdy existuje spousta stránek jen kvůli reklamě, např. u doménových spekulantů. A taky se asi shodneme na tom, že plocha pro reklamu je přemrštěná. Neberu to černobíle, ale musí to mít meze. Nebo se dostaneme do fáze, kdy budou weby vytvářeny kvuli reklamě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Rys  |  17. 01. 2008 18:37

oni ale jsou delany kvuli reklame, kvuli cemu jinemu? Nechces videt reklamy? Chod pouze na stranky blogeru, kteri si plati svuj prostor a nedavaji tam zadnou reklamu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 01. 2008 10:32

proc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 01. 2008 12:44

HOLT - sakra už....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  17. 01. 2008 14:59

Nerikam ze reklamy jsou strasne super, ale jak uz tu bylo receno - penize se vydelavat musej. Proc by se jinak noviny obtezovaly publikovat na netu, kde je to v podstate zadarmo. Co by se asi pak stalo s tema papirovejma? Proc by si nekdo zaplacaval servery nasi postou? Proc by lide travily tolik volneho casu vytvarenim ruznych tutorialu, navodu, clanku, recenzi k filmum. Vim ze casto z toho moc nemaj, ale kdo a proc by pak platil ze sveho webhosting a vytvoreni stranek? Kde by brali servery penize na testovani vyrobku, nejlepe nestranne. Existuje plno prikladu kde reklama v podstate plati sluzby pro ostatni lidi ... je to oboustrane, lidi pisi aby lidi prisly, cetli reklamy a ti co pisi pak vydelavaly ...

Navic, sem tam nemusi byt reklama uplne tak spatna. Upozorni nas na novy vyrobek apod. Stejne tak jako vsude jinde kolem nas ... bilboardy, popsany autobusy, letaky a vsechno ostatni. Porad je to jeste docela setrna reklama. Vzdyt kolik papiru se spotrebuje na tisk vsech tech letaku co se pak akorat valej po zemi, reklamni noviny obchodnich domu apod.

Myslim, ze na netu je jedna super vec. Jednak, jak tu nekdo psal, reklama jde vypnout (takze proc se vztekat) a taky na ten net uzivatel nemusi prece chodit. Nikdo ho nenuti. A v praci? Stejne je vetsina firemnich stranek a ruznych portalu potrebnych pro vykonavani prace bez reklam ...

Kde je tedy duvod se tolik "hanbit" nad reklamou???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cechi  |  17. 01. 2008 15:33

O reklamu v podstatě nejde, ale o úroveň webu které ji využívají. Seznam je ještě korektní, ale třeba moje oblíbená ruská stránka (není to warez) oplývá porno reklamami po obou stranách a já, který si čte něco v azbuce (a není zřejmě o co se jedná), vypadá jako totální prase. A je hodně stránek, které nemohu otevřít v přítomnosti jiných osob, protože jsou tam nevhodné reklamy které by mě znemožnily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimmy  |  17. 01. 2008 15:19

Reklamy patří s světu, jak už tu někdo řekl, platí to, co používáme na internetu zdarma. Ale je víc druhů od reklam,jsou reklamy vpohodě,který web nekazí a přitom můžou pěkne dotvářet web, ale jsou třeba takový, který ze srdce nesnáším, jako například křiklavýma barvama blikající místo, co dokonale odvádí pozornost a člověk z toho co čte si třeba odnese prd a navíc, kdo na takový reklamy klikne vůbec?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cechi  |  17. 01. 2008 15:36

Je to v podstatě na provozovateli, jak to ukočíruje. Při návštevě jednoho zavedeného IT blogu, který se považuje za špičku v oboru, jsem byl vyhozen a byla mi zobrazena stránka, která mi sdělila že pokud blokuji reklamy, nemám tam co dělat a jsem IDIOT. Opravdu tam to slovo bylo, ani jsem tomu nevěřil. Takže tudy ne, přátelé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mila  |  17. 01. 2008 18:37

Az na toho idiota plne souhlasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 01. 2008 20:12

Kdybys měl vlastní web, tak se taky snažíš vydělat. Tak si nech svý moudra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ležák  |  17. 01. 2008 12:42

Podle kontextu v článku se jedná o tržby(příjmy) a nikoli o zisk(výdělek).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xicht  |  17. 01. 2008 13:11

To ale to by zase ten článek nevypadal tak zajímavě, kdyby to číslo bylo menší..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admxx  |  17. 01. 2008 14:08

Mam pocit ze pletete nekolik veci dohromady...

samozdrejme se jedna o trzbu (peněžní částka, kterou podnik získal prodejem svých výrobků, zboží a služeb) v tomto pripade ze reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radiso  |  17. 01. 2008 20:57

samozdrejme? co to znamena?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admxx  |  18. 01. 2008 13:32

"d" skrtam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor