Service Pack 2 pro Windows Vista přijde brzy

Diskuze čtenářů k článku

20. 10. 2008 17:03

hmm oni tu píšou o SP2 pro Vistu a já eště nemám ani SP1 .. přišel sem o něco? mi se ten ServicePack nechche stahovat z webu a z Windows Update mi eště nic nepřišlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 13:35

Aby nebolo len pri : má vraj mať, možno tam bude, zase tam napchajú všetko možné a pod. tak tu je oficial :

Service Pack 2 has been developed primarily for Windows Server 2008, with improvements for Windows Vista included. This is the first service pack that takes advantage of both the single service model and improvements from early customer deployments. These include improvements in the following:

1)......

2).....

.

.

.

8)....

a nič viac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 13:37

zabudol som dodať, že bude obsahovať všetky záplaty vrátane SP1 aby ".... majitelia nových PC nemuseli ....."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 08:27

že po uvedení SP2 budou Visty už alespoň stejně použitelné jako XP s SP2. Samozřejmě až všichni vydají nové verze svých programů, které po aplikaci SP2 přestanou fungovat... ;-D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 06:13

Pokud si dobře pamatuju, tak při uvedení Windows Vista jistý vysoce postavený pán z MS prohlásil něco jako že Windows Vista je dokonalý operační systém a proto netřeba jakýchkoliv opravných balíčků. Takže zprávy o jakémsi servisním balíčku nemohou být nic jiného než fáma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 10. 2008 07:30

Tak balíčky potřeba ani moc nebyly, Visty měly nějaké problémy, hlavně s tím kopírováním souborů. Ale stejně skoro každý používá nějakého commandera, tak to nebylo tak znát.

Problémy po uvedení 2000 a XP byly daleko větší a kritičtější, co pamatuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 07:41

jj, 2000 byly pouzitelne po SP4 a dotazene po SP6 Takze nejaky SP2 pro Visty ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 08:20

Tos me zaujal, SP6 pod win 2000? Vim ze byl nejaky neofic SP5, ale sp6 slysim prvne. Muzes hodit odkaz, kde jsou o nem nejake info nebo rovnou moznost stahnout....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 08:42

Tak nie tak celkom SP5, ale RollUp, čo je niečo podobné ako SP5. Podmienka pri SP je tá, že každý balíček SP obsahuje opravy a vlastnosti všetkých predchádzajúcich SP a opráv (napríklad pre SP3 vo Win XP nieje potrebné predtým inštalovať SP1 a SP2, SP3 je všetko dohromady plus nové opravy a featury z SP3). Pri RollUp je potrebné mať nainštalovaný posledný SP (v prípade Win 2000 SP3) a naň nainštaluješ RollUp. V prípade Win 2000 je ten RollUp niečo ako SP5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 08:43

Teda chyba v predposlednej vete - nie SP3 ale SP4 (v prípade Win 2000)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 08:57

jj, mate pravdu. uz je to celkem dlouho co jsem s tim delal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 11:07

"Podmienka pri SP je tá, že každý balíček SP obsahuje opravy a vlastnosti všetkých predchádzajúcich SP a opráv (napríklad pre SP3 vo Win XP nieje potrebné predtým inštalovať SP1 a SP2, SP3 je všetko dohromady plus nové opravy a featury z SP3)."

To není pravda... SP3 pro Windows XP neobsahuje starší SP! Naopak ještě potřeboval mít doinstalované 2 aktualizace, aby se vůbec instalace provedla (Microsoft Shared Computer Toolkit a Remote Desktop Connection (RDP) 6.0 MUI pack).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 14:20

Tak potom neviem, ale keď cez SlipStreaming nahodím do "holého", prvého vydania Win XP Service Pack 3, tak po nainštalovaní mi okrem programov ako Internet Explorer 7 a WMP11 nežiada žiadne iné aktualizácie okrem tých, ktoré prišli po oficiálnom vydaní SP3..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 14:27

Inak, ešte k tým SP - síce je to len WiKi, ale aspoň niečo http://sk.wikipedia.org/wiki/Service_pack

Takže klasické SP pre Windows obsahujú aj opravy predchádzajúcich SP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 09:18

Prace se soubory je ve Viste stale tragicka, i po vydani SP1. Nemam doma zadne profi zelezo, ale taky ne zadne orezavatko. Od pocatku na nich provozuju Visty a ta rychlost, specialne pokud jde o jakekoliv operace nad soubory, je otresna. V praci jsem mel donedavna horsi HW s bezicimi XP a nedalo se to srovnat. Nejde jen o kopirovani souboru, ale treba i o odstraneni souboru do kose nebo nasledne vyprazdneni kose. Vse se deje rekl bych temer mnohonasobne pomaleji nez v XP.

Pokud ponechaji funkcionalitu a bezpecnost Visty a pridaji v 7 neco na vykonnosti, bude to velmi dobry system. Skoda jen toho pomerne komplikovaneho a dlouheho prechodu z XP...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 09:27

chyba, kterou popisujete, je v SP1 odstranena..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 21:53

Ne, neni. Psal-li jsem "i po SP1", tak tim skutecne minim, ze prace se soubory je pomala i po SP1.

A neni to 'chyba', ono se to nechova funkce spatne, nybrz "jen" pomalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 08:41

No, já si zase pamatuju, jak po vydání Visty každej fanatik kříčel, jak jsou Visty bezpečné, když mají v sobě UAC. A po několika měsících pak vyšla nějaká aktualizace, která opravovala chybu, že si jakýkoli proces klidně mohl zvednout opravění. Takže bych nebral na vědomí to, co kdo prohlásí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 10. 2008 09:38

BM, a ty umíš věštit budoucnost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 09:49

Samozřejmě, že ne. Ale také nevykřikuju něco jenom proto, že to teď zrovna letí a nevím, jestli je to skutečně pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 10. 2008 01:17

nechci byt paranoidni ale myslim ze budou do sp2 cpat vsechno mozne aby vista byla jeste vic pomalejsi a nestabilnejsi jen aby vsichni pak kupovali nastavajici windows

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 10. 2008 02:00

a ti co zustali u XP se muzou jen smat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 07:48

No ja musel kratkodobe (asi na 2 mesice) prejit z Visty na XP a doufam ze uz to znova delat nebudu ... Naprosto nefunkcni rezim spanku, kdyz se nejaka aplikace kousla tak s ni sel cely system zasadne apod ... Zlate visty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 08:38

Tak to máme opačný problém. Já musel po roce používání Visty přejít zpět k XP a jsem neskutečně spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 10. 2008 15:47

To ja neustale prepinam mezi XP, Vistama a Linuxem, protoze v kazdym systemu funguje neco jinyho, ale v zadnym vsechno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 16:00

Jo, visty jsem snesl na kompu asi 3 mesice, museli jit pryc. Xpcka v kombinaci s Ubuntu je nejlepší volba!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 17:27

Hehe,to já přešel na GNU/Linux (+ virtualizovaný Win XP x64 (jediná použitelná edice Windows)) a od té doby se směji všem,co mají problémy s Vistou nebo jinými Windows...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 10. 2008 19:46

He, a já mám Windows Vista 64 Ultimate, Visual Studio 2008, kde si programuju pěkně pod .NET 3.5 SP1 a všem, co bastlí v Pythonu měsíc to, co já mám za deset minut se směju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2008 18:50

A mozno su aj taki, co sa smeju naopak, kedze to maju za 5 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 10. 2008 01:07

ooo ... no už aby byl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2008 00:34

že Windovs 7 bude po SP2 k použití,tj.rok 2013...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor