Server TorrentSpy nadobro končí, co ostatní?

Diskuze čtenářů k článku

Bobika  |  30. 03. 2008 19:57

Dobrý no,na Pirate Bay si můžu brousit drápky,ale zrušit to nemůžou.Autoři to maj chytře udělaný,dávno si koupiili bývalou vrtnou plošinu a vytvořili si na ni autonomní území s vlastními právy.Mezi nimi je i legální pírátské stahování

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gimp  |  30. 03. 2008 22:41

Jednak je to fake, kde by na plosinu vzali? Druhak aby takovy prava mohli mit museli by tento ministat uznat i dalsi staty coz moc nehrozi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobika  |  31. 03. 2008 19:54

Tak asi těžko.Tu plošinu už před dvouma rokama ukazovali na videu.Navíc,autonomní oblast na vodě nemusej všude uznávat ostatní státy,když je autonomní jen ta plošina a ne okolí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobika  |  31. 03. 2008 19:54

Tak asi těžko.Tu plošinu už před dvouma rokama ukazovali na videu.Navíc,autonomní oblast na vodě nemusej všude uznávat ostatní státy,když je autonomní jen ta plošina a ne okolí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMRvére  |  29. 03. 2008 12:57

youtube? jo? uz i youtube a podobne budou omezovat http://www.lupa.cz/clanky/blizi-se-regulace-vysilani-po-internetu-koho/

Takhle nejde dal omezovat internet....proc neumoznuji nove zpusoby distribuce a platby?

http://digitalne.centrum.cz/cz/pocitace/internet/art_2101/novodoba-supermafie-rika-si-riaa.aspx.aspx

http://cdr.cz/a/diskuze/12226

zakazte mp3 prehravace, protoze podporuji stahovani

zakazte divx prehravace, protoze podporuji stahovani

zakazte rychle pripojeni protoze podporuje stahovani

Kupujete vic jak 2DVD mesicne? jste potencialni stahovac

zakazte pametova media protoze umoznuji ulozeni...kazdemu prece musi stacit 64MB na ulozeni txt souboru

Pokud mate mobilni telefon s flashkartou, usb disk, HDD vetsi nez 80GB, pripojeni rychlesi nez 512....ste potencialni stahovac a nelegalni uzivatel.

Ano vratme se do doby kamene a vse omezme....nebudeme reagovat na zmenu trhu.....a uz vubec pruzne, radej to zakazeme a budeme platit za kazdych 512MB na USB disku....nikoho nezajima, ze 32GB disk stoji z poloviny poplatky OSE!!!!

Ja jen cekam kdy dojde k nejake vzpure....kdy uz konecne, lidi reknou, NE!!! nenechame se omezovat.....chceme legalni hudbu, ale ne za cenu monitorovani, sikanovani, zbytecnych poplatku......CHCEME NOVE ZPUSOBY DISTRIBUCE HUDBY A FILMU!!!! nechceme omezovani DRM!!! chceme rozumne cenny!!!!

Proc musi byt, kazdy potencialni zlodej?

Pulikujme na webech clanky za rozumnou cennu hudby a za svobony internet.

Platme....ale rozumnou cenu!!!

Svobodu internetu a svobodu jeho pouzivani!!

Nech nahravaci spolecnosti nebrani vyvoji intenetu....nech podporuji nove zpusoby distribuce...museji reagovat pruzne na stavajici trh!!

Kdo to udela za nas, kdy ne my? vsichni se pripoji...zacneme MY !!!

Odpovedať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 03. 2008 21:44

"K šíření nelegálního obsahu se však stále více prosazují služby pro sdílení souborů přímo na internetu, tedy například RapidShare a jemu podobní. Výhoda pro stahující je v tom, že neporošují autorská práva, při stahování takový obsah totiž dále nesdílejí."

Prvá nepresnosť: Nejedná sa o šírenie nelegálneho materiálu, ale o nelegálne šírenie materiálu (ešte presnejšie dochádza k porušovaniu autorského zákona [neoprávneným užitím diela]). Hudba, filmy, programy atď sú obecne úplne legálne. Nelegálnym materiálom je napríklad detské porno.

Druhá nepresnosť: O porušovanie autorské práva sa v prípade sťahovania z rapidshare nejedná iba v prípade sťahovania audiovizuálnych diel (filmy/hudba) pre vlastné potreby. Ak človek sťahuje napríklad program (plus pár ďalších výnimiek), tak sa už o porušovania autorského zákona jedná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 03. 2008 21:47

Samozrejme to platí pre iba pre tie programy, ktoré nie sú voľne poskytované.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 03. 2008 22:57

A pro země, které mají tak volný autorský zákon jako třeba právě ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cracker  |  28. 03. 2008 20:54

aneb se prokázalo, že torrenty jsou nelegální, pirátské a zavirovávají počítač. Ale mne tu nikdo nevěřil, teď pravda vyšla najevo. Pravda vítězí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fang  |  28. 03. 2008 18:57

Drive jsem na torrentspy chodil, jenze casem tam zacal pribyvat reklamni bordel. Pote co na me ze vsech stran zacalo vyskakovat porno jsem tam prestal chodit uplne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petronius  |  28. 03. 2008 18:43

Torrentspy stál stejně v poslední době za starou belu.

Hlavně, že jede mininova a isohunt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wdfwer  |  29. 03. 2008 08:24

No nevim.

Na torrentech najdes jenom spyware, virware, srotware, passwordware, kinoripware, bugware a hromadnu dalsich nekvalitnich bulshit kravin.

Na DC++ neco vyhledam a stahuju. Sice to trva dele, ale nemusim se obtezovat s hledanim passwords a mazanim 90% stazenych bulshit souboru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lame  |  28. 03. 2008 18:14

no bol to v podstate aj tak len indexer takze ziadna strta pre komunitu. Ako nahrady mozno pouzit redirector torrents.to alebo moj oblubeny indexer torrentz.com. komu sa mali urcite si najde desiatky dalsich. Jednu stranku zakazu (v USA) a vznikne desiatka inych a este lepsich :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufi  |  28. 03. 2008 17:16

včerejší akce s filmem o islámu ukázala že internet je nekonečný, jedna kopie se dostala na web a dneska ráno už to bylo na desítkách serverů a viděli to miliony lidí. raději budou furt vymýšlet nesmysly a popírat nový prodejní modely. protože nechtějí přiznat, že většina současný produkce má malou hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 03. 2008 15:46

Proc to rusili?? Prece TorrentSpy byl jen "seznamem" torrent souboru jinejch stranek, ne? (Mininova apod.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pejvl  |  28. 03. 2008 17:26

ee. to je torrentz.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 03. 2008 14:21

A až to všechno zakážou, zrušej, zcenzurujou atd. tak si to ten kdo si to nechce koupit stejně nekoupí a vypálí si to u kámoše jako se to dělalo když ještě měl internet jen jeden člověk v ulici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 03. 2008 15:13

Dokud tady bude stát cd 3x víc než v GB a otroci budou dál dělat zdarma,nic se tu neprodá.

Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise reality  |  28. 03. 2008 18:49

at zrusej internet celej

se to bude delat jak za casu strarych dobrych kazet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Epe  |  28. 03. 2008 13:49

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blbtorrent  |  28. 03. 2008 12:49

Na torrentspy už dlouho nešlo uploadovat, tak jsem ho stejně pokládal za mrtvou věc.

Torrenty mám mnohem raději než rapidshare a spol. Ale fakt se divím, že to vůbec může ještě fungovat. Stejně jako servry s crackama. Byla by škoda, kdyby tyhle torrent servry úplně zanikly, dobře se přes ně distribuují fanouškovské věci (např. koncerty), které nejsou běžně v prodeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  28. 03. 2008 13:52

Bud v klidu.Jeden zanikne,deset novych vznikne.Benga se muzou snazit jak muzou,ale internet se z principu kontrolovat nejde,pak uz to nebude internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kj  |  28. 03. 2008 14:21

cesky bengalci hlavne kontroluji POUZE dc++ a podobny p2p site, protoze na kontrolovani kdo co stahuje pres torrenty proste nemaj kapacity (financni a personalni). Takze kdo v dnesni dobe pouziva jeste dc++ tak ten si tak jedinej koleduje o pruser...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise reality  |  28. 03. 2008 18:48

blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FIreman  |  28. 03. 2008 20:12

A co udelaji? CHyti jednoho, dva daji jim odstrasujici trest a tim to hasne... celej internet proste pozavirat nemuzou, to proste nejde... navic stahovani z DC nemusi byt nutne porusovanim autorskych prav nikoho, zato na torrentu si tim byt jistej muzes... a ze na to nejsou kapacity? TO by ses divil jak je jednoduche zjistit identitu ceskych Torrent uzivatelu, navic na torrentech lze napadat i servery za porusovani prav, kdezto DC hub zadne prava neporusuje, na serveru nemusi byt jedinej nelegalni bajt a sit nemusi byt nutne vyuzivana k porusovani prav, protoze server nevo kdo co stahuje a ani nevi jestli dana vec je nebo neni legalni ci nelegalni, takze to nelze nijak kontrolovat... nehlede na to ze i kdyby to slo tak nevim kdo by ty data chtel nejakym zpusobem skaldovat analyzivat a prochazet... na velkych hubech jsou mesicni prenosy v radech Terabajtu tohle opravdu nelze analyzovat nejak rozumne.. natoz to nejak logovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 03. 2008 09:44

Rek bych ze v tom mas trosku bordel. Torrent server vetsinou neobsahuje nic jinyho nez odkaz na tracker to znamena jeste min nez DC hub. Takze rict ze Torrent server automaticky poruzuje prava a DC hub ne, je blbost. Dalsi vec je ze v DC hubu je i seznam pripojenych uzivatelu a uz kazdyho uzivatele de vypsat co sdili, coz usnadnuje identifikaci. Tohle na torrentech vubec neni, takze je mnohem tezsi najit nekoho koho by melo smysl vubec stihat. A rikat ze pouzivani torrentu je automaticky porusovani autorskych prav je taky blbost. Torrent byl vytvorenej pro sdileni legalnich dat a kupodivu se pro ten ucel taky jeste pouziva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfik  |  28. 03. 2008 21:21

naopak si myslím, že DC je bezpečnější než torrent. U torrentu člověk vždy sdílí, u DC sdílím distribuci linuxu nebo sbírku free programů a stahování u nás trestné není. A doufám, že nikdy nebude protože jinak by musel být zakázán i prodej veškerých rekordérů všeho druhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  28. 03. 2008 21:35

A co mas za DC? Protoze dc++, ldc atd., které podporují segmentové stahování automaticky sdílí stahovanou věc stejně jako torrent.

Domívám se, že legální je pouze stahování muziky a filmů z rapidshare aspol. a z původního DC, které nepodporuje segmentové stahování (což znamená velice pomalé stahování)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  28. 03. 2008 14:39

Otázka je, zda nebudou spíš honit uživatele, kteří z torrentu stahují. Pokud by tomu tak bylo, stejně by postupně zanikaly, protože by se lidi báli z torentu stahovat (protože dochází při stahování ke sdílení)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul  |  28. 03. 2008 14:24

Toho bych se neobával. Tady šlo o případ, kdy asi i servery byly umístěné v USA. Většina podobných "služeb" to pak jednoduše vyřešila přesnuem přes hranice a fungovala vesele dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor