Zadavatelé reklamy na Facebooku mohou cílit na téměř jakoukoli charakteristiku. Foto: Facebook

Zadavatelé reklamy na Facebooku mohou cílit na téměř jakoukoli charakteristiku. | Foto: Facebook

Facebook ukázal, jak to bude fungovat. Člověk odsdílí příspěvěk a pod ním se ukážou doporučené další https://newsroom.fb.com/news/2017/04/news-feed-fyi-new-test-with-related-articles/

Facebook ukázal, jak to bude fungovat. Člověk odsdílí příspěvěk a pod ním se ukážou doporučené další | https://newsroom.fb.com/news/2017/04/news-feed-fyi-new-test-with-related-articles/

Mark Zuckerberg zahájil vývojářskou konferenci Facebooku F8 a prozradil, co Facebook chystá

Mark Zuckerberg zahájil vývojářskou konferenci Facebooku F8 a prozradil, co Facebook chystá

Tethet-tenna je něco mezi malou helikoptérou a dronem, která dokáže do ohrožené oblasti doletět a poskytnout internet Foto:  geralt ,  CC BY-SA 2.0

Tethet-tenna je něco mezi malou helikoptérou a dronem, která dokáže do ohrožené oblasti doletět a poskytnout internet | Foto: geralt, CC BY-SA 2.0

Foto: Instagram

Foto: Instagram

Obsah a funkce, které za placené členství získáte, jsou však zcela na administrátorovi.

Obsah a funkce, které za placené členství získáte, jsou však zcela na administrátorovi.

Foto: USAReisebloger, CC BY-SA 2.0

Foto: USAReisebloger, CC BY-SA 2.0

Foto: Pixabay, CC BY-SA 2.0

Foto: Pixabay, CC BY-SA 2.0

Foto:  bykst ,  CC BY-SA 2.0

Foto: bykst, CC BY-SA 2.0

Facebook ukázal, jak to bude fungovat. Člověk odsdílí příspěvěk a pod ním se ukážou doporučené další https://newsroom.fb.com/news/2017/04/news-feed-fyi-new-test-with-related-articles/
Mark Zuckerberg zahájil vývojářskou konferenci Facebooku F8 a prozradil, co Facebook chystá
Tethet-tenna je něco mezi malou helikoptérou a dronem, která dokáže do ohrožené oblasti doletět a poskytnout internet Foto:  geralt ,  CC BY-SA 2.0
15
Fotogalerie

Šéf reklamy ve Facebooku: Ne, opravdu tajně neposloucháme, o čem se bavíte

Pamatujete si ještě na ty zkazky o tom, že nás Facebook skrze svoji aplikaci poslouchá, a když zachytí nějaké klíčové slovo, začne k němu zobrazovat kontextovou reklamu? Některá videa publikovaná třeba na YouTube něco podobného skutečně demonstrují, i když vlastně není vůbec jisté, kdo přesně poslouchá.

Nemusel by to být vůbec Facebook samotný, ale některý z jeho dodavatelů reklamních technologií, kterých je celá řada. I proto se vám ve Facebooku zobrazuje kontextová reklama na to, co jste krátce před tím na internetu a zdánlivě mimo jeho síť.

Představitelé samotného Facebooku podobné praktiky vícekrát odmítli, přičemž naposledy se tak stalo na sklonku minulého týdne v twitterové odpovědi Roba Goldmana, který zastává pozici produktového viceprezidenta pro reklamu.

V tweetu píše, že se stará ve Facebooku o reklamu a Zuckerbergova služba nepoužívá a ani nikdy nepoužívala mikrofon k reklamním účelům. Podobné zkazky označil za lež.

Určitě si přečtěte

Články odjinud