S kartami X1900/X1950 můžete pomoci světu!

Diskuze čtenářů k článku

ewing, ewing  |  04. 10. 2006 02:34

na taketo veci som sa uz davno vykaslal. aj taka choroba ma svoje dovody aj ked sa nam to nepaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azor666  |  04. 10. 2006 20:13

AFAIK tento projekt (spolu s ostatními livescience projekty-QMC, rosetta, SIMAP...) je především o prvotním výzkumu, tedy o podstatě a důvodech vniku těchto chorob, to není jen projekt „aspirinII@home“... Proto tento příspěvek moc nechápu .
Jestli má být důvod ve >>vyšší moci<< tak to jsme se mohli na veškerý výzkum a vývoj vykašlat už někdy ve středověku a tuto diskuzi vést pomocí poštovních kurýrů na koních a správ na pergamenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  06. 12. 2006 01:04

Ach jo, já to napoprvé přečetl jako „pomocí poštovních holubů na koních“ a přiznám, že než mi to došlo, byl jsem z toho trošku na větvi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ford ( SlackWare )  |  03. 10. 2006 16:11

Predevsim to jeste nechodi spolehlive. Je to spise ve stadiu testovani. Vysledky jsou pomerne casto invalid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drozd  |  03. 10. 2006 13:34

Misto usa projektu radeji svym vykonem podporte nas podobny evropsky projekt SIMAP http://boinc.bio.wzw.tum.de/boincsimap/
Nejvice novinek se dovite na www.boinc.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. NO  |  03. 10. 2006 14:33

no to zni uz lip... takhle alespon nemam pocit ze pocitam drahu letu rakety s nuklearni hlavici nebo silu devastace pri dopadu na zem...apod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  03. 10. 2006 17:39

To já zase nchávám počítač zahálet a díky uštřeným wattům šetřím naše doly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kosacek  |  03. 10. 2006 18:39

verim ze objev noveho leku proti nejake zakerne chorobe ma vetsi vahu. navic me pocitace jsou napajeny jen energii z vodnich elektraren a vetrniku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  03. 10. 2006 18:54

Před pár let mi na počítači taky beželo Seti@Home a nějakej projekt na "výpočet" léku proti rakovině, ale to mě už dávno omrzelo. Raději nechám svoje PC oddychnout. ale nic proti těmto projektům nemám, spíš naopak.

Tvoje PC možná napájí větrník ale většinu ostatník uhlí nebo jádro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azor666  |  03. 10. 2006 19:31

Taky jsem na PC vyzkoušel pár projektů, je pravda, že časem to člověka může přestat bavit, ale většina klientů je dělaná  style m "nainstaluj a zapomeň" tak bych vtom neviděl takový problém.

Odpočívání PC moc neřeším fyzická životnost HW je na řádově větší než morální (co s 4 roky starým PC)

Teorie spiknutí o počítání drah balistických raket pro CIA snad nemá cenu ani komentovat. USA má na zbrojení zdrojů dost a obejde se bez mého NTB.

Pod systémem BOINC existuje hodně zajímavých projektů (i evropských pro zaryté antiAmerikanisty), nejen lékařských, ale bohužel žádný z nich se zatím nedá počítat na GPU :(

sponzorování ČEZu je stinná stránka DC projektů, ale jestli má PC žrát X wattů nic neděláním nebo o 15% více něčím užitečným tak není co řešit. Navíc zde naháníme pár Wtů zatímco KW energie jinde plýtváme zbytečně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benjamin  |  04. 10. 2006 12:59

>"Teorie spiknutí o počítání drah balistických raket pro CIA snad nemá cenu ani komentovat."

Ale ma, samozrejmne, ze armadni vyzkum rad vyuzije vypocetni kapacity nadsenych dobrovolniku - blbej kdo dava, blbejsi kdo nebere... Opravdu se vyplati sledovat informace o konkretnich projektech, protoze riziko zneuziti je realne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azor666  |  04. 10. 2006 20:01

Slovi klasika: to že jste paranoidní, ještě neznamená, že po vás nejdou. (no ofence)
Sledovat teamy, pozadí, a hlavně publikované vědecké práce-články... jednotlyvých projektů se jednoznačně vyplatí.
Ale uvědomte si, že za většinou projektů stojí renomované universiti a ne zednářské bratrstvo,CAI, KGB...
Ryziko zneužití existuje vždy, ale jaké máte záruky (pokut nemáte linux), že někdo nezneužívá jiné programy na vašem PC. Rozhodně bych se bál víc toho co posílá můj počítač do M$, než toho co posílá na světoznámou universitu, jenž nemá potřebu se znemožnit kvůli pár TFLOPS výpočetního výkonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PatrikBauchel, PatrikBauchel  |  03. 10. 2006 12:30

ale zase kdyz neni clovek naruzivej paran nekupuje si vetsinou hi-end kartu aby se mu na ni doma prasilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  03. 10. 2006 12:01

Super napad, kdyz tak vykonny HW vlastne celou dobu zahali Teda krome naruzivych paranu, ale ti stejne asi moc pocitat nebudou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trodas  |  03. 10. 2006 12:00

No, ja folduji na 9-ti pocalech a samotny pocal (nejaky AXP, GF2 grafika a disk, ovladani (pripadne) pres terminal - po siti) je proti ATI X1900 ci dokonce X1950 velmi levna zalezitost... Tak nevim nevim, estli tohle k necemu bude, ale clovek si s takovou masinou muze pustit dva foldingy - jeden pro GPU a jeden pro CPU. Hmmm. Jeste jak tu kartu odrzovat v 3D modu (mnohem vyssi clock) i v 2D rezimu...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagle  |  03. 10. 2006 13:46

Jenže tahle věc má podle zprávy na Xbitu 40x vyšší výkon než P4 2.8 GHz !!! Tj. to, co se dříve počítalo tři roky, se s tímto spočte za jeden měsíc. Osobně doufám, že brzo vznikne podpora u multimediálních aplikací - video by se s tím mohlo enkódovat řádově rychleji. Konečně možné řešení pro MPEG4 AVC, který žádný dnešní procesor nezvládne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor