Vyvoj od piky nebyl myslen, ze chci, aby znovu objevili kolo, ale byl myslen v tom smyslu, ze bych opravdu velmi rad videl ty uzasne asijske technologie, ktere nebyly jen o obslehnuti a naroubovani na zapadni vyvoj nebo poznatky. Zkratka a jednoduse, zajima mne jejich puvodni prace v modernich technologiich, ktera nam dala neco, co bychom bez nich nemeli. Ze dnes uz delaji take vyvoj (a maji Nissan GTR a dobre fotaky :)) je pochopitelne, kopirovat donekonecna nelze. Vsak uz ostatne take maji na cem stavet, pred dvaceti lety si to nafotili treba zrovna na autosalonu ve Frankfurtu a stejne tak to praktikovali (Japonci) a praktikuji (Korejci, Cinani) v rade dalsich oboru. Zrovna automobilovy prumysl je v tomhle asijskem trojuhelniku velmi vymluvnym nemym svedkem. Jak se nam ta historie hezky opakuje, ze?Odvozeniny ARMu mne v tomto kontextu opravdu nezajimaji, ARM jakozto architektura neni neco, co k nam doputovalo z Asie, coz bylo pointou zminky v predchozim postu. Nicmene cenim si tve analyzy na tema o cem vim ci nevim kulovy, postoupim svy sekretarce. Sitove prvky... krabicky s antenou na nejakem komunikacnim standardu a co jako? Takova prace se odjakziva nechava tem, co to udelaji za polovic, tedy dnes typicky Cinanum (to je ostatne duvod, proc vymira ta jak rikas evropska konkurence, otazkou je jaky to bude mit globalni dopad do budoucna na nas na vsechny, coz si dnes malokdo s naditou kapsou chce pripustit). Urcite veci te zaujaly velmi, neco zustalo bez povsimnuti... jinak vse no offence, kazdy mame svuj pohled jak se veci maji, co je klicove a co naopak zcela nepodstatne.