Rozlučte se s Messengerem bez reklam. Facebook spouští nový reklamní systém přímo v komunikátoru

Aplikace Messenger brzy začne zobrazovat reklamy. Facebook ukončil beta testování v Thajsku a Austrálii, a brzy plánuje nasadit „ostrou“ verzi reklam po celém světě, uvedl na webu. Facebook se sice ohání tím, že reklamy „pomohou uživatelům s objevením značek a firem, které jsou relevantní k jejich zájmům“, příjmy z reklam jsou však pochopitelně důvodem číslo jedna k tomuto kroku.

Reklamy se budou zobrazovat na základní stránce aplikace, a to uprostřed mezi aktuálními a staršími konverzacemi. Pokud bude reklam více, bude možné je rolovat směrem do stran. Po kliknutí na banner přejdete na webovou stránku odpovídající nabídky. Reklamní kampaně, které se vám nebudou zamlouvat, budete moci vypnout. Naopak můžete pochválit reklamy, které vám připadají zajímavé a užitečné, čímž pomůžete algoritmu s výběrem dalších vhodných reklam.

Mezi další typy reklam patří prokliky z Facebooku do Messengeru, např. pro přímé kontaktování prodejce, a také sponzorované zprávy, které se vám objeví „zamíchané“ mezi konverzacemi s vašimi přáteli.

Facebook umí nově vyhledat a připojit vás na veřejnou Wi-Fi:

Diskuze (30) Další článek: Audi A8 má být prvním komerčním vozem, který dosáhne 3. úrovně automobilové inteligence

Témata článku: Byznys, Facebook, Facebook Messenger, Instant Messaging, Reklama, Austrálie, Chat, Komunikace, Přímé kontaktování, Komunikátor, Základní stránka, Messenger, Beta testování, Sponzorovaná zpráva, Objevení, Celý svět, Vhodná reklama, Thajsko, Webová stránka, Nový, Aplikace, Odpovídající nabídka, Konverzace, Reklamní kampaň, Reklamní systém

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost