„Microsoft chce masy naučit pracovat ve 3D“„Masy“ mají možnost pracovat ve 3D už bratru nejméně 20 let. Upřesnil bych to na období vzniku prvních 3D herních editorů pro masy, tj. od doby někde v období prvního DOOMu. Od té doby vznikly stovky 3D programů pro masy. Proč by tuto situaci měl nyní Microsoft nějak změnit, přesměrovat, nebo snad na ní dokonce začít profitovat, mi není známo. Někomu zdejšímu ano?
----------„Surface Studio je nový stolní počítač od Microsoftu s úchvatným displejem.“Rozlišení monitoru na úrovni 5K má např. Apple u svého iMacu už dva roky. Je-li tento „výsledek“ pro Microsoft „úchvatným“, tak asi je. Jinak stroj je to zajímavý tak maximálně z pohledu megadotykového displeje, za mega cenu. Podobné all-in-one počítače s dotykovou obrazovkou nižší třídy do 4K nabízí Acer, nebo Lenovo, nebo HP už dva roky. A doposud žádnou díru do světa neudělaly, jsou zcela na okraji zájmů zákazníků. Nicméně dovedu si představit úzce vyprofilovanou klientelu profesionálů, kteří za to těch 70-100 tis. vysolí a ta mašina jim ty peníze prostě nějak vydělá. Moc jich ale nebude. Otázkou a velmi podstatnou zůstává, jestli jich MS prodá tolik, aby to vydělalo jemu. Zisky z „Surface projektu“ Microsoft totiž stále tají.
----------„Creators update. Jde o připravované nové funkce. Budou cílené právě na kreativce a dočkáme se jich už začátkem roku 2017.“Creativita je od pravěku doménou uživatelů a profesionálů Apple. Apple se této záležitosti věnuje od počátku a dělá všechno pro to, aby uživatelům v této oblasti poskytl maximum. Rád bych věděl, co by jako mělo přimět zkušené crativce, zvyklé na špičkové zázemí a produkty Apple, aby přešli k neověřenému pokusu (střelbě do lesa) pod značkou Microsoftu. Tápání po Continuu a snaha jen kopírovat Apple tedy vesele pokračuje dál. Tím ale nikoho neohromí, creativní lidé to totiž nesnášejí.