Rozdíl mezi DirectX 11 a 12 může být i přes 100 snímků za sekundu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 36

Názory k článku

X
23. 02. 2015 21:04

MS byl nucen přestat zvýhodňovat své herní konzole, kde grafické rozhraní běží už dávno obdobně a optimalizovat i dlouho brzděné DirectX, jinak by získala lidi AMD s Mantle a po DirectX by už neštěkl ani pes. Přitom ale MS nemá za DirectX žádné příjmy, jedině nepřímé z Win, tím je to zajímavé ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2015 20:21

Takže jsme zjistili že DX 11 je hrozny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2015 16:02

Pricinou je redukcia ybztocnych operacii s pamatou
Lebo prechod dat cez CPU je uzasne draha operacia v dnesnych CPU (nase mernaia y roku 2010/2011) poskytnute AMD =ta ich pouzila Mantle a HSA a teraz vsteci opakuju resp. rusia nadbytocnu vymenu dat...for(....) {
C[i]=A[i]+B[i];
}trval
stredna honota: 6,271s
smerodajna odchyla : 2,000s
media: 5,015for(....) {
C[i]=A[i]+B[i];
B[i]=A[i];
}Stredna hodnota: 14,530
smerapdajna odchylka :3,662
median: 12,180A v pripade prenosu dat do GPU a z nej sa prenasuaju data RAM-> CPU->GPUakcelaracia v GPU nefunguje ako DMA pre GPU...Program v~OpenCL bežiaci na~GPU\\ bez~prenosov dát
Stredna hodnota: 0,940
Smerodjana odhcylka:0,100
Median: 0,940Program v~OpenCL bežiaci na~GPU\\ s~prenosmi dát CPU -GPU
Stredna hodnota 1268,060
Smerodajna na odchylka 59,470
Median:1276,820Ak sa minimlaizuje prenos dat, (HSA ma za ciel ho znmazat) a V calcu to ide velm podobne s HSA, co de facto je openCL bez prenosov dat
http://www.extremetech.com/computing/174632-amd-kave... ... A preto MS a vsetci ostani minimlaizuju dtaove prenosy cez CPUDirectX 12 shows its muscle in early benchmarks
By Matt Smith — February 6, 2015
The largest improvement occurred alongside AMD’s Radeon 290X, which leaped from an average framerate of 8.3 per second at Extreme quality (with DirectX 11) to an average of 42.9FPS.
http://www.digitaltrends.com/computing/directx-12-show... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2015 14:35

Článwk o ničem s bulvárním nadpisem.V reálu se bude jednat o jednotky procent a mín, nehledě na fakt, že si nikdo nedovolí zpětně nekompatibilní technologií hráče omezovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2015 13:45

Tak to je fajn, konečně pořádný důvod pro upgrade grafické karty.. Stará dobrá 560ti ještě slouží dobře a výměnu jsem zatím vždy zavrhl, tohle ale vypadá na ten správný okamžik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 02. 2015 13:05

Nu tak jestli namerili misto 10000 snimku za skeundu 10100, tak bych zase tak moc nejasal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 02. 2015 13:02

Měřit rozdíl výkonu ve "snímcích za sekundu" je naprostá pitomost. Tím spíš ve spojení s magickým slůvkem "až".Druhou věcí je, jaká je skutečná úspora, když nepůjde o testovací demo zaměřené na optimalizovanou funkci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2015 12:50

To toho DDpackala asi trefi, kdyz uz nebude moci v kazdemu clanku o GPU se 20x zaklinat "API Mantle"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2015 12:45

Proste do novych grafik pridali featuru ktera je v DX12 k dispozici zatimco DX11 ji nepodporuje a musi se to obchazet.Cele DX je pekny doklad toho jak misto aby nejaka autorita vyvijela smysluplne graficke rozhrani a vyrobci hardwaru tomu sili na miru sve produkty tak se rozhrani upravuje podle toho s jakou featurou ten ktery vyrobce hardwaru prijde. Prakticky veskere hry a graficky narocne programy maji dve az tri vetve grafickeho kodu - Nvidia vetev, AMD vetev, pripadne Intel vetev. A kazda z nich vyuziva DX jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 02. 2015 12:41

To dokazuje, že DX12 bude bomba a my pařani budeme muset kupit ten skvělý Windos 10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2015 11:52

A to dokazuje jak moc je DirectX 12 dobré, nebo jak moc bylo DirectX 11 špatné? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor