Rozdíl mezi DirectX 11 a 12 může být i přes 100 snímků za sekundu

Rozdíl mezi DirectX 11 a 12 může být i přes 100 snímků za sekundu

Více informací o nové verzi rozhraní DirectX 12, které je určené pro operační systémy Windows a také herní konzoli Xbox One, bychom se měli dozvědět na GDC, už nyní ale unikají zajímavé informace o zlepšení výkonu.

Brad Wardell ze společnosti Stardock, se na Twitteru svěřil se zajímavým srovnáním výkonu pod DirectX 11 a DirectX 12. Jednou z hlavních novinek bude nízkoúrovňový přístup podobně jako třeba nabízí API Mantle od AMD.

Podle vyjádření se mu se zatím neuvedenými grafikami v zapojení CrossFireX (pravděpodobně nové modely Radeon R9 3xx od AMD) a osmijádrovým procesorem podařilo dosáhnout rozdílu více než 100 snímků za sekundu. I když se jednalo pouze o testovací prostředí, které zahrnovalo světla a efekty čoček, jedná se o ukázku výrazné optimalizace, kterou DirectX 12 přináší.

Klepněte pro větší obrázek

Pro upřesnění dodal, že jednou z novinek DirectX 12 je využívání více karet zapojených ve společném výpočtu jako kdyby šlo o jedinou kartu. Menší srovnání výkonu na slabším hybridním čipu AMD APU před týdnem zveřejnil i Anandtech.

Diskuze (36) Další článek: Ještěrky opět útočily. Tentokrát se stal obětí vietnamský Google

Témata článku: Software, Microsoft, Technologie, DirectX, Versus, Nízkoúrovňové API, Directx 11, Beyond, Stuff, Lens, Swarm, Dirigent, Náročné využívání, One Way, Lighting

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak vznikají filmové efekty

Test ATX skříní a externích disků

Znáte svá práva při reklamaci?

Průvodce první instalací NASu