RIM rozdá tablety PlayBook, Google rovnou deset tisíc krabiček Google TV

Diskuze čtenářů k článku

27. 10. 2010 10:28

Né že by mě Java a programování vůbec nějak zajímalo, ale exkluzivitu takovýchto akcí/prodeje/předprodeje výhradně pro USA mě už docela štve.... já to ale chápu že je to trh velký/jednotný ne jako to naše úžasné Evropské hospodářské splečenství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 12:40

Misto sjednocovani zakonu v ramci EU je potreba zajistit abychom nejedli moc ulezelej gulas, nemeli sluchatka co hrajou moc nahlas a nekupovali si pomazankove maslo, ktery vlastne neni maslo. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 13:23

Myslím si, že by se měly věci nazývat pravým jmény. Tedy když pomazánka není máslo, výrobce by neměl psát na obale že jde o máslo. Pálenka z bramborových slupek zajisté taky není rum, a buchty vyrobené v polské fabrice by se taky neměly jmenovat české domácí buchty. Čemu na téhle logice přesně nerozumíte? Necháte se rád obelhávat výrobci?

Tohle čecháčkovské přivlastňování se mi nelíbí, stejně jako sedět v zahulené hospodě. Jsem rád za Evropskou unii a doufám že pořádně přitvrdí, aby se konečně začalo v téhle zemi něco dít!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 13:34

U tech vyrobku se ale nepise, ze to je "Maslo". Je tam napsano "Pomazankove maslo". To je trochu rozdil.

Čemu na téhle logice přesně nerozumíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 14:20

Doporučuji si zjistit co vlastně znamená pojem "máslo" a pokud něco není máslo, nemůže být ani pomazánkové máslo. Už to chápete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 15:51

na windows je taky napsano "Operacni system"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 17:44

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 20:17

a také to operační systém je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 10. 2010 09:06

Proste si uvedomte, ze odstranovat "Pomazankove" ze spojeni "Pomazankove maslo" je blabol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 13:41

A kdo tě nutí to kupovat? Kdo tě nutí chodit do kuřácké hospody? Neumíš nést odpovědnost za své činy a proto chceš, aby EU rozhodovala za tebe?

Souhlasím s tím, že věci by se měly nazývat pravými jmény. Proto to +, bohužel než jsem příspěvek dočetl do konce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 14:17

Pomazánkové "máslo" nekupuji, a "RUM" nepiji.

To že se chci s kamarády jednou za měsíc sejít a poklábosit u pivka aniž bych celý večer seděl v modrém dýmu a moje oblečení a vlasy načichly tak, že všechno musí do pračky/sprchy považuji za omezování a bezohlednost od ostatních. Zdravotní dopady netřeba ani zmiňovat.

V našem městě žádný vhodný nekuřácký podnik není, díky našim chromým zákonům a kamarádíčkování poslanců, kteří z nějakého zvláštního důvodu odmítají prosadit onu novelu která slaví v celé EU úspěchy.

Co bych také čekal v zemi, kde "prezident" oficiálně a slavnostně otevírá novou výrobní linku na cigarety z trucu proti EU.

Proti kuřákům nic nemám, je to každého věc, pokud neomezuje ostatní.

A proto považuji unijní nařízení jako správné, jelikož zatím se potvrzuje že mají víc rozumu než naši pochybní zákonodárci, kteří nejsou schopni rozhodovat za mě, i když jsem jim ve volbách dal hlas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 14:29

Ale já nepopírám zdravotní dopady (i když ani potvrdit je nemůžu), nepopírám, že ten smrad nesnáším a narozdíl od tebe mi vadí i kuřáci. Jenže do kuřácké hospody nás nikdo nenutí chodit. Mě neomezuje to, že někdo má podnik, kde se smí kouřit. Je to jeho věc. Naopak zakazovat jim tu volbu omezování je.

Jiná věc je kouření na veřejných prostranstvích, tam bych to zakázal. Narozdíl od těch dnešních tendencí zakazovat něco v soukromých podnicích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 14:44

Když si vybavím dobu před nějakými 30 lety a dále, kouřilo se všude, na úřadech, ve školách (učitelský sbor v kabinetě) v nemocnicích, na nádražích....dnes je to nemyslitelné. A myslím, že ta doba aby se nekouření rozšířilo i na podniky typu bar, restaurace je tady. Jak jsem již psal, nikde v Evropě s tím problém nemají, dokonce to uvítali i samotní kuřáci, i když remcat bude někdo vždy.

Píšeš o soukromém podniku, problém je v tom že i soukromý podnik jako třeba bar, diskotéka, hospoda je většinou veřejný. A zaměstnanci i návštěvníci mají prostě smůlu. Buď budou tiše trpět a nechají se omezovat a ničit si zdraví, nebo budou sociálně vyloučení a nezbude jim než sedět doma.

Myslím si že občasné cigáro venku nebo v nějaké kuřárně je rozumné řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 20:27

A za hranicema je to zcela bezne priro`ene nikdo neremca a i pro kuraky co si obcas musi odskocit pred klub je pak ten zbytek casu uvnitr o necem jinem .... spravna volba - a to rikam jako trosku kurak !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 21:01

no na druhou stranu by nebylo zrovna prijemne, kdyby ses po ceste na chodniku musel prodirat hloucky kuraku. napriklad u andela, kde je hospoda na hospode by to tak vecer rozhodne vypadalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2010 14:53

Zajmavy, ze tady v nemecku ani v ulicich kde je hospoda na hospode, ze clovek hlouckama kuraku neprodira... a to se tu nekouri min nez v Cechach. Spis naopak. Holt lennost je silnejsi nez nutkani kourit a kdyz uz to prijde, tak je za minutu hotovo a zas je na pul hodiny klid...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 23:04

Taki kuřaky v restauracich nemám rad ale to že v okolí nemáte nekuřácký podnik by měl ale řešit trh nikoli EU nebo naši záonodáci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2010 14:57

Proc by si nekdo dobrovolne omezoval klientelu pouze na nekuraky? Krome toho by mu tam stejne nechodil nikdo, protoze nekuraci maj kamarady kuraky a tak to s nima radsi prezijou ve smradu nez aby v nekuracky hospode cumeli do blba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2010 18:49

Namísto globálního zákazu bych jako nekuřák preferoval jiné zákonné nařízení - každý majitel veřejného zařízení by musel na živnostenském úřadu evidovat a na vstupu do zařízení piktogramem oznamovat zda jde o zařízení kuřácké, nekuřácké či obojí s odděleným prostorem. Pak by bylo opravdu na každém z návštěvníků jak se rozhodne. Zákonem by bylo samozřejmě zakázáno kouřit v zařízeních patřící státu či obci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2010 21:12

ale no tak...vždyť sou to samé blbosti zrovna toto by mě fakt neštvalo... hroší sou takové věci jako ,že sme museli přijmout Eurocody atd. pokud byste se stím někdy střetl tak takhle nemluvíte... takže opravdu souhlasim stim ,že je dost trapné ,když se evropský parlament zabývá tím ,že pomazánkové máslo ve skutečnosti máslo neni ,když to všichni víme..dále je pro Evropský parlament a celou legislativu velice zábavné a nesmírně důležité potápět a ždímat firmy jako Intel,Google,Microsoft atd.

takže by opravdu mohli začít něco dělat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 21:06

njn, ale to by chtelo neposlouchat lokalni populisty jako je Klaus a misto nadavani na EU se snazit ji nasmerovat tak, aby plnila svuj ucel. bohuzel posledni dobou sem cim dal tim skeptictejsi k tomu, ze se to podari stihnout driv, nez nas ekonomicky prevalcuje cina...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 10. 2010 21:29

Jak ji chceš nasměrovat, když v ní máme tak malý vliv? A velké státy mají svoje zájmy. Vystoupení je jediné reálné řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 10. 2010 20:44

Spravne! A resenim problemu maleho vlivu je vystoupit uplne, tj. nemit zadny vliv.

Bravo! A ted vazne. Takovy blabol napadl vas, nebo to mate od nekoho jineho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 10. 2010 13:11

A proc by nebylo lepsí vystoupit, mit vliv pouze na vlastni stat, do nikoho se nesr*t nez nevystoupit, nemit skoro zadny vliv ani na ty, ktery se do nas sr*t chteji ?

preji prijemny slunecny den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor