Rights Management plugin pro IE

Diskuze čtenářů k článku

Pjotr  |  26. 10. 2003 10:46

NO - co ja vim, z hardwaru na fixni seriove cislo to ma PIII cpu a
standardne vsechna AP na wifi
Teda jestli zacnout znackovat i jiny hardware,tak to bude drson
Clovek, aby se to bal i poustet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0m3body  |  24. 10. 2003 16:05

zaujimalo by ma ci k takto 'chranenym' datam budu mat pristup aj ostatne browsre

ak ano, tak to znamena ze vsetky horeuvedene restrikcie sa budu aplikovat len v ramci internet exploreru a bude stacit nainstalovat mozillu ci nieco podobne a veselo tlacit, kopirovat do stranky ci preposielat mail

ak nie, tak pochybujem ze sa to nejak na webe rozsiri ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  24. 10. 2003 17:01

No tim bych si tak jisty nebyl. Pokud se nemylim IE pouziva neco kolem 90% uzivatelu Internetu. Takze pokud to bude primou soucasti browseru o rozsireni je postarano :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0m3body  |  24. 10. 2003 17:29

nie je IE ako IE
IE 6 pouziva tak 60-70%; velmi vela ludi ma stale stare 95/98/me
kolko s tych ludi si stiahne ten plugin ? vacsina windows userov neupdatuje, inak by neboli virusy tak rozsirene ...

myslis ze nejaka komercna firma 'dobrovolne' pouzije nieco cim si znizi okruh zakaznikov na polovicu ?

tazko ... a pokial budu sluzby dostupne bez pluginu, naco ho vobec stahovat ? atd ...

dopadne to ako s audio CD ochranou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Chlup  |  24. 10. 2003 22:01

A co takhle, když za pár let bude zákon, který bude vyžadovat, aby mohly být používány jen aplikace se zabudovaným DRM. Každý soft to bude muset dle zákona mít. Dokonce i na úrovni hardware bude zákonem vyžadováno zabudované DRM. Co pak? Že to je nesmysl? Já jsem přesvědčen, že to nesmysl je, ale každopádně snahy o něco takového existují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  25. 10. 2003 11:23

Mozna i 95%, a tady je dalsi duvod proc nepouzivat nahrazky typu mozzila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  26. 10. 2003 11:55

Priznej se, Jezevce, ze ty menis u Microsoftu toaletak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p.  |  25. 10. 2003 03:29

mno, funguje to trosku jinak... soubor u kteryho tu ochranu zapnes je necitelnej bez danyho pluginu. takze kdyz si nenainstalujes ten plugin a dostanes (se) na zabezpecenej dokument, rekne ti to ze mas smulu a at si nainstalujes plugin. kdyz ten plugin nemas nainstalovanej, tak to sice muzes ulozit, ale je ti to prd platny protoze je to sifrovanej soubor takze v nem nenajdes nic co by davalo smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal zobec  |  25. 10. 2003 16:42

tohle je pravděpodobně správně - ještě jsem se k DRM nedostal abych ho vyzkoušel. ale píšu sem hlavně proto že: je to určeno pro správu dokumentů uvnitř firmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  27. 10. 2003 09:19

Týýýýý brkošu, to abych vyhodil naše Documentum a těšil se na zázrak od MS. A kámoš s TreeInfem se už těší taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0m3body  |  27. 10. 2003 12:36

no vyborne, takze bude existovat plugin pre msie 6.0
mozno aj 5.5
vsetci chudaci s 5.0 a nizsimi budu mat smolu
vsetci pouzivatelia inych browserov maju smolu (popripade inych os)
v tejto situaci tipujem ze takato technologia nema sancu prezit

teraz iny priklad
microsoft zverejni detaily aby mohli ostatne browsre/os implementovat takuto ochranu
tym padom niekto naimplementuje taky plugin, ktory sa bude tvarit ako ze chrani vsetko co chranit treba ale ochranu bude ignorovat - moze byt postaveny mimo zakon ale kto mi zabrani ho doma pouzivat ?
aj decss je mimo zakon a nie je problem ho zohnat

no a este jeden priklad
microsoft nakoduje pluginy pre dostatok inych browserov aby si zabezpecil pokrytie napr 98% uzivatelov
za prve - 2% ho zazaluje pre zneuzivanie monopolu - a bude sa ho snazit donutit produkovat pluginy pre vsetky mozne browsre (drm v lynxe . alebo zverejnit detaily aby to mohli urobit sami

a teraz, ak si vezmeme ze mame open-source mozillu a closed-source plugin, verim tomu ze sa mozilla bude dat modifikovat tak, aby pouzitim toho pluginu ziskala dane data a povolila ich tlac (to je 100% mozne) alebo save (95% ?)

atd ...

pokial raz tie data pridu ku mne, mam ich vo svojom pocitaci, zobrazia sa mi - som ich schopny vytlacit; pokial mi to nezabrani samotny hw
na to aby nieco taketo mohlo fungovat, musel by byt drm v monitore, v tlaciarni - tym padom by sa OS alebo browser nikdy nedostal k desifrovanym datam a nemohol by ich ulozit
ale to je utopia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec  |  27. 10. 2003 14:04

Bobánku, neumíš číst? Pro firemní účely! Ve firmě, která jednou rozhodla, že budeš používat IE6 SP1 CZ si s Mozillou a Operou stejně ani neuprdneš, jasný? Protože tam běhají firemní aplikace, které pro pohodlí (a taky efektivitu) pánů programátorů potřebují jednotné prostředí. A firmu tvoje sympatie a antipatie k jiným browserům prostě nezajímají. Doma si třeba naprogramuj svůj prohlížeč, ne?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Observer  |  24. 10. 2003 13:05

The message is clear! MS has failed!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor