RIAA pokračuje v žalobách studentů

Diskuze čtenářů k článku

Llanowar  |  03. 10. 2004 22:08

Stahování byť nelegálních souborů neni trestne.... Kdy to konečně tupí redaktoři PCWORDU, REGISTRu a pan Jan baranyk pochopi. (ten to aspon mohl upravit a ne dat copy+paste do translatoru+copy + paste na živě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan, Wikan  |  03. 10. 2004 22:18

Mozna u nas a jeste se to netyka programu. Ale tenhle clanek je o Americe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X registrovaný  |  03. 10. 2004 23:04

nejsem teda odbornik, ale stahnuti cehokoliv snad nemuze byt trestne nikde. (???) Nabizeni ke stazeni uz je neco jinyho.. Ale samozrejme, pokud mluvime o USA, tak bych veril tomu, ze to tam trestny je.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  03. 10. 2004 23:18

Ale může. V USA je trestné stahovat audiovizuální díla, ikdyž je to jenom pro vlastní potřebu (samozřejmě o programech to platí také).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  04. 10. 2004 07:37

Nikoliv, pod pojmem stahovaci se mysli stahovaci a uploadovaci. Vetsina P2P programu zaroven nasharuje vlastni zdroje a to je pak nelegalni, nikoliv stahovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  04. 10. 2004 13:01

Jestli třeba není nelegální i takové držení pirátských kopií, hm ? Nejdřív si přečtěte si DMCA. Něco takového nás tu do pár let čeká taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  05. 10. 2004 17:56

Jo to si pleteš s ČR, ovšem v USA platí (jak napsal kolega výše) DMCA, což je "skvělý" zákon, který zakazuje stahovaní autorských děl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  05. 10. 2004 17:56

Jo to si pleteš s ČR, ovšem v USA platí (jak napsal kolega výše) DMCA, což je "skvělý" zákon, který zakazuje stahovaní autorských děl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tucnak  |  04. 10. 2004 18:05

> USA je trestné stahovat audiovizuální díla, ikdyž je to jenom pro vlastní potřebu
Pokud si dám na web záběry z dovolené (tedy mé audiovizuální dílo) a napíšu že jsou free, předpokládám že to není trestné stahovat. Co když tam ale místo svých záběrů dám film ? Je každý stahovač povinný si vše co stáhnul okamžitě přehrát. Co když si stahuju do zásoby a pustím si to až když mám náladu, jsem opravdu 100% zodpovědný za obsah svého disku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  05. 10. 2004 17:59

Pokud dá k šíření autor souhlas, tak to samozřejmě není problém. Tady jde spíš o filmy a hudbu, které nejsou zdarma dostupné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KRiZKiN, KRiZKiN  |  03. 10. 2004 18:20

-- Doporučuji http://www.sdileni.cz/phprs/download.php?soubor=71 . Ano, to je RIAA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petros  |  03. 10. 2004 21:15

Ty seš <>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  03. 10. 2004 15:35

V zemi neomezenych moznosti - to je k placi  Jeste ze USA zakony neplati v EU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  04. 10. 2004 09:37

Vsak ona je vyvijena maximalni snaha, aby platily i zde - 400 milionovy trh je totiz moc zajimavy, vis?
Treba v Italii je uz udajne trestne zkopirovat si hudebni CD i pro vlastni potrebu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  03. 10. 2004 14:39

No mnohe VS to resi tak ze udelaji velky FTP server, kde maji pristup jen studenti (mnohdy neni ani vystaven na netu, ale i vystaveni + heslo+ "ip omezeni" staci )

Pak se
1) nevytezuje internet, nebot nikdo nic nestahuje vicekrat
2) Nejde to sledovat z venci

Nekde kde je to dostupne jen vevnitr skoly se to ven musi tunelovat pres SSH, takze ani provider nevi co tam tece.

Proste vsechny RIAA donuti naucit se UNIX prikazy a z P2P se to zase presune na ftp/sftp popr. se lide zacnou zajimat o sifrovani .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  03. 10. 2004 15:00

... a nebo si všichni začnou kupovat v obchodech CDéčka.


Haha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Takeru.TK, Takeru.TK  |  03. 10. 2004 21:38

tak to sotva. jesli budou takhle predrazeny jako ted (myslim cd s hudbou) a infikovany vselijakejma kaktusama a podobnym povlem tak se bude sosat hudba pres p2p furt! kdyby se raci ty nahravaci spolecnosti soustredili na kvalitu a ne na kvantitu. za ten shit kterym sou zaplneny shopy s muzikou bych stejne vic jak kilo nedal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.Hannes., .Hannes.  |  03. 10. 2004 16:03

jj, je to tak... soukromy ftpko, SSLko a sosa se jedna basen i na univerzitach... takovej SH sice na webu obcas prida nejakej postih za warez, ale to je jenom zlomek toho co se tam deje, spicka ledovce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sh  |  03. 10. 2004 17:42

bejvavalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  03. 10. 2004 22:29

takhle to běhá skoro všude. Dokonce je z intranetu k dispozici ftp search, nebo treba rovnou zpracovaný recenze na stažené filmy apod.
btw cos myslel tím UNIXem? Myslíš, ze SSH pod Widlema nejde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor